Retardi! Onko muovisanko pakkaus? Ostatko useinkin muovisankoon pakattuja juttuja?
Kommentit (15)
Ainakin 47 kertaa olen ostanut. Se määrä on nyt Tokmannin ämpäreitä verkkokaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Se että kantaa ämpärissä tuotteita ei tee siitä muovipakkausta
Kyllä tekee. Äläkä äpise tai tirvasen lärviin.
Käytän aina äänestyksissä ämpäriä päässäni.
Tavallinen muovisanko ei ole sellainen pakkaus, joka saa laitetaan muovinkeräysastiaan, menee sekajätteeseen. Sen sijaan se pieni sanko, missä myydään jugurtteja, on muovipakkaus. Ole ole tullut tavalliseen sankoon pakattuja tuotteita koskaan ostettua.
Kun kantaa jotakin ämpärissä niin se on silloin pakkaus.
Ämpäri päivässä pitää mörön loitolla.
Vierailija kirjoitti:
Käytän aina äänestyksissä ämpäriä päässäni.
Jees. Silloin se on äänestäjä pakkaus. Mutta tuonhan jo kaikki järkevät tiesikin, kunhan joutessani ilmoitin.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen muovisanko ei ole sellainen pakkaus, joka saa laitetaan muovinkeräysastiaan, menee sekajätteeseen. Sen sijaan se pieni sanko, missä myydään jugurtteja, on muovipakkaus. Ole ole tullut tavalliseen sankoon pakattuja tuotteita koskaan ostettua.
Mulla ei kyllä mene yksikään pakkaus mihinkään. Eivät todellakaan ole elollisia olentoja.
Älä mitään Meidän muovikeräyksessä oli imurin letku! Oli pohjalla niin en saanut poistettua. Lasinkeräyksessä taannoin ikkunalasia paljon. Niin, eihän siinä keräyslaatikon päällä lue ettei ikkunalasia, not!
Ostin linnuille siemeniä kannellisessa sangossa. Se on muovipakkaus.
Muovin kierrätys on tärkeä asia, totta kai. Mutta sen nykyinen toteutus on pelkkä farssi joka palvelee kierrätysfirman bisneksiä eikä itse asiaa. Ei mitään järkeä, että jugurttimuki kelpaa kierrätykseen mutta esim juuri ämpäri ei. Muovilaatuja on niin monia että edes palsta DI ei hallitse koko rulettia.
Se että kantaa ämpärissä tuotteita ei tee siitä muovipakkausta