Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on sextannu exänsä kanssa vaikka tällä uus avo/aviovaimo?

Vierailija
03.05.2007 |

Täällä yksi siis hep

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 6kk kuluttua näimme exän kanssa baarissa ja siitä se lähti. Uus ei tiedä vielä mutta nyt meillä on salasuhde jo 3kk. En tiedä mitä teksin? kerron kai joskus?

Vierailija
2/29 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en tiennyt mitään uudesta avovaimosta, se selvis vasta myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä sekstataan yhdessä. uusi avovaimo ei tiedä, ostivat yhdessä asunnon vasta. mutta ei taida tuo liitto kovin monivuotinen olla, kun ukko ei ole uskollinen, vieläkään.

Vierailija
4/29 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut vierasta miestä kun panetti... Ei jääty koskaan kiinni, mutta nolottaa!!!!!!!!!

Vierailija
5/29 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hävytön kosto uutta vaimoa kohtaan houkutella ex-mies seksillä ansaan.

Vierailija
6/29 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko jotenkin purkaa oma viha exän uuteen (vaikka olikin syytön eroon, hän oli silti kaverini). Tosin tiesin alusta asti, ettei se suhde tule toimimaan. Silti oli pakko näpäyttää.

Vierailija
7/29 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieheni on pettänyt minua (ainakin) yhden exänsä kanssa.

Vierailija
8/29 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

armaan exän kanssa seksiä, kun on tilaisuus.. minna-avokki on autuaassa uskossa ihanasta miehestään. joka on " täydellinen" ..etelä-suomessa tämä.

Vierailija
9/29 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla keskenänne-aaahhhhh

Vierailija
10/29 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä kaksi vuotta, hehheh. Joka kerta kun jossain törmättiin, päädyttiin sänkyyn.

Sitten lopetin.

Se mies pettää sitä naista (jonka kanssa petti minua ja sittemmin jota petti minun kanssani, nyk. vaimoaan) edelleen koko ajan, mutta minä en ole sittemmin pettänyt ketään (silloinkin vain itseäni) enkä petä.

Joitakin siperia opettaa, toisia ei.

Vierailija
11/29 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sitä mitä haluan!

Vierailija
12/29 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläkööt vaan minnansa kanssa arkea ja me saadaan vaan nautintopuoli. elämääni ei juuri nyt sopisikaan seurustelusuhde. eli se " vähän" on niin suhteellinen käsite..

Vierailija
13/29 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut itseäni arvostan sen verran ettet kenenkään panopuuks enää ryhtys

Vierailija
14/29 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä suhteessa. kovin vakaalla pohjalle ei näiden suhde ole, ainakaan miehen puolelta, kun on varaa ottaa paljastumisen riski.

Vierailija
15/29 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Vierailija
16/29 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näille uskottomille ukoille. taas muutama uusi yh- äiti tiedossa...

Vierailija
17/29 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimista suhteen loppumisen jälkeen. Usein myös tuon exän ja hänen avokkinsa, yhteisessä vuoteessa... Itse olin silloin sinkku ja myös olin se " hyväksikäyttäjä" , joka vain haki tarvitsemansa. ;) Mutta sitten kun itse löysin uuden rakkauden, se loppui siihen. Itse en ole nimittäin pettänyt koskaan ketään, vaikka joskus olis aihettakin ollut...

Vierailija
18/29 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät, että siperia opettaa joitakin ja joitakin ei. Vai tiedät, että ukkosi pettää sua edelleen koko ajan?

Ehkä onkin helpompi olla välittämättä.

Vierailija
19/29 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosto mun puolelta. mies jätti aikoinaan sen naisen takia. ovat jo eronneet enkä valitettavasti tiedä onko nainen tietoinen. taka-ajatus oli et tietäis miltä musta tuntui. tein sen suunnitellusti 2 kertaa ettei ukko pistä VAIN yhtä kertaa minkään piikkiin:) Mies varmaan luuli et oikeesti vielä halusin sitä. nyt aikusena en moiseen alkaisi!

Vierailija
20/29 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen pyörittiin toistemme sängyissä, enemmän tai vähemmän aktiivisesti noin 4 vuoden ajan. Kummallakin uusi, mutta seksuaalinen vetovoima oli välillämme TODELLA voimakas... Ja on vieläkin, vaikka enää ei tava ilman vaatteita...;)