Seinänaapuri kokkailee tähän aikaa ruokaa
Miten tuotakaan ei nykyään ihmisten ajoissa voida tehdä
AARGH!!!!
ÄRSYTTÄÄ
Kaikki äänet kantautuu kun koitan nukkua.
Mä niin vihaan ihmisiä.
Joskus jopa tuntuu että kun tappais vain naapurinsa niin pääsis tästä painajaismaisesta asunnosta.
Jos ajatuksella vois tappaa...
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole jokin tukiasunto jossa on yhteiskeittiö tai jotkut omat minikeittiöt. Silloin onkin ihan mahdollista, kun ei se asunto ole normaalisti eristetty.
Turpa kiinni!!!
Teidän kommentit rupee vtuttaa suunnattomasti ja noi kaikki haukkumiset
ei tarvii suuttua kun noin moni osuu kohdilleen, että sulla ei oo henkisesti kaikki kohdillaan. ihan oikeesti. ruuanvalmistus - hei nyt varaa aika lääkäriin.
no pyydä taloyhtiön yhtiökokouksessa- isännöinti jne tai vuokratalossa- isännöintiä, että hiljaisuusaika muutetaan- pidennetään, alkaa 19, ei omenaa eikä nakkia saa keittää, aamupalaa ei syömän pidä ennen 09. sat mammiiiiiiii .
Itse olen vaatinut että talon vieressä kulkeva katu suljetaan yöaikaan ettei liikenteen melu kuulu. Liikkukoot ihmisten aikoihin. Niih.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä muita muka ärsytä naapurin kolistelut?
Oon ihan varma että ärsyttää mutta ette pysty avautuu siittä.
Kannattaa hakeutua hoitoon, suosittelen.
Itselläni on eteläeurooppalainen ruokarytmi, syön päivällistä usein klo 22:n tienoilla. Vuorotyöni takia on ihana laittaa iltavuoron jälkeen hyvää ruokaa, kiireisinä työvuoroina ruokatauot ovat joskus hätäisiä tai lähes olemattomia. Eipä kokkailusta paljon ääntä synny!
Voi voi, mä kokkailen vaikka kolmelta yöllä. Tietysti välttelen kolistelua ym. silloin mutta yhdeksältä illalla ei tarvitse ja ihan normaali aika tehdä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet nukkumassa yhdeksältä illalla? Taloyhtiön yörauha alkaa klo 23.00. Silloinkin toki saa esim. laittaa ruokaa, käydä suihkussa tai vetää vessan. Imuroida ei saa eikä remontoida tai soittaa pianoa klo 23-700 välisenä aikana.
Hiljaisuus 22-7 !!! Ei klo 23.
toivottavasti joku netti vikkaa tämän poliisille ennen kuin saadaan lukee taas lehdestä
tuo on julkinen uhkaus periaatteessa. joku äkkiä netti vinkkaa poliisille, ennen kun ap:n vintti pimenee ja oikeasti tekee jotain
Entä toisenpuolen seinänaapuri ja ylä ja alakerran naapurit?
Vierailija kirjoitti:
tuo on julkinen uhkaus periaatteessa. joku äkkiä netti vinkkaa poliisille, ennen kun ap:n vintti pimenee ja oikeasti tekee jotain
Inhoan sua vasikka.
I fuckin hate ya orangle little turd
Vierailija kirjoitti:
Ai missä kohtaa oon uhannut jotain?
Kerro nyt minullekkin.
Onneks pääsen muuttamaan huhtikuussa omakotitaloon.
Ootsä AP jostain laitoksesta himatreeni jaksolla..?
onko korvien välissä ongelmia kun ..
näitä häiriköitä löytyy joille ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan sua vasikka.
I fuckin hate ya orangle little turd
Katos piessaa, olet oppinut yhden lauseen verran alatyylistä englanninkieltä!
Vierailija kirjoitti:
Ootsä AP jostain laitoksesta himatreeni jaksolla..?
Vedä kätees homo
onko kerrostaloasuja persaukinen , jos on asunto 150- 200m2 jugentalossa, oma hissi, miljoonaviisisataatuhatta.
miljoonanluokan kerrostalohuoneistoja paljonkin.
tai 90,2 kerrostalokolmio ,, 600 000.
452m2 esim hki 450 000. miksi yleistät.
ystvä osti just 652m keski-suomi 255 0000- en koe, että olis yhtään persaukinen tai köyhäilis.
ja mun tutut asuneet vuokrallakin- jossa vuokrat 1600 tai yli 2000--- eli kaikkivuokrallakaan asuvat köyhäile.