abortin vastustajat, onko mitään tilannetta jossa hyväksytte abortin?
Kommentit (25)
Ei tietenkään mikään hyvä juttu, mutta pienempi paha. Esim juuri insesti- ja raiskaustapauksissa ja tietysti näissä lääketieteellisissä riskitilanteissa.
voithan sä vouhkata maailman tappiin, mut silti tulee olemaan asiassa kun asiassa puolesta ja vastaan, ja sille et sä tai mä mitään mahdeta
Ja kyllä se vaan on mahdollista. Ja lapsia raiskataan. Ja tää maailma on toisille niin helvetin paha. Kyllä abortti pitäisi sallia ainakin alle 15 vuotiaille, raiskatuille, sekä insestin uhreille. Ja tosiaan, jos äiti on vaarassa.
Kun ei satu omalle kohdalle, on helppo arvostella ja kiillotella kruunuaan.
Vastustan aborttia periaatteessa, toivoisin että mitään " turhia" abortteja ei olisi... Niitä kun nyt näyttää olevan suurin osa...Tiedän yhdenkin miehen, jolla viisi naista takana, joilta kaikilta vaatinut abortit. Tuo mies raiskaa lukitsemalla naisen kädet selän taakse. Olen itse yksi hänen uhreistaan. Minä olen pieni ja hän 196 cm. En pystynyt enää valitsemaan aborttia, koska olin aikaisemmin jo valinnut abortin elämässäni. Toivoin keskenmenoa, mutta lapsi kuoli sisälleni ja synnytin 8 kk. Että sillä tavalla se elämä voi mennä...minulle tuo lapsi olisi ollut liikaa...ehkä Taivaanisä hoiti asian näin puolestani.
Tilanne: Sinulla on 9-vuotias tytär. Miehesi veli käyttää häntä seksuaalisesti hyväkseen ja tyttäresi tulee raskaaksi. Sínä et hyväksy aborttia vaan mielestäsi tilanne ei siitä tyttäresi kannalta yhtään pahene, vaikka synnyttäisikin lapsen. Syntyvä lapsi annetaan adobtoitavaksi ja miettii loppuelämänsä juuriaan ja sitä, miksi hänet on annettu pois.
Te abortin vastustajat olette sairaita.