Seinänaapuri kokkailee tähän aikaa ruokaa
Miten tuotakaan ei nykyään ihmisten ajoissa voida tehdä
AARGH!!!!
ÄRSYTTÄÄ
Kaikki äänet kantautuu kun koitan nukkua.
Mä niin vihaan ihmisiä.
Joskus jopa tuntuu että kun tappais vain naapurinsa niin pääsis tästä painajaismaisesta asunnosta.
Jos ajatuksella vois tappaa...
Kommentit (48)
No voi s--aatana tulin 9 aikaan kotiin ja kyllä tein iltaruokaa. Sori siitä. Muuta omakotitaloon jos et kestä elämisen ääniä.
Vierailija kirjoitti:
En kuuntele naapureiden ääniä. En häiriinny mistään. Aina olen kerrostalossa asunut.
Oma poikani juuri sanoi naapurin valittaneen siitä, kun hän lähtee yöllä 2 aikaan töihin. Oli tullut valittaan, että miksi pitää yöllä kulkea rapussa. Poika totes, että tuon jälkeen on paukauttanut oven vielä lujempaa kiinni ja tömistänyt kunnolla lähtiessä. Pojan naapurit tuntuu valittavan kaikesta, mutta itse naapurit toimivat miten huvittaa.
Saatanan ääliö
Olet idiootti
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä muita muka ärsytä naapurin kolistelut?
Oon ihan varma että ärsyttää mutta ette pysty avautuu siittä.
En kyttää naapurin normaaleja kolisteluja. Korvatulpatkin on keksitty. Se olis eri asia jos naapurilla olis bileet 24/7
Minun naapurista kuuluu aina kuudelta aamulla joku piippaus ja mikron ääni. So what?
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä muita muka ärsytä naapurin kolistelut?
Oon ihan varma että ärsyttää mutta ette pysty avautuu siittä.
Ei ärsytä. Teen vieläpä kolmivuorotyötä enkä käytä mitään korvatulppia nukkuessa. En kuule naapureiden imurointia tai pyykinpesua. Keskityn omaan elämääni.
Tuntuu että jollain kerrostaloasukkailla ei ole muuta elämää kuin kuunnella ja kytätä muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet nukkumassa yhdeksältä illalla? Taloyhtiön yörauha alkaa klo 23.00. Silloinkin toki saa esim. laittaa ruokaa, käydä suihkussa tai vetää vessan. Imuroida ei saa eikä remontoida tai soittaa pianoa klo 23-700 välisenä aikana.
22.00-06.00
Olet täysin väärässä.
Kello 22:00 asunnosta ei saa kantautua yhtään mitään ääniä jotka kuuluu naapuriin eli muiden asuntoihin.
Juntti muutas maalle
Ei pidä paikkansa. Suihkussakin saa käydä vaikka kolmelta yöllä, jos haluaa.
En kuuntele naapureiden ääniä. En häiriinny mistään. Aina olen kerrostalossa asunut.
Oma poikani juuri sanoi naapurin valittaneen siitä, kun hän lähtee yöllä 2 aikaan töihin. Oli tullut valittaan, että miksi pitää yöllä kulkea rapussa. Poika totes, että tuon jälkeen on paukauttanut oven vielä lujempaa kiinni ja tömistänyt kunnolla lähtiessä. Pojan naapurit tuntuu valittavan kaikesta, mutta itse naapurit toimivat miten huvittaa.