Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Jo 15000 mummoa on katsonut videon siitĂ€ miten Lidlin itsepalvelukassalla toimitaan đŸ˜†đŸ€Ł

Vierailija
05.03.2026 |

Olette te TODELLA avuttomia. 

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
22.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

tÀÀ AP typerys pitÀÀ bannata!

Vierailija
62/79 |
22.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko ap jotenkin vammainen tai Ă€lyllisesti jĂ€lkeenjÀÀnyt kun hĂ€nestĂ€ on hauskaa jos vanha ihminen tarvitsee apua hĂ€nelle uuden tekniikan kanssa? EihĂ€n tuo normaali ihmistĂ€ huvita tippaakaan. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
22.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vain moukka nauraa ihmisille jotka haluavat oppia jotain. 

Vierailija
64/79 |
22.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tÀssÀ seurannut omien vanhempieni vanhenemista ja kuinka heille asiat ovat vaikeutuneet iÀn lisÀÀntyessÀ. Se kovasti auttaa ymmÀrtÀmÀÀn, ettÀ sama on itsellÀ ja kaikilla muilla edessÀ, kun vanhenemme. Ei naurata, vaan ennenminkin pelottaa.

TĂ€mĂ€! Äitini ei enÀÀ osaa kĂ€yttÀÀ tietokonettaan, ennen osasi. NykyÀÀn on aina joku ongelma ja kaikki ennen osattu alkaa lipsua mielestĂ€. Ei jĂ€nnĂ€sti ole vaan naurattanut mua pĂ€tkÀÀkÀÀn, pĂ€invastoin, kauhistuttaa ja surettaa aivan v i t u s t i. 

Millaisessa tilanteessa hÀn, ja minkÀ ikÀinen? MÀ en ole vuosiin ollut työelÀmÀssÀ ja olen ihan autuaasti unohtanut kaikki toimisto-ohjelmat sun muut.

Vierailija
65/79 |
22.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain moukka nauraa ihmisille jotka haluavat oppia jotain. 

Ja sitten on tÀÀ kÀÀnteinen ilmiö, ylpeillÀÀn sillĂ€ ettei osata tai tiedetĂ€ jotain. 

Vierailija
66/79 |
22.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap jotenkin vammainen tai Ă€lyllisesti jĂ€lkeenjÀÀnyt kun hĂ€nestĂ€ on hauskaa jos vanha ihminen tarvitsee apua hĂ€nelle uuden tekniikan kanssa? EihĂ€n tuo normaali ihmistĂ€ huvita tippaakaan. 

TÀÀ on se joka haukkuu mummoja milloin mistĂ€kin sillĂ€ vĂ€lin kun odottaa ettĂ€ Ă€iti pesee pyykit ja keittÀÀ puuron sekĂ€ kuorii perunat valmiiksi. 

Vierailija
67/79 |
22.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole kÀyttÀnyt Lidlin itsepalvelukassaa, vaikka kÀynkin LidlissÀ. Jotkut miehet taas aloittavat huonekalun kokoamisen vaikkapa neljÀ kertaa alusta, kun he eivÀt katso ohjeita ja se menee vÀÀrin. Olen itse nÀhnyt.

Vierailija
68/79 |
22.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tÀssÀ seurannut omien vanhempieni vanhenemista ja kuinka heille asiat ovat vaikeutuneet iÀn lisÀÀntyessÀ. Se kovasti auttaa ymmÀrtÀmÀÀn, ettÀ sama on itsellÀ ja kaikilla muilla edessÀ, kun vanhenemme. Ei naurata, vaan ennenminkin pelottaa.

TĂ€mĂ€! Äitini ei enÀÀ osaa kĂ€yttÀÀ tietokonettaan, ennen osasi. NykyÀÀn on aina joku ongelma ja kaikki ennen osattu alkaa lipsua mielestĂ€. Ei jĂ€nnĂ€sti ole vaan naurattanut mua pĂ€tkÀÀkÀÀn, pĂ€invastoin, kauhistuttaa ja surettaa aivan v i t u s t i. 

Millaisessa tilanteessa hÀn, ja minkÀ ikÀinen? MÀ en ole vuosiin ollut työelÀmÀssÀ ja olen ihan autuaasti unohtanut kaikki toimisto-ohjelmat sun muut.

Hieman alle seitsemĂ€nkymppinen, yksinasuva elĂ€kelĂ€inen, jolla todettu alkava muistisairaus. Ei kai siinĂ€ sen kummempaa tilannetta. IkÀÀ tulee ja sukurasitteena Alzheimer. Jokainen nainen sen hĂ€nen suvustaan on ennen pitkÀÀn saanut ja niin se on minullakin edessĂ€, tosin itse pÀÀtĂ€n pĂ€ivĂ€ni samana pĂ€ivĂ€nĂ€ kun saan diagnoosin. TĂ€mĂ€ pÀÀtös on ollut selvĂ€ lapsesta asti kun olen nĂ€itĂ€ potilaita ja heidĂ€n olojaan laitoksissa tosiaan ikĂ€ni nĂ€hnyt ja aina kokenut ettĂ€ kuolema on kyllĂ€ huomattavasti parempi kuin tuo sairaus. Samaa kai Ă€itini on alkanut suunnittella (tai eiköhĂ€n ole aina ollut sitĂ€ mieltĂ€, nyt vaan huomaa puheista ettĂ€.. ) ja ymmĂ€rrĂ€n hyvin. Tuen pÀÀtöstĂ€ 100%. On se sen verran karmea tauti. 

