Seinänaapuri kokkailee tähän aikaa ruokaa
Miten tuotakaan ei nykyään ihmisten ajoissa voida tehdä
AARGH!!!!
ÄRSYTTÄÄ
Kaikki äänet kantautuu kun koitan nukkua.
Mä niin vihaan ihmisiä.
Joskus jopa tuntuu että kun tappais vain naapurinsa niin pääsis tästä painajaismaisesta asunnosta.
Jos ajatuksella vois tappaa...
Kommentit (48)
Asutko siis jossakin laitoksessa kun et pysty itse muuttamaan ilman, että joku kärrää sinut pois? Oletko hullu vai vammainen?
Miksi olet nukkumassa yhdeksältä illalla? Taloyhtiön yörauha alkaa klo 23.00. Silloinkin toki saa esim. laittaa ruokaa, käydä suihkussa tai vetää vessan. Imuroida ei saa eikä remontoida tai soittaa pianoa klo 23-700 välisenä aikana.
Mitäs menet niin aikaisin nukkumaan? Me tultiin just saunasta ja laitoin makkarat uuniin ja hapankaalin hellalle.
ei ärsytä. Olen opetellut olemaan välittämättä naapureiden kolisteluista
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet nukkumassa yhdeksältä illalla? Taloyhtiön yörauha alkaa klo 23.00. Silloinkin toki saa esim. laittaa ruokaa, käydä suihkussa tai vetää vessan. Imuroida ei saa eikä remontoida tai soittaa pianoa klo 23-700 välisenä aikana.
Skitsofrenialääkkeet annostellaan laitoksissa klo 19, joten potilaat menevät aikaisin nukkumaan
Minun seinänaapurini aloittaa kokkailemisen aamuneljältä. Hän menee nukkumaan kahdeksalta. Ehkä minun ja apn pitää vaihtaa asuntoja tai naapureita.
On kyllä huono äänieristys talossa, jos naapurin kokkailut kuuluu seinän läpi.
Jos naapureina on aasialaisia tai lähi-itäläisiä. Kokkaavat jatkuvasti-hajusta päätellen....
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Mulla on kuulunut kaikissa, missä keittiöt on ollut vastakkain.
Kyllähän se pitää olla sallittua kerrostaloissa, että hiljalleen kokkailee vaikka yöllä ruokaa ja nukkuu sitten aamulla pitkään, kun kukaan ei tahdo palkata töihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruokaa se kokkailee?
Minä paistan lettuja.
-Milan Jaff-
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se pitää olla sallittua kerrostaloissa, että hiljalleen kokkailee vaikka yöllä ruokaa ja nukkuu sitten aamulla pitkään, kun kukaan ei tahdo palkata töihinkään.
Mitä se Hennaa haittaa, kun on eläkkeellä kuitenkin? Etkä sinä ketään tapa, kun et koskaan et poistu kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Mulla on kuulunut kaikissa, missä keittiöt on ollut vastakkain.
Minulla ei myöskään ole kuulunut mitään missään, vaikka neukkukuutiotaloja ovat olleetkin. Missä ihmeen slummeissa sinä olet asunut?
Eikö teitä muita muka ärsytä naapurin kolistelut?
Oon ihan varma että ärsyttää mutta ette pysty avautuu siittä.