Jo 15000 mummoa on katsonut videon siitĂ€ miten Lidlin itsepalvelukassalla toimitaan đđ€Ł
Kommentit (79)
Onko ap jotenkin vammainen tai Àlyllisesti jÀlkeenjÀÀnyt kun hÀnestÀ on hauskaa jos vanha ihminen tarvitsee apua hÀnelle uuden tekniikan kanssa? EihÀn tuo normaali ihmistÀ huvita tippaakaan.
Vain moukka nauraa ihmisille jotka haluavat oppia jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tÀssÀ seurannut omien vanhempieni vanhenemista ja kuinka heille asiat ovat vaikeutuneet iÀn lisÀÀntyessÀ. Se kovasti auttaa ymmÀrtÀmÀÀn, ettÀ sama on itsellÀ ja kaikilla muilla edessÀ, kun vanhenemme. Ei naurata, vaan ennenminkin pelottaa.
TĂ€mĂ€! Ăitini ei enÀÀ osaa kĂ€yttÀÀ tietokonettaan, ennen osasi. NykyÀÀn on aina joku ongelma ja kaikki ennen osattu alkaa lipsua mielestĂ€. Ei jĂ€nnĂ€sti ole vaan naurattanut mua pĂ€tkÀÀkÀÀn, pĂ€invastoin, kauhistuttaa ja surettaa aivan v i t u s t i.
Millaisessa tilanteessa hÀn, ja minkÀ ikÀinen? MÀ en ole vuosiin ollut työelÀmÀssÀ ja olen ihan autuaasti unohtanut kaikki toimisto-ohjelmat sun muut.
Vierailija kirjoitti:
Vain moukka nauraa ihmisille jotka haluavat oppia jotain.
Ja sitten on tÀÀ kÀÀnteinen ilmiö, ylpeillÀÀn sillÀ ettei osata tai tiedetÀ jotain.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap jotenkin vammainen tai Àlyllisesti jÀlkeenjÀÀnyt kun hÀnestÀ on hauskaa jos vanha ihminen tarvitsee apua hÀnelle uuden tekniikan kanssa? EihÀn tuo normaali ihmistÀ huvita tippaakaan.
TÀÀ on se joka haukkuu mummoja milloin mistÀkin sillÀ vÀlin kun odottaa ettÀ Àiti pesee pyykit ja keittÀÀ puuron sekÀ kuorii perunat valmiiksi.
En ole kÀyttÀnyt Lidlin itsepalvelukassaa, vaikka kÀynkin LidlissÀ. Jotkut miehet taas aloittavat huonekalun kokoamisen vaikkapa neljÀ kertaa alusta, kun he eivÀt katso ohjeita ja se menee vÀÀrin. Olen itse nÀhnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tÀssÀ seurannut omien vanhempieni vanhenemista ja kuinka heille asiat ovat vaikeutuneet iÀn lisÀÀntyessÀ. Se kovasti auttaa ymmÀrtÀmÀÀn, ettÀ sama on itsellÀ ja kaikilla muilla edessÀ, kun vanhenemme. Ei naurata, vaan ennenminkin pelottaa.
TĂ€mĂ€! Ăitini ei enÀÀ osaa kĂ€yttÀÀ tietokonettaan, ennen osasi. NykyÀÀn on aina joku ongelma ja kaikki ennen osattu alkaa lipsua mielestĂ€. Ei jĂ€nnĂ€sti ole vaan naurattanut mua pĂ€tkÀÀkÀÀn, pĂ€invastoin, kauhistuttaa ja surettaa aivan v i t u s t i.
Millaisessa tilanteessa hÀn, ja minkÀ ikÀinen? MÀ en ole vuosiin ollut työelÀmÀssÀ ja olen ihan autuaasti unohtanut kaikki toimisto-ohjelmat sun muut.
Hieman alle seitsemÀnkymppinen, yksinasuva elÀkelÀinen, jolla todettu alkava muistisairaus. Ei kai siinÀ sen kummempaa tilannetta. IkÀÀ tulee ja sukurasitteena Alzheimer. Jokainen nainen sen hÀnen suvustaan on ennen pitkÀÀn saanut ja niin se on minullakin edessÀ, tosin itse pÀÀtÀn pÀivÀni samana pÀivÀnÀ kun saan diagnoosin. TÀmÀ pÀÀtös on ollut selvÀ lapsesta asti kun olen nÀitÀ potilaita ja heidÀn olojaan laitoksissa tosiaan ikÀni nÀhnyt ja aina kokenut ettÀ kuolema on kyllÀ huomattavasti parempi kuin tuo sairaus. Samaa kai Àitini on alkanut suunnittella (tai eiköhÀn ole aina ollut sitÀ mieltÀ, nyt vaan huomaa puheista ettÀ.. ) ja ymmÀrrÀn hyvin. Tuen pÀÀtöstÀ 100%. On se sen verran karmea tauti.
En kÀytÀ koskaan mitÀÀn itsepalvelukassoja. Kannatan työllisyyttÀ ehdottomasti.
