HS seurasi nuorten miesten baarikierrosta: "Ottaa pannuun kun naisten mielestä miehen pitää olla pitkä ja hyvännäköinen"
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011532638.html
"Lähdimme nuorten miesten mukaan Helsingin yöhön. Aamuun asti bailatessa selvisi, että naiset ovat ihania mutta aika vaativia ja rakkauden löytäminen vaikeaa"
Eiköhän miehilläkin ole kriteerit eikä heti ensimmäisenä lähesty kaljuja 250kg syöpäpotilaita.
Kommentit (156)
Kannattaa miehenä siirtyä miehiin jos mies ei kelpaa naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi tuossa porukassa olla ainakin yksi homppi, somppu sekä v inosilmä.
Pyörätuolipotilaskin olisi suotava, sekä musu.
Eli ovatko persut sittenkin kaikkein woke-henkisimpiä?🤭🤭
Kyllä me olemme. Vähemmistöjä on jonkun puolustettava, kun Hesarikaan ei siihen näköjään kykene.
Hyvä, keskittykää te kaikkeen tekohömppään, niin me keskitymme faktoihin, ja Suomen pelastamiseen💪💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Miksi ylipäänsä pitäisi lähteä baarista panemaan jonkun humalaisen tuntemattoman miehen kanssa? Kai nyt naisilla joku itsesuojeluvaisto on!
Miehillä tässä on vaatimukset, kun kuvittelevat että naiset on heille jotain velkaa. Ihan sairasta.
Ei ihme, ettei naiset käy enää yökerhoissa. Tietty etninen värinä on myös pilannut yöelämän ainakin Helsingistä. Valitettavasti. Ennen sentään uskalsi lähteä porukalla baareihin mutta nykyään en uskaltaisi enää.Usko tai älä, joskus nainenkin voi haluta seksiä. Ja olla humalassa. Ja olla humalassa ja haluta seksiä. Silloin tilanne voi johtaa siihen että yhdytään siihen humalaiseen viskikikkeliin.
H*ora!
Minä olen luullut, että maksulliset naiset ovat selvinpäin ammattia harjoittaessaan, mutta sinulla taitaa olla eri kokemukset asiasta.
Maksumuurista huolimatta näkyi yksi videopätkä ja kuva sekä pari sitaattia haastateltavilta, joissa ongelman ydin tuleekin jo selville, että miksi he eivät kelpaa.
Itselle ensinnäkin tuo provider-höpinä on todella vanhanaikaista ja toksista. Ei ole kenenkään tehtävä tarjota yhtään kellekään, eikä treffeille pyytäminen tarkoita maksuvelvollisuutta. Minä haluan aina maksaa oman osuuteni ja jos se kyseenalaistetaan tai estetään, toisia treffejä ei tule.
Sitten tuo herrojen ulkoinen habitus. Ravintolaan lähdetään jo valmiiksi krapulaisen oloisina, Cousteau-hikipipoissa ja T-paidoissa, risuparrat ja kalapuikkoviikset siistimättä, silmät kännistä lupsuen. Ei houkuttele tulemaan lähelle ja aloittamaan keskustelua.
Tokikaan yksikään heistä ei edusta minun miestyyppiäni, ovat liian nuoria, kehot vielä kovin lapsekkaita ja lihaksettomia, yleinen olemus vähän jokaisella joko teinimäinen amispoika tai teekkarihaalareissa kekkaloiva opiskelijajantteri. Bailaisin heinä tuon viihdevaiheen ensin pois ja sitten alkaisin miettiä vakavaa parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva parisuhde saa nykyään alkunsa baareissa juuri koska niissä se maailma on tuota. Paljon helpompi tavata vaikka opiskelussa, työpaikalla tai harrastuksissa koska siellä ei tarvitse tehdä sitä ensi sekunnin vaikutusta vaan se kuva toisesta voi rakentua pidemmän ajan kuluessa eikä vain ulkoisten seikkojen perusteella.
"Aika harva parisuhde saa nykyään alkunsa baareissa juuri koska niissä se maailma on tuota. Paljon helpompi tavata vaikka opiskelussa, työpaikalla tai harrastuksissa koska siellä ei tarvitse tehdä sitä ensi sekunnin vaikutusta vaan se kuva toisesta voi rakentua pidemmän ajan kuluessa eikä vain ulkoisten seikkojen perusteella."
Katsoin aivan hiljattain time-lapse videon siitä, missä parisuhteissa olevat tavanneet toisensa. Vuosikymmeniä "kavereiden kautta" oli todennäköisin vaihtoehto. Vielä 2004 noin 30 % tapasi näin. Muut merkittävät lähteet olivat: baarissa, perheen kautta, opiskeluiden parissa sekä töissä. 20 vuotta myöhemmin v. 2024 melkein 80% kumppaneista oli tavattu online -ympäristössä.
Valtava yhtäkkinen muutos ihmisten pariutumisessa; viruaalinen ympäristö on jyrännyt todellisen maailman ihmisten suosion mittarina -niin parisuhdemielessä kuin muutenkin. Ei ihme, jos pariutumisen palikat ovat ihmiskunnalla sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 195 cm pitkä mies ei kelpaa naisille
Oletkin liian pitkä Hessu Hopo. 186 cm on täydellinen pituus ja minä olen täydellinen.
Niin. Lähtöpituus on 182cm. Viiva 190. Sitä lyhyempi on minikokoa ja persoonan pitää jo tulla esille, muiden kanssa klooni ei käy tai tylsä. Renttuja eivät huoli. Toisaalta osa haluaa ettei tyttölapsi ole liian pitkä tai poika, jos lapsia tekevät miehen kanssa joskus. Jos mies on liian suurikokoinen sekin voi pelottaa että jää alle.
