Jo 15000 mummoa on katsonut videon siitĂ€ miten Lidlin itsepalvelukassalla toimitaan đđ€Ł
Kommentit (79)
En oo katsonut enkÀ kÀy LidlissÀ, mutta ap, tuleva katketa vanhus, on.
Vierailija kirjoitti:
Mua ÀrsyttÀÀ se ettÀ sieltÀ pois pÀÀstÀkseen pitÀÀ kuittia nÀyttÀÀ laittelle jotta portti aukeaa eikÀ se koskaan reagoin kuitin nÀyttÀmiseen kuin usemman nÀyttÀmisen jÀlkeen niin siksi en itse kÀytÀ enÀÀn. Nopeammin melkein pÀÀsen pois vaikka olis perus kassalla vÀhÀn jonoa
Eilen kÀvi ensimmÀistÀ kertaa noin, k supermarketissa, LidlissÀ en kÀy koskaan. IltalenkillÀ kÀytiin koiran kanssa, siellÀ on koira kÀrryt, tuli kiva neljÀn kilometrin lenkki, kaksi ostosta. Maksoin ip kassalla ja sain kuitin, ei portit auenneet eikÀ myyjiÀ lÀhellÀ. Onneksi oli ihana nuori tyttö/nainen tulossa myös ja ihmetteli miksei toimi, hÀnen kuitilla toimi ja pÀÀstiin kumpikin ulos. Kuinka kauan olisin joutunut taistelemaan ulos pÀÀsyÀ jos tÀmÀ ihana ihminen ei olisi ollut lÀhdössÀ ja mennyt vaikka palvelukassan kautta.
MÀ teen työkseni Cad-avusteista suunnittelua, asennan meidÀn firman kaikki ohjelmat, osaan vÀhÀn koodata, kÀytÀn eri laskentaohjelma jne. Mutta silti en hÀpeÀ arjessa kysyÀ neuvoa arkiseen asiaan, jos en hoksaa jotain heti.
Vierailija kirjoitti:
MeillĂ€ taas Poika ei osannut vaihtaa Ruohonleikkuriin Tulppaa eikĂ€ osannut lisĂ€tĂ€ siihen ĂljyĂ€. Hahhahh.
Naapurin leskirouva oli tankannut trimmerin ruohonleikkurin bensalla. Oli ollut vÀhÀn aikaa tehokas, annoin sitten omani akkutrimmerin lainaan. Mutta unohtui nauraa.
Jaa. MÀ katoin just videon miten mun Versosta kiristetÀÀn kÀsijarrunvaijeri. Eikö olekkin hassun hauskaa ja naurettavaa etten osannut ilman ohjeita tehdÀ! Suorastaan naurettavaa miten yksinkertaista hommaa ei avuton ihminen ilman video ohjetta osannut, rÀkÀtin itseni kuoliaaksi kun en osannut sellaista mitÀ en ennen ole tehnyt. Meinasin tikahtua nauruun. Kato ku en oo mekaanikko, eikÀ mummu oo kassa.
Vierailija kirjoitti:
MÀ teen työkseni Cad-avusteista suunnittelua, asennan meidÀn firman kaikki ohjelmat, osaan vÀhÀn koodata, kÀytÀn eri laskentaohjelma jne. Mutta silti en hÀpeÀ arjessa kysyÀ neuvoa arkiseen asiaan, jos en hoksaa jotain heti.
SiinÀpÀ se, kun on itsevarma ja fiksu ei nÀe mitÀÀn hÀpeÀllistÀ siinÀ, ettÀ kysyy neuvoa ja ottaa selvÀÀ miten joku asia toimii.
Ap:stÀ ei koskaan tule mummoa eikÀ vaaria, koska hÀn aikoo kuolla nuorena ja tyylikkÀÀnÀ.
Siis onhan se nyt aivan naurettavaa jos ihminen katsoo ohjeet ja/tai kysyy neuvoa jos ei jotain osaa ja haluaa sen oppia. Todella huvittavaa, kuolen nauruun. MikÀhÀn palikka ap:n pÀÀstÀ puuttuu?
MinÀ katsoin youtubesta videon miten vaihdan autoni avaimeen pariston. Olinpa tyhmÀ rummo!
N56
Vierailija kirjoitti:
Ap:stÀ ei koskaan tule mummoa eikÀ vaaria, koska hÀn aikoo kuolla nuorena ja tyylikkÀÀnÀ.
Ei. HÀn kuolee kotiinsa hÀpeÀstÀ. On liian noloa katsoa juutuup-video siitÀ miten kotiovi avataan.
Vierailija kirjoitti:
MinÀ katsoin youtubesta videon miten vaihdan autoni avaimeen pariston. Olinpa tyhmÀ rummo!
N56
Saman tein kevÀÀllÀ! Olisin toki voinut myös viedÀ johonkin vaihdettavaksi ja maksaa siitÀ, mut ei minÀpÀ nolasin itseni tÀydellisesti ostamalla sopivan patterin, katsomalla videon, vaihtamalla ja ohjelmoimalla itse! KyllÀ nauratti oma tyhmyyteni kun piti video katsoa jotta onnistui se ohjelmointi. Ollaan me kyllÀ todella huvittavia ja naurettavia!
Olen tÀssÀ seurannut omien vanhempieni vanhenemista ja kuinka heille asiat ovat vaikeutuneet iÀn lisÀÀntyessÀ. Se kovasti auttaa ymmÀrtÀmÀÀn, ettÀ sama on itsellÀ ja kaikilla muilla edessÀ, kun vanhenemme. Ei naurata, vaan ennenminkin pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tÀssÀ seurannut omien vanhempieni vanhenemista ja kuinka heille asiat ovat vaikeutuneet iÀn lisÀÀntyessÀ. Se kovasti auttaa ymmÀrtÀmÀÀn, ettÀ sama on itsellÀ ja kaikilla muilla edessÀ, kun vanhenemme. Ei naurata, vaan ennenminkin pelottaa.
TĂ€mĂ€! Ăitini ei enÀÀ osaa kĂ€yttÀÀ tietokonettaan, ennen osasi. NykyÀÀn on aina joku ongelma ja kaikki ennen osattu alkaa lipsua mielestĂ€. Ei jĂ€nnĂ€sti ole vaan naurattanut mua pĂ€tkÀÀkÀÀn, pĂ€invastoin, kauhistuttaa ja surettaa aivan v i t u s t i.
Vierailija kirjoitti:
No et sÀkÀÀn kovin viisaalta vaikuta katsellessasi videoita joita mummut katsoo.
eikÀ kato, mitÀ niistÀ! katotaan hunkseja!
MÀ tykkÀÀn siitÀ prisman kerÀÀ / skannaa hÀrvelistÀ. LÀhinnÀ sen takia ettei tarvii pakata kahteen kertaan niin on nopeampi. Muuten vÀltÀn kaikkia kÀnnyÀppejÀ ihan sen takia ettÀ ÀrsyttÀÀ kÀyttÀÀ luuria kaupassa / kassalla. Putoaa vielÀ ja menee paskeliksi.
MeillÀ on oisin pÀin, itsellÀni Àlytön mÀÀrÀ appeja puhelimessa, mutta lapsi, 35 on ihan onneton kaikissa tÀmmöisissÀ. HÀllÀ ei edes pankkiohjelmaa puhelimessa. Kyselee minulta apua toisinaan.
Olen elÀkeikÀinen ja opetellut aina heti kaikki uudet jutut, ihan kasarilta alkaen. Silloin ensimmÀiset ohjelmoinnin harrastekerhot
Jo 15000 ukkoa on katsonut videon siitĂ€ miten ALKOssa toimitaan đđ€Ł
Vierailija
15000 mummoa ei voi olla vÀÀrÀssÀ?
Koska se Lidlin kassaKIN on suoraan perseestÀ. Jos joskus (harvoin) sattuu ostamaan jotakin sieltÀ paistooisteeltÀ niin etsittÀvÀ paskasta valikosta. Yksi aamu jÀtin pussin siihen kun ei löytynyt tuotetta koneesta eikÀ kassoilla ollut ainuttakaan henkilöÀ. S ja K ryhmÀn kassoilla ei mitÀÀn ongelmaa kun siellÀ jo paisto pisteellÀ "merkataan" tuotteet.