Kamala video. Ei tuota jaksanut katsoa edes sinne asti, ettÀ olisi edes nÀhnyt sitÀ APn mainostamaan Lidlin kassaa.
En asioi LidlissĂ€ ja ajattelin katsoa, ettĂ€ onko siellĂ€ jotenkin erikoinen kassa kun sille on oikein video pitĂ€nyt tehdĂ€, mutta jĂ€i nyt nĂ€kemĂ€ttĂ€ đ€·
YritÀ AP ensi kerralla tehdÀ vÀhÀn lyhyempi video ja jÀttÀÀ turhat höpötykset pois.
Vierailija kirjoitti:
No et sÀkÀÀn kovin viisaalta vaikuta katsellessasi videoita joita mummut katsoo.
Tainnut aloittaja itse etsiÀ ohjeita kuinka siellÀ toimitaan. KyllÀ siinÀ Lidlin itsepalvelukassalla sai kyllÀ itsekkin miettiÀ miten homma hoituu kun menin ja oli paistopisteen tuotteita mukana. TyperÀÀ vaan sinulta naureskella vanhemmille ihmisille jotka eivÀt ole kehityksen kaiken mukana pysyneet. Olen nÀhnyt sellaisia videoita missÀ nuoren eteen laitetaan puhelinluettelo tai vanha lankapuhelin niin ovat ihan h-moilasena ettÀ mikÀ tÀmÀ on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme ettÀ ei oo töitÀ kun suomalaiset lampaat haluaa tehdÀ kaiken itse. Ja nÀkyykö se henkilökunnan vÀhentÀminen tuotteiden hinnoissa? EI. Kauppias kÀÀri vaan kovemmat katteet.
Mene aina oikealle kassalle = tuet suomalaista työtÀ.
Tuo on ihan totta. Oliko loppukevÀÀstÀ vai alkukesÀstÀ, kun siitÀ oli uutinen (IS tai yle), ettÀ edellisenÀ vuonna kaupan alan työpaikat vÀheni 12 000 ja tÀmÀn vuoden ennuste on 13 000 menetettyÀ työpaikkaa lisÀÀ.
https://www.mtv.fi/lyhyet/3da89f671739d2b7c44f/video-lankapuhelin-nuoriâŠ
Ei nÀytÀ todella yksinkertaisen laitteen kÀyttÀminen onnistua nuoremmiltakaan.
Vierailija kirjoitti:
Montako katselua ap on antanut kyseiselle videolle?
piti pari kertaa katsoa, ettÀ tajusin
HyvÀ video koska en kÀy LiiterissÀ kuin harvoin. Noi hedelmÀt, paistotuotteet ja pullonpalautus mulle uutta kun kÀydÀÀn Prismassa.
PÀrjÀisikö AP jossakin työssÀ, vaikka yksinkertaisimmassakin, jos kovasti yrittÀisi ja saisi tukea? TsemppiÀ!
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinÀ incelli sen katsoit?
Koska en muuten osaa kĂ€yttÀÀ sitĂ€. ĂlĂ€ kysy tyhmiĂ€ saatana!
-Huorrrrrrrrrrrris
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne mummot eivÀt osaa kÀyttÀÀ Lidlin itsepalvelukassaa kun kerran osaavat kÀyttÀÀ Prisman ja Cittarinkin vastaavia? Onko LidlissÀ jotenkin erilainen systeemi? Osaavatko vaarit?
On taas erikoisia kommentteja tÀÀllÀ. Totta kai jokainen on ensimmÀisellÀ kerralla hieman ihmeissÀÀn, mitÀ pitÀÀ missÀkin kohtaa painaa. Itse en ole koskaan itsepalvelukassoja kÀyttÀnyt, enkÀ kÀytÀ, koska niiden kÀyttö vain vÀhentÀÀ normikassoja ja sitÀ mukaa henkilökuntaa. Voisin kuitenkin ihan hyvin katsoa tuollaisen videon, jos aikoisin itsepalvelukassa kÀyttÀÀ, ettÀ tietÀisin tarkalleen, miten siellÀ pitÀÀ toimia, koska itseÀni hÀvettÀÀ, jos oman mokailun takia muut joutuvat odottamaan. Varmaankin sen kÀyttö heti ekan kerran jÀlkeen on ihan simppeliÀ, mutta itse ainakin haluan olla aina varma mitÀ milloinkin olen tekemÀssÀ, en pidÀ epÀvarmuudesta. Tuollaisen videon katselua pidÀn tÀysin normaalina ja sitÀ arvostelevia vÀhemmÀn normaaleina.
N37
En tiedĂ€ LidlistĂ€ mutta kyllĂ€ ĂssĂ€n ja k kaupan ip kassoissa lukee mitĂ€ tehdĂ€. Toki olen kassalla itsekin, niin osaa.
MillĂ€ ap todennat, ettĂ€ kaikki 15 000 katselukertaa olivat mummoilta?? đ§đ
Katsoithan itsekin...
tÀÀ AP typerys pitÀÀ bannata!