On jännä ilmiö se, kun ei-komeat miehet (miksei naisetkin) menevät paikkoihin, joissa valitaan ensisijaisesti ulkonäön perusteella ja valittavat pinnallisuutta. Ehkä heillä ei ole (ainakaan lausuntojen perusteella) mitään muuta annettavaa kuin ulkokuorensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä minä hoikkana ja kauniina nuorena naisena olin se viimeinen vaihtoehto aina miehille baarissa.
En usko sanaakaan.
Totta se vaan on. Seisoin seinäkukkasena,kun järkkäri tuli kysymään hitaiden aikana miksi yksin seison. Sanoin että ei mua oo ikinä pyydetty hitaita tanssimaan. Ensimmäisen hitaan tanssin sitten sen järkkärin kanssa.
Miehenä nauran näille. Siis minkälainen ihminen ylipäätään lähtee etsimään baareista seuraa, joskus kauan sitten kun kävin niin ryyppäämään sinne mentiin, joskus joku nainen yritti lähteä matkaan, mutta en edes huolinut. En huoli naista kadultakaan. Naiset otetaan nykyään tinderistä. Ja mistä nämä ihme pituus ulisijat tulevat kun alle 170cm mieskään ei kohtaa kuin 5/100 naisen kanssa tilanteen ettei oikein toimi kun olet 178cm ja itse 168cm
"Kalju 250 kilon syöpäpotilas" -sanojen perusteella toivon, että saat syövän, ap!
Poikien illassa etkoilla tuoksukynttilöitä ja skumppaa. Katsellaan yhdessä Magic Mikea ja hierotaan etumuksia. Hyvin te jätkät vedätte.
Vierailija kirjoitti:
Nuo miehet oli siis etsimässä yhdenyönpanoja kuten ihan jokainen mies tuntuu tekevän. Naiset taas olivat pitämässä kavereiden kanssa hauskaa. Harva nainen haluaa irtosuhteita.
Paskapuhetta, naiset nimenomaan näitä enemmän harrastaa
"Taas yksi mies, joka kuvittelee tietävänsä, mitä naiset haluavat. Voisivat vaihtaa jo levyä. Plus helvetin kulunutta vongata jossain yöelämässä. Ihan kuin se joku yhden illan kännipano olis kenenkään naisen mielestä kovin tavoiteltava juttu."
Tapasin kännissä yöelämässä nuoren naisen. Nyt olemme vanhentuneet yhdessä lähes 40 vuotta. Ehkä aikaisemmin asiat olivat paremmin, vaikkakin nykypäivästä katsottuna helvetin kulunutta.
Vierailija kirjoitti:
"Taas yksi mies, joka kuvittelee tietävänsä, mitä naiset haluavat. Voisivat vaihtaa jo levyä. Plus helvetin kulunutta vongata jossain yöelämässä. Ihan kuin se joku yhden illan kännipano olis kenenkään naisen mielestä kovin tavoiteltava juttu."
Tapasin kännissä yöelämässä nuoren naisen. Nyt olemme vanhentuneet yhdessä lähes 40 vuotta. Ehkä aikaisemmin asiat olivat paremmin, vaikkakin nykypäivästä katsottuna helvetin kulunutta.
Sama vika. Baarissa tavattiin jo 1990 ja jatkuu.
Nuoret naiset ovat aika tukevia nykyään. Monella on myös naama monikerroksisesti maalattu, erilaisia lisukkeita ja turvokkeita on käytetty ja lopputulos on vähintään suttuinen. Nuoret miehet ovat taas naisenkipeitä ja sitten vonkaavat näitä "sulottaria" jotka taas unelmoivat ja kuvittelevat saavansa komean, pitkän, rikkaan valokuvamallin itselleen. Surkeaa kaikkinensa. Kaikki elävät harhoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä minä hoikkana ja kauniina nuorena naisena olin se viimeinen vaihtoehto aina miehille baarissa.
En usko sanaakaan.
Miksi et? Sama oli minunkin kohdallani. Minuakaan ei baarissa lähestynyt kukaan, mutta muualla kyllä. Puolisoni löysin opiskelupaikastani ja huom, ei opiskelijabileistä. Olin hoikka ja kaunis, meikattu, olen voittanut eräät kauneuskisatkin, en mitään telkkarissa näytettävää kylläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Miksi ylipäänsä pitäisi lähteä baarista panemaan jonkun humalaisen tuntemattoman miehen kanssa? Kai nyt naisilla joku itsesuojeluvaisto on!
Miehillä tässä on vaatimukset, kun kuvittelevat että naiset on heille jotain velkaa. Ihan sairasta.
Ei ihme, ettei naiset käy enää yökerhoissa. Tietty etninen värinä on myös pilannut yöelämän ainakin Helsingistä. Valitettavasti. Ennen sentään uskalsi lähteä porukalla baareihin mutta nykyään en uskaltaisi enää.Usko tai älä, joskus nainenkin voi haluta seksiä. Ja olla humalassa. Ja olla humalassa ja haluta seksiä. Silloin tilanne voi johtaa siihen että yhdytään siihen humalaiseen viskikikkeliin.
H*ora!
Mikään ei näemmä ole muuttunut 40 vuodessa: ole antamatta, niin olet pihtari, anna, ni olet h uora.
Onko kukaan oikeasti lukenut sitä juttua? Se oli hyvä ja elämänmyönteinen. Hyvä jätkät!
Tää ketju on täyttä p@skaa.
Kyllä me olemme. Vähemmistöjä on jonkun puolustettava, kun Hesarikaan ei siihen näköjään kykene.