Piotr Lehtonen suomen rikkain Puolalainen
Syntyperäinen miljonääri. Opiskeli, perusti omat yritykset ja nousi Miljardööri luokkaan.
Hyvin yksinkertainen tarina Kun on rikas faija.
Mauno Nikolai Lehtonen oli faijan nimi.
Evoluutio kehitys.
Kommentit (4589)
Joukkokanne jutut johtaa joukkohauta lopputulokseen.
Puolalaisen kanssa.
Henki menee LISTA:
Suomen poliisiylijohtaja
Suomen Poliisipäälliköt
Poliisineuvos (KRP)
Poliisineuvos (SUPO)
Terveisin, Puolalainen tiedustelu-upseeri.
Salamurhalla.
Julkinen tiedoksianto Asiaan.
Ei kannata haastaa riitaa puolalaisen kanssa.
Onko jollain noiden kotiosoitteita suoritetaan iskut kotiin Kun nukkuvat. Telotus vaan.
"työnantajarekisteri" 📈📉📊💰💳💵💴💶💷
Palkkamurha on murha, jossa henkilö tai ryhmä yllyttää toisen henkilön murhaamaan jonkun heidän puolestaan palkkiota vastaan. Palkkio tehdystä murhasta maksetaan yleensä rahana. Henkilöä, joka tekee palkkamurhia kutsutaan palkkamurhaajaksi.
Sarjamurhaaja on henkilö, joka tekee vähintään kolme erillistä henkirikosta pidemmän ajanjakson aikana. Murhien välillä on yleensä selkeä viilentymisjakso, ja uhreille on tyypillistä vieraus sekä ylimitoitettu väkivalta.
Samalla tapatte nuo poliisipomot saa varastaa rahat ja arvotavarat kannattaa kiduttaa panttitiedot ennen tappamista saa varastettua rahat samalla. Tehokasta.
Toki ei Kerro pankki tietojaa uhkaa puolisoa ja lapsia kuolemalla. Halpa henkivakuutus antaa rahat pois.
Ammattimainen liikemies mulle maksetaan henkivakuutus rahoja SAA olla Elossa myyn palveluitani.
Jos tollaseen leikkiin alkaa Puolalaisen kanssa. Lopputulos puolalainen voittaa sen.
Mua ei haittaa tapattaa Koko perhe samalla vaikka lemmikitkin samalla. SE NYT vaan on sellasta.
Ei kannata hankkia puolisoita, lapsia tai lemmikki juttuja. Itku vaan tulee Kun puolalainen alkaa kostaan.
Ensin suomen poliisit leikkii jotain macho mies juttuja. Sitten tulee puolalainen ja tappaa oikeasti.
Onko sinulla heikkouksia puoliso, lapsia , lemmikit. Itku tulee vaan Kun hankkii tuollasia asioita.
Mulla EI ole puolisoa, lapsia tai lemmikki juttuja.
Mua ei pelota kuolla mutta sua pelottaa oma ja perheesi kuolemat. Siksi et koskaan voita minua.
Puoliso ja lapset itkee Jo kotiimme tulee isku koska miehemme on poliisijohtaja joka sekaantui vaarallisen puolalaisen asioihin.
Mites noi lasten lemmikit.
Sua pelottaa oikeasti Kun tajuat kuinka vaarallinen puolalainen on.
Tulitko ajatelleeksi miten perheesi kokee pelkoa isku kotiin Kun nukutte. Ei kauhean hauska juttu.
Apua, apua soitti poliisijohtajat 112 numeroon Kun tajusivat Puolalaisen jahtaavan. Reality is.
Voi vammaset suomalaiset poliisi paskat joukkohauta paikkojaan valita.