Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seinänaapuri kokkailee tähän aikaa ruokaa

Vierailija
05.03.2026 |

Miten tuotakaan ei nykyään ihmisten ajoissa voida tehdä

AARGH!!!!

ÄRSYTTÄÄ

Kaikki äänet kantautuu kun koitan nukkua. 

Mä niin vihaan ihmisiä. 

Joskus jopa tuntuu että kun tappais vain naapurinsa niin pääsis tästä painajaismaisesta asunnosta. 

Jos ajatuksella vois tappaa...

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kokkaan! Paistan munakkaan. Väsään sänvän, eli voileivän. Miksi en kokkailisi?

Kerro ihan omin sanoin. Tai ei, pyydän, älä keksi omia sanoja, vaan käytä ihan niitä Suomessa käytettyjä sanoja.

Vierailija
22/48 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytys/vitutus majailee sun omassa päässäsi, korjaa se äläkä mieti milloin naapurisi tekee safkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaihteeksi lainaus ei toimi ja menee väärille ihmisille. Henna voi muuttaa vaikka telttaan niin ei ole naapureita, tai siis muita potilaita samassa rakennuksessa. 

Vierailija
24/48 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsytys/vitutus majailee sun omassa päässäsi, korjaa se äläkä mieti milloin naapurisi tekee safkaa...

Sitä paitti, hällä on varmaan siihen ihan pätevä syy, kuten nälkä...

Vierailija
25/48 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tullut iltavuorosta tai vaikka treeneistä.

Vierailija
26/48 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt suomalaisia ruoka-aikoja, meillä syödään myöhään (ei lapsia enää kotona). Arkena yleensä ysiin mennessä, mutta viikonloppuna ei oltaisi edes aloitettu välttämättä kokkaamaan tähän aikaan. Olen asunut pitkään etelämmässä ja mies on muuten samanlainen. 

Kerrostalossa ei kannata asua, jos ei kestä muiden normaaleja elämisen ääniä.

Vierailija
27/48 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole jokin tukiasunto jossa on yhteiskeittiö tai jotkut omat minikeittiöt. Silloin onkin ihan mahdollista, kun ei se asunto ole normaalisti eristetty. 

Vierailija
28/48 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt suomalaisia ruoka-aikoja, meillä syödään myöhään (ei lapsia enää kotona). Arkena yleensä ysiin mennessä, mutta viikonloppuna ei oltaisi edes aloitettu välttämättä kokkaamaan tähän aikaan. Olen asunut pitkään etelämmässä ja mies on muuten samanlainen. 

Eihän siellä kukaan täysijärkinen asukaan kuin pakon edessä persaukisena!

Vierailija
29/48 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole jokin tukiasunto jossa on yhteiskeittiö tai jotkut omat minikeittiöt. Silloin onkin ihan mahdollista, kun ei se asunto ole normaalisti eristetty. 

Turpa kiinni!!!

Teidän kommentit rupee vtuttaa suunnattomasti ja noi kaikki haukkumiset

Vierailija
30/48 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turpa kiinni!!!

Teidän kommentit rupee vtuttaa suunnattomasti ja noi kaikki haukkumiset

Kuule Henna, kun itse aloitat joka kerta. 

Vierailija
31/48 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun seinänaapurini aloittaa kokkailemisen aamuneljältä. Hän menee nukkumaan kahdeksalta. Ehkä minun ja apn pitää vaihtaa asuntoja tai naapureita. 

Näin teen. Töistä päästyä on nälkä joten teen ruokaa, syön, katson hieman telkkaria ja menen sitten nukkumaan. Yötyöläisen arkea. Itse kyllä nukun päivällä ihan hyvin muiden kolinoista välittämättä kun vaan laitan tulpat korviin.

Vierailija
32/48 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee muitakin...Mulla on ilta/yö palaksi iiiiiso jauhelihapihvi ja koko perunoita. Siihen silliä kylkeen ja kylmää maitoa, ENKÄ PERKELE KYSELE KELTÄÄN LUPIA SIIHEN TOUHUUN...

Vierailija
33/48 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen  että et  ole mun naapuri koska katson leffoja myöhään ja äänet varmaan kuuluu tai saatan imuroida myöhään ,pestä pyykkiä tosi myöhään mutta asunkin maaseudulla rivitalossa.

Vierailija
34/48 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet nukkumassa yhdeksältä illalla? Taloyhtiön yörauha alkaa klo 23.00. Silloinkin toki saa esim. laittaa ruokaa, käydä suihkussa tai vetää vessan. Imuroida ei saa eikä remontoida tai soittaa pianoa klo 23-700 välisenä aikana.

22.00-06.00

Vierailija
35/48 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, mutta minä en olekaan mielisairas.

Vierailija
36/48 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa ketkä kokkaa ja kolistelee läpi yön,taikasana Ramadan

Vierailija
37/48 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkailen silloin kun huvittaa. En siihen keneltäkään lupaa tarvi. Jos jotain häiritsee niin saa tulla ovelle sanomaan mutta ei se sitä asiaa muuta eli sen jälkeen jatkaisin kokkailua.

Vierailija
38/48 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just matkalla töistä kotiin ja ensin meen suihkuun, sit kokkaan ja laitan astianpesukoneen päälle. Nukkumaan joskus tiskikoneen ja NHL matsin päätyttyä.

- kolmivuoro

Vierailija
39/48 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa miten tosikkoa porukkaa. 

Tässä sen näkee. 

Tää oli lammastesti. 

95 prosenttia ihmisistä on idiootteja. 

Vierailija
40/48 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet nukkumassa yhdeksältä illalla? Taloyhtiön yörauha alkaa klo 23.00. Silloinkin toki saa esim. laittaa ruokaa, käydä suihkussa tai vetää vessan. Imuroida ei saa eikä remontoida tai soittaa pianoa klo 23-700 välisenä aikana.

22.00-06.00

Olet täysin väärässä. 

Kello 22:00 asunnosta ei saa kantautua yhtään mitään ääniä jotka kuuluu naapuriin eli muiden asuntoihin. 

Juntti muutas maalle