Jo 15000 mummoa on katsonut videon siitĂ€ miten Lidlin itsepalvelukassalla toimitaan đđ€Ł
Kommentit (21)
En kÀytÀ. EnkÀ ÀppiksiÀ.
- Ritva72, PieksÀmÀki
No et sÀkÀÀn kovin viisaalta vaikuta katsellessasi videoita joita mummut katsoo.
Ostan aina olutta LidlistÀ niin mentÀvÀ tavalliselle kassalle. T: mummeli
Miksi ne mummot eivÀt osaa kÀyttÀÀ Lidlin itsepalvelukassaa kun kerran osaavat kÀyttÀÀ Prisman ja Cittarinkin vastaavia? Onko LidlissÀ jotenkin erilainen systeemi? Osaavatko vaarit?
Ei ihme ettÀ ei oo töitÀ kun suomalaiset lampaat haluaa tehdÀ kaiken itse. Ja nÀkyykö se henkilökunnan vÀhentÀminen tuotteiden hinnoissa? EI. Kauppias kÀÀri vaan kovemmat katteet.
Mene aina oikealle kassalle = tuet suomalaista työtÀ.
Mua ÀrsyttÀÀ se ettÀ sieltÀ pois pÀÀstÀkseen pitÀÀ kuittia nÀyttÀÀ laittelle jotta portti aukeaa eikÀ se koskaan reagoin kuitin nÀyttÀmiseen kuin usemman nÀyttÀmisen jÀlkeen niin siksi en itse kÀytÀ enÀÀn. Nopeammin melkein pÀÀsen pois vaikka olis perus kassalla vÀhÀn jonoa
HÀh? Ei tÀÀllÀ meillÀ edes ole mitÀÀn LidliÀ mailla eikÀ halmeilla.
Vierailija kirjoitti:
En kÀytÀ. EnkÀ ÀppiksiÀ.
- Ritva72, PieksÀmÀki
En minÀkÀÀn ja taas nuori mies ymmÀrsi.
t. Mummo, 41
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinÀ incelli sen katsoit?
Incellille pitÀisi olla ohjeet: "NÀin poistut kotiovesta."
Sulla ei itsellÀsi taida olla mummoa. SÀÀli.
VÀitÀn ettÀ kyllÀ sen videon katsojien joukosta muutama puppakin löytyy.
Tarkkana nyt siellÀ pikakassoilla
Kuulostaa mukavalta. Jospa joku haluaa sellaisen tiedon. Ennen ei ollut nykyajan vempaimia ja koneita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne mummot eivÀt osaa kÀyttÀÀ Lidlin itsepalvelukassaa kun kerran osaavat kÀyttÀÀ Prisman ja Cittarinkin vastaavia? Onko LidlissÀ jotenkin erilainen systeemi? Osaavatko vaarit?
On taas erikoisia kommentteja tÀÀllÀ. Totta kai jokainen on ensimmÀisellÀ kerralla hieman ihmeissÀÀn, mitÀ pitÀÀ missÀkin kohtaa painaa. Itse en ole koskaan itsepalvelukassoja kÀyttÀnyt, enkÀ kÀytÀ, koska niiden kÀyttö vain vÀhentÀÀ normikassoja ja sitÀ mukaa henkilökuntaa. Voisin kuitenkin ihan hyvin katsoa tuollaisen videon, jos aikoisin itsepalvelukassa kÀyttÀÀ, ettÀ tietÀisin tarkalleen, miten siellÀ pitÀÀ toimia, koska itseÀni hÀvettÀÀ, jos oman mokailun takia muut joutuvat odottamaan. Varmaankin sen kÀyttö heti ekan kerran jÀlkeen on ihan simppeliÀ, mutta itse ainakin haluan olla aina varma mitÀ milloinkin olen tekemÀssÀ, en pidÀ epÀvarmuudesta. Tuollaisen videon katselua pidÀn tÀysin normaalina ja sitÀ arvostelevia vÀhemmÀn normaaleina.
N37
Montako katselua ap on antanut kyseiselle videolle?
Jamin itsetunto kohenee vauhdilla, kun Maire 78v ei tiedÀ miten itsepalvelukassa toimii, mutta Jami on niin taitava ja fiksu poika, ettÀ hÀn tietÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Jamin itsetunto kohenee vauhdilla, kun Maire 78v ei tiedÀ miten itsepalvelukassa toimii, mutta Jami on niin taitava ja fiksu poika, ettÀ hÀn tietÀÀ.
Ei se Jamikaan ensimmÀisellÀ kerralla tiennyt. Tuskin kukaan tuota videota yhtÀ kertaa enempÀÀ katsoo.
Siis toi ukko on itse tehnyt tollasen videon. Huoh.