Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo 15000 mummoa on katsonut videon siitä miten Lidlin itsepalvelukassalla toimitaan 😆🤣

Vierailija
05.03.2026 |

Olette te TODELLA avuttomia. 

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä lapsenlasta! Et vissiin vielä tiedä, että elämä on yhtä oppimista! On tässä opeteltu ruotsit, englannit, saksat ja ranskat, exelit ja powerpointit, kirjanpidot ja tilinpäätökset. Ehkä se pitää näin tyhmänä se itsepalvelukassakin vielä opetella 🤣

Vierailija
22/79 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on maailman 8. ihme. Syntynyt kaikki tieto päässään. Eiku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien aina Autoni renkaanvaihtoon Vianorille.

Asentaja katsoo vierestä kun vaihdan ne itse. Auttaa kyllä jos tulee joku ongelma.

Kaupassa taas annan kassan hoitaa työt.

Vierailija
24/79 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu Yrittäjä teettää asiakkaalla niin paljon omia töitään kun voi. "Itsepalvelu" on kannattavampaa.

Vierailija
25/79 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tosi hauskaa ja naurettavaa että iäkkämmät ihmiset tarvitsevat apua ja ohjeita käyttääkseen laitteita joita eivät ennen ole käyttäneet. Ohan tikahdun nauruun. Mikä v i t t u teitä vaivaa? Aikuiset ihmiset? 

Vierailija
26/79 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä saa kohta kaupassa pestä lattiatkin itse kun on siellä kävellyt.

Moppi vaan kassan edustalle ja hommiin.

Vierailija
27/79 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä te olette jos tuossa on jotain hauskaa? Kyllä on vitsit suomalaisilla vähissä jos se että joku on kokenut tarvitsevansa apua jonkun kanssan käytössä naurattaa. 

Vierailija
28/79 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua että joku nuori joutuu katsomaan kalakukon tai Karjalanpiirakan ohjeita Netistä =)

Itse olen tehnyt niitä jo yli 30 vuotta.

Miten voi olla niin AVUTTOMIA Ihmisiä!!

Vierailija
29/79 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään kerrottu että mummot tuota katselevat.

Vierailija
30/79 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas Poika ei osannut vaihtaa Ruohonleikkuriin Tulppaa eikä osannut lisätä siihen Öljyä. Hahhahh.

Vierailija
31/79 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessähän toi on työläs että paistopistekamat ja hevit pitää kai itse etsiä sieltä valikoista? En viitsi, muualla käytän kyllä ip-kassaa. 

Vierailija
32/79 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä video! Katsoin sen, sisälsi minullekin uutta tietoa, kun enimmäkseen käytän palvelukassoja. Todella hyvä, että joku tekee tällaisia videoita, sillä ei kaikilla vaikkapa vanhemmilla ihmisillä ole digitaidot hallussa. Ja muista ap, että itsekin vanhenet, eikä sinunkaan välttämättä ole enää siinä vaiheessa helppo oppia sitä tekniikkaa tms. mitä silloin on käytössä.

Vierailija
33/79 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttänyt pikakassaa, enkä käytä. Ihmisillä muutenkin työpaikat tiukassa niin ihan mielelläni tuen suomalaista työtä.

Vierailija
34/79 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerrotko mitä hauskaa aloituksessasi on.

Vierailija
35/79 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä incelli sen katsoit?

Incellille pitäisi olla ohjeet: "Näin poistut kotiovesta." 

Jatkokurssi: ”Näin puhut naiselle.”

Vierailija
36/79 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua vaan naurata yhtään se et joku tarvi apua tässä. Aivan normaalia eikä millään tavalla tee kenestäkää avutonta. Tää alotus kyl tekee ap:sta keharin. 

Vierailija
37/79 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä itsepalvelukassoja. En tee työtä, josta minulle ei makseta. Kassatyö on työpaikka monelle nuorelle. 
N56

Vierailija
38/79 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jamin itsetunto kohenee vauhdilla, kun Maire 78v ei tiedä miten itsepalvelukassa toimii, mutta Jami on niin taitava ja fiksu poika, että hän tietää. 

Kun on ensin katsonut tuon videon 🤭

Vierailija
39/79 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä. Enkä äppiksiä. 
- Ritva72, Pieksämäki 

En minäkään, kumpaakaan. Sitten siirryn pikakassalle kun voin ostaa siitä tupakkani. 

Vierailija
40/79 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua vaan naurata yhtään se et joku tarvi apua tässä. Aivan normaalia eikä millään tavalla tee kenestäkää avutonta. Tää alotus kyl tekee ap:sta keharin. 

Jep yleensä tuollaset tyhjän naurajat on jollain tavalla vammasia. Merkki siitä että ei käy ihan täysillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi