Pidättekö Kokkikartanon laatikoista.
En aina viitsi pelkästään itselle ryhtyä hirveästi kokkailemaan. Tulee välillä ostettua valmista. Mun mielestä nuo Kokkikartanon lootat on ihan hyviä.
Kommentit (36)
Jotkut ovat hