Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä nainen pihtaa.

Vierailija
05.03.2026 |

Paljon helpompaa suhteessa jos ei pihtaa.

Kommentit (228)

Vierailija
161/228 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, älä laiskottele ja pakene vastuuta. Parisuhde ja perhe-elämä on niin paljon helpompaa kun mies tekee oman osuutensa kotitöistä ja lasten hoidosta.

Ei auta kotityöt mutta auttaisiko se, että vaimo tekee oman osuutensa eli puolet perheen tuloista, rakentaa siitä oktalostakin puolet jne. Muuten sitä pesu -tai-astianpesukonetta ei tarvitse katsoa kun ne pyörivät.

Vierailija
162/228 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu on yliarvostettu muutenkin 😏 niiku nainenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/228 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä, näitä voi olla. Pitäisikö sinusta siis naisen näistä huolimatta "antaa" vasten tahtoaan? Vai mitä tarkoitat?"

Minä vain ja ainoastaan kerroin että on varsin yksipuolinen näkemys että vika on aina miehessä. Se ei tarkoita että kenekään pitäisi antaa vasten tahtoaan.

Mutta näitä ongelmia on hankala parisuhteissa hoitaa jos ei edes suostuta myöntämään edes sitä mahdollisuutta että vika voi olla monessa eri paikassa. Silloinkin vaikka nainen kokisi että vika on vain siinä että mies tekee jotain väärin, on täysin mahdollista että syitä on senkin lisäksi myös muualla. Esim. jos naisella on vaikka ongelmia oman kehonkuvansa kanssa ja hänen on vaikea olla ajattelematta miltä näyttää seksin aikana, miehen on paljon helpompi tehdä tai sanoa jotain ihan tahattomastikin "väärin" kuin silloin jos tällaisia ongelmia ei ole. 

Vierailija
164/228 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisen haluttomuus johtuu siitä, että se puoliso ei ole haluttava. "

Kysymys kuuluu että miksi?

Miksi mies ei ole haluttava? Mies ei pidä suhdetta juuri minään. Siksi.

Ja mies osoittaa sen jättämällä naisen huomiotta täysin. Tulee töistä kotiin, syö naisen valmistaman ruoan ja lähtee heti omiin juttuihinsa.

Vierailija
165/228 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Monet miehet tuntuvat ajattelevan, että naisella on seksiä hameen alla loputtomasti, ja hän sitten ilkeyttään jättää antamatta."

Ja monet naiset ajattelevat että miehet haluavat seksiä ihan vain ilkeyttään ja että miehellä on kyllä loputtomasti kärsivällisyyttä sitä seksiä odotella kunhan vain hänet siihen pihtaamalla opettaa.

Vierailija
166/228 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja mies osoittaa sen jättämällä naisen huomiotta täysin. Tulee töistä kotiin, syö naisen valmistaman ruoan ja lähtee heti omiin juttuihinsa."

Entäs jos mies tulee kotiin, laittaa ruoan, siivoaa keittiön, leikki lasten kanssa ja laittaa lapset nukkumaan sitten juttelee vaimon kanssa mutta seksiä ei siitä huolimatta ole. Onko vika silloinkin kuitenkin jotenkin miehessä?

Vierailija
167/228 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, älä laiskottele ja pakene vastuuta. Parisuhde ja perhe-elämä on niin paljon helpompaa kun mies tekee oman osuutensa kotitöistä ja lasten hoidosta.

Ei auta kotityöt mutta auttaisiko se, että vaimo tekee oman osuutensa eli puolet perheen tuloista, rakentaa siitä oktalostakin puolet jne. Muuten sitä pesu -tai-astianpesukonetta ei tarvitse katsoa kun ne pyörivät.

Voiko mielestäsi nainen vaikuttaa siihen että saisi kasaan saman määrän tuloja? Miehillä on ne paremmat palkat jopa niin että se tavallinen sekatyömies saa parempaa palkkaa kuin kouluja pidemmälle käynyt sairaanhoitaja nainen. 

Tuolle asialle naiset tuskin voivat tehdä itse mitään ne asiat on hoidettu liittojen välillä. Mielenkiintoista tosin se että niissä palkoissakin naisen tehtävä on tyytyä vähempään mutta silti sinne perheeseen naisen pitäis pienemmästä palkastaan laittaa yhteiseen pottiin saman verran kuin mies (jolla on siis huomattavasti parempi palkka). 

Ei ihme että täälläkin miesten mielipiteet on sitä ett naisen pitäis haluta seksiä just sillon ku mies sitä haluaa vaikka nainen ois täysin väsynyt (naisen tehtävä perheessä hoitaa vielä työpäivän jälkeen koti ja lapsetkin). 

Onko mikään ihme jos ei jaksa eikä haluta eikä taida olla todellakaan naisen vika mutta mies ei tietenkään tajua.

Vierailija
168/228 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaaja on usein mies. Nainen kun alkaa vonkaamaan miehelle tulee paniikki.

Vierailija
169/228 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehillä on ne paremmat palkat jopa niin että se tavallinen sekatyömies saa parempaa palkkaa kuin kouluja pidemmälle käynyt sairaanhoitaja"

Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Sairaanhoitajilla ei ole mitenkään kamalan huonot palkat. Heidän keskimääräinen keskiansionsa on 3300-3600e/kk. Kyllä monella miehelläkin on tuota alempi palkka.

Vierailija
170/228 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä pihtaa. Mä olen laittanut lapun luukulle PYSYVÄSTI SULJETTU.

* Kiikuttaa manuaalisesti biologisen kuonan hiuksista roskiin *

Turhille ja toimettomille tehdään niin että ne laitetaan biojäte-astiaan haisemaan, koska naisilla on värkki tasan sitä varten että miehet sitä käyttää.

Vierailija
171/228 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko mielestäsi nainen vaikuttaa siihen että saisi kasaan saman määrän tuloja? Miehillä on ne paremmat palkat jopa niin että se tavallinen sekatyömies saa parempaa palkkaa kuin kouluja pidemmälle käynyt sairaanhoitaja nainen. 

Tuolle asialle naiset tuskin voivat tehdä itse mitään ne asiat on hoidettu liittojen välillä. Mielenkiintoista tosin se että niissä palkoissakin naisen tehtävä on tyytyä vähempään mutta silti sinne perheeseen naisen pitäis pienemmästä palkastaan laittaa yhteiseen pottiin saman verran kuin mies (jolla on siis huomattavasti parempi palkka). 

Ei ihme että täälläkin miesten mielipiteet on sitä ett naisen pitäis haluta seksiä just sillon ku mies sitä haluaa vaikka nainen ois täysin väsynyt (naisen tehtävä perheessä hoitaa vielä työpäivän jälkeen koti ja lapsetkin). 

Onko mikään ihme jos ei jaksa eikä haluta eikä taida olla todellakaan naisen vika mutta mies ei tietenkään tajua.

Naisen palkka ei ole huonompi kuin miehen samasta työstä jo ihan lain perusteella mutta ei myöskään naislähihoitaja voi saada samaa palkka kuin miesylilääkäri. Tämä ei tunnu naisen logiikkaan uppoavan.

Vierailija
172/228 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä pihtaa. Mä olen laittanut lapun luukulle PYSYVÄSTI SULJETTU.

* Kiikuttaa manuaalisesti biologisen kuonan hiuksista roskiin *

Turhille ja toimettomille tehdään niin että ne laitetaan biojäte-astiaan haisemaan, koska naisilla on värkki tasan sitä varten että miehet sitä käyttää.

Etkö pese hiuksiasi vai miksi sinulla on niissä kuonaa? Kuulostaa ällöttävältä. Ei ihme, että ei pesää irtoa.

Vierailija
173/228 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasten tahtoaan seksin harrastaminen on raiskaus. 

Älä mies vonkaa. Paljon helpompaa suhteessa.

En vonkaa. Minulla on sitä varten salasuhde alakerran naisen kanssa 😂

Vierailija
174/228 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä, näitä voi olla. Pitäisikö sinusta siis naisen näistä huolimatta "antaa" vasten tahtoaan? Vai mitä tarkoitat?"

Minä vain ja ainoastaan kerroin että on varsin yksipuolinen näkemys että vika on aina miehessä. Se ei tarkoita että kenekään pitäisi antaa vasten tahtoaan.

Mutta näitä ongelmia on hankala parisuhteissa hoitaa jos ei edes suostuta myöntämään edes sitä mahdollisuutta että vika voi olla monessa eri paikassa. Silloinkin vaikka nainen kokisi että vika on vain siinä että mies tekee jotain väärin, on täysin mahdollista että syitä on senkin lisäksi myös muualla. Esim. jos naisella on vaikka ongelmia oman kehonkuvansa kanssa ja hänen on vaikea olla ajattelematta miltä näyttää seksin aikana, miehen on paljon helpompi tehdä tai sanoa jotain ihan tahattomastikin "väärin" kuin silloin jos tällaisia ongelmia ei ole. 

Eiköhän se nainen itse tiedä, jos hänen haluttomuutensa johtuu kehonkuvan ongelmista. Tai vaikka siitä, että taivas putoaa niskaan. Suurimmaksi osaksi haluttomuus johtuu kuitenkin siitä, että tunnesuhde on vinksallaan.

Vierailija
175/228 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillu on yliarvostettu muutenkin 😏 niiku nainenkin

Aina voit koettaa josko penalta irtoaisi peräsuolta.

Vierailija
176/228 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta 0 komssua 

pesänjakodebattiin!

Ei juuri nyt kosketa minua.

~ 🥸 x

Vierailija
177/228 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vasten tahtoaan seksin harrastaminen on raiskaus. "

Ja pihtaaminen parisuhteessa on toisen kiduttamista. Kumpikaan ei tee suhteelle hyvää.

Jonkun siis pitää muuttua.

Sinä et tiedä kiduttamisesta mitään jos luulet että seksin puute on kidutusta. Mä voisin sulle ihan ilmaiseksi näyttää mikä on kidutusta, loppuu tuollainen ulina.

Vierailija
178/228 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reijät auki naiset hähähäää

Vierailija
179/228 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas vaan kun meidän suhteessa ei ole ollut tuota ongelmaa kun mies osaa vietellä naisen eikä pelkästään inistä kun joku itikka tai pikkuvauva äitiltä karkkia! Tuollasta en katselisi.

Vierailija
180/228 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli verenimijä ja kuulosti ihan itikalta korvassa "enkö minä nyt voisi nuolla sinun kuukautisveriä". Oppi ihan arvostamaan exää vaikka en sitä silti takas ottais. Että tältä näyttää miehen maximum suoritus, en nyt tuota bare minimumiksi kutsuisi kun miehet on pohjimmiltaan niin alhaista tasoa. Eli siis ei oikeen enää kiinnosta suhteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan