Jo 15000 mummoa on katsonut videon siitä miten Lidlin itsepalvelukassalla toimitaan 😆🤣
Kommentit (79)
Ap on maailman 8. ihme. Syntynyt kaikki tieto päässään. Eiku.
Vien aina Autoni renkaanvaihtoon Vianorille.
Asentaja katsoo vierestä kun vaihdan ne itse. Auttaa kyllä jos tulee joku ongelma.
Kaupassa taas annan kassan hoitaa työt.
Fiksu Yrittäjä teettää asiakkaalla niin paljon omia töitään kun voi. "Itsepalvelu" on kannattavampaa.
On se tosi hauskaa ja naurettavaa että iäkkämmät ihmiset tarvitsevat apua ja ohjeita käyttääkseen laitteita joita eivät ennen ole käyttäneet. Ohan tikahdun nauruun. Mikä v i t t u teitä vaivaa? Aikuiset ihmiset?
Kai sitä saa kohta kaupassa pestä lattiatkin itse kun on siellä kävellyt.
Moppi vaan kassan edustalle ja hommiin.
Minkä ikäisiä te olette jos tuossa on jotain hauskaa? Kyllä on vitsit suomalaisilla vähissä jos se että joku on kokenut tarvitsevansa apua jonkun kanssan käytössä naurattaa.
Aika hassua että joku nuori joutuu katsomaan kalakukon tai Karjalanpiirakan ohjeita Netistä =)
Itse olen tehnyt niitä jo yli 30 vuotta.
Miten voi olla niin AVUTTOMIA Ihmisiä!!
Ei missään kerrottu että mummot tuota katselevat.
Meillä taas Poika ei osannut vaihtaa Ruohonleikkuriin Tulppaa eikä osannut lisätä siihen Öljyä. Hahhahh.
Siinä mielessähän toi on työläs että paistopistekamat ja hevit pitää kai itse etsiä sieltä valikoista? En viitsi, muualla käytän kyllä ip-kassaa.
Tosi hyvä video! Katsoin sen, sisälsi minullekin uutta tietoa, kun enimmäkseen käytän palvelukassoja. Todella hyvä, että joku tekee tällaisia videoita, sillä ei kaikilla vaikkapa vanhemmilla ihmisillä ole digitaidot hallussa. Ja muista ap, että itsekin vanhenet, eikä sinunkaan välttämättä ole enää siinä vaiheessa helppo oppia sitä tekniikkaa tms. mitä silloin on käytössä.
En ole ikinä käyttänyt pikakassaa, enkä käytä. Ihmisillä muutenkin työpaikat tiukassa niin ihan mielelläni tuen suomalaista työtä.
Ap, kerrotko mitä hauskaa aloituksessasi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä incelli sen katsoit?
Incellille pitäisi olla ohjeet: "Näin poistut kotiovesta."
Jatkokurssi: ”Näin puhut naiselle.”
Ei mua vaan naurata yhtään se et joku tarvi apua tässä. Aivan normaalia eikä millään tavalla tee kenestäkää avutonta. Tää alotus kyl tekee ap:sta keharin.
En käytä itsepalvelukassoja. En tee työtä, josta minulle ei makseta. Kassatyö on työpaikka monelle nuorelle.
N56
Vierailija kirjoitti:
Jamin itsetunto kohenee vauhdilla, kun Maire 78v ei tiedä miten itsepalvelukassa toimii, mutta Jami on niin taitava ja fiksu poika, että hän tietää.
Kun on ensin katsonut tuon videon 🤭
Vierailija kirjoitti:
En käytä. Enkä äppiksiä.
- Ritva72, Pieksämäki
En minäkään, kumpaakaan. Sitten siirryn pikakassalle kun voin ostaa siitä tupakkani.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua vaan naurata yhtään se et joku tarvi apua tässä. Aivan normaalia eikä millään tavalla tee kenestäkää avutonta. Tää alotus kyl tekee ap:sta keharin.
Jep yleensä tuollaset tyhjän naurajat on jollain tavalla vammasia. Merkki siitä että ei käy ihan täysillä.
Voi pientä lapsenlasta! Et vissiin vielä tiedä, että elämä on yhtä oppimista! On tässä opeteltu ruotsit, englannit, saksat ja ranskat, exelit ja powerpointit, kirjanpidot ja tilinpäätökset. Ehkä se pitää näin tyhmänä se itsepalvelukassakin vielä opetella 🤣