Vierailija
69/79 |
22.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En kÀytÀ koskaan mitÀÀn itsepalvelukassoja. Kannatan työllisyyttÀ ehdottomasti.

Vierailija
70/79 |
22.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kamala video. Ei tuota jaksanut katsoa edes sinne asti, ettÀ olisi edes nÀhnyt sitÀ APn mainostamaan Lidlin kassaa.

En asioi LidlissĂ€ ja ajattelin katsoa, ettĂ€ onko siellĂ€ jotenkin erikoinen kassa kun sille on oikein video pitĂ€nyt tehdĂ€, mutta jĂ€i nyt nĂ€kemĂ€ttĂ€ đŸ€·

YritÀ AP ensi kerralla tehdÀ vÀhÀn lyhyempi video ja jÀttÀÀ turhat höpötykset pois.

Vierailija
71/79 |
22.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et sÀkÀÀn kovin viisaalta vaikuta katsellessasi videoita joita mummut katsoo.

Tainnut aloittaja itse etsiÀ ohjeita kuinka siellÀ toimitaan. KyllÀ siinÀ Lidlin itsepalvelukassalla sai kyllÀ itsekkin miettiÀ miten homma hoituu kun menin ja oli paistopisteen tuotteita mukana. TyperÀÀ vaan sinulta naureskella vanhemmille ihmisille jotka eivÀt ole kehityksen kaiken mukana pysyneet. Olen nÀhnyt sellaisia videoita missÀ nuoren eteen laitetaan puhelinluettelo tai vanha lankapuhelin niin ovat ihan h-moilasena ettÀ mikÀ tÀmÀ on.

Vierailija
72/79 |
22.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme ettĂ€ ei oo töitĂ€ kun suomalaiset lampaat haluaa tehdĂ€ kaiken itse. Ja nĂ€kyykö se henkilökunnan vĂ€hentĂ€minen tuotteiden hinnoissa? EI. Kauppias kÀÀri vaan kovemmat katteet. 

Mene aina oikealle kassalle = tuet suomalaista työtÀ.

Tuo on ihan totta. Oliko loppukevÀÀstÀ vai alkukesÀstÀ, kun siitÀ oli uutinen (IS tai yle), ettÀ edellisenÀ vuonna kaupan alan työpaikat vÀheni 12 000 ja tÀmÀn vuoden ennuste on 13 000 menetettyÀ työpaikkaa lisÀÀ.

Vierailija
73/79 |
22.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

https://www.mtv.fi/lyhyet/3da89f671739d2b7c44f/video-lankapuhelin-nuori

Ei nÀytÀ todella yksinkertaisen laitteen kÀyttÀminen onnistua nuoremmiltakaan.

Vierailija
74/79 |
22.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako katselua ap on antanut kyseiselle videolle?

piti pari kertaa katsoa, ettÀ tajusin

Vierailija
75/79 |
22.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀ video koska en kÀy LiiterissÀ kuin harvoin. Noi hedelmÀt, paistotuotteet ja pullonpalautus mulle uutta kun kÀydÀÀn Prismassa.

Vierailija
76/79 |
22.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PĂ€rjĂ€isikö AP jossakin työssĂ€, vaikka yksinkertaisimmassakin,  jos kovasti yrittĂ€isi ja saisi tukea? TsemppiĂ€!

Vierailija
77/79 |
22.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinÀ incelli sen katsoit?

Koska en muuten osaa kĂ€yttÀÀ sitĂ€. ÄlĂ€ kysy tyhmiĂ€ saatana! 

-Huorrrrrrrrrrrris 

Vierailija
78/79 |
22.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne mummot eivÀt osaa kÀyttÀÀ Lidlin itsepalvelukassaa kun kerran osaavat kÀyttÀÀ Prisman ja Cittarinkin vastaavia? Onko LidlissÀ jotenkin erilainen systeemi? Osaavatko vaarit?

On taas erikoisia kommentteja tÀÀllÀ. Totta kai jokainen on ensimmÀisellÀ kerralla hieman ihmeissÀÀn, mitÀ pitÀÀ missÀkin kohtaa painaa. Itse en ole koskaan itsepalvelukassoja kÀyttÀnyt, enkÀ kÀytÀ, koska niiden kÀyttö vain vÀhentÀÀ normikassoja ja sitÀ mukaa henkilökuntaa. Voisin kuitenkin ihan hyvin katsoa tuollaisen videon, jos aikoisin itsepalvelukassa kÀyttÀÀ, ettÀ tietÀisin tarkalleen, miten siellÀ pitÀÀ toimia, koska itseÀni hÀvettÀÀ, jos oman mokailun takia muut joutuvat odottamaan. Varmaankin sen kÀyttö heti ekan kerran jÀlkeen on ihan simppeliÀ, mutta itse ainakin haluan olla aina varma mitÀ milloinkin olen tekemÀssÀ, en pidÀ epÀvarmuudesta. Tuollaisen videon katselua pidÀn tÀysin normaalina ja sitÀ arvostelevia vÀhemmÀn normaaleina.

N37

En tiedĂ€ LidlistĂ€ mutta kyllĂ€ ÄssĂ€n ja k kaupan ip kassoissa lukee mitĂ€ tehdĂ€. Toki olen kassalla itsekin, niin osaa. 

Vierailija
79/79 |
22.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MillĂ€ ap todennat, ettĂ€ kaikki 15 000 katselukertaa olivat mummoilta?? 🧐🔍 

Katsoithan itsekin...

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan neljÀ yhdeksÀn