Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ihanneminäsi?

Vierailija
05.03.2026 |

Miten kuvailisit ihanneminääsi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkerampi, kärsivällisempi ja raittiimpi versio itsestäni.

Vierailija
2/10 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaani

Tällä hetkellä olen lihaton herkkujenmussuttaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamalla rentoutuva ja liikunnasta mielihyvää saava.

Vierailija
4/10 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulinut itseäni jo aika paljon. Vielä olisi jäljellä ruokavalion parannukset. 

Vierailija
5/10 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea mitä minä en ole.

Vierailija
6/10 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en roikkuisi tabletilla, vaan tekisin asioita

Vierailija
7/10 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo täysin riittävä omana itsenäni.

Poislukien muiden ihmisten mielipiteet ja toiveet siitä mitä haluaisivat minun olevan, niissä en ole yhtään mitään. 

Vierailija
8/10 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanneminä: superkärsivällinen lapselle, ja joka päivä aikaa leikkiin ; kärsivällinen, hassutteleva puoliso; hyvin nukkuva, kohtuullisesti syövä, päivittäisillä kävelyillä käyvä nainen; reipas, ahkera ja osaava työntekijä, esikuva muille. Antelias, kiltti, epäitsekäs.

Nyt olenkin monia noista, mutta aina on varaa parantaa, erityosesti kolmen viimeisen osalta.

Vierailija
9/10 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa oleva runoilija

Vierailija
10/10 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttuisi ideoihin ja rästissä oleviin tehtäviin vitkuttelematta loputtomasti sekä hoitaisi asiat kerralla loppuun tai ainakin johonkin järkevään välietappiin - sen sijaan, että harhailsi vähän väliä kaikkeen epäoleelliseen.

Vastaavasti ei aina väillä uppoutuisi asioihin niin intensiivisesti, että tauot, syöminen, liikunta ja kunnon unet jäävät väliin aiheuttaen lopulta uupumisen ja tarpeen pitkään palautumiseen.

Sosiaaliset tilanteet ja esiintyminen, varmuus omista ideoista olisivat luontaisia eivätkä aiheuttaisi uupumusta, halua vetäytyä syrjään, ahdistusta ja tarvetta turvautua alkoholiin.

Elämäntavat ja vuorokausirytmi olisivat säännöllisiä ja terveellisiä - yöunet olisivat joku 7,5 h per yö eikä välillä pari tuntia - 12h, liikuntaa useamman kerran viikossa, koti kohtuullisessa kunnossa ja syöminen järkevää.

Talouden pito olisi helppoa ja pitkäjänteistä - rahaa jäisi säästöön ja sijoitukset kasvaisivat - sen sijaan, että rahaa tuntuu vuotavan joka reijästä ja taloutta paikataan kulutusluotoilla.

T: bipolaari ADHD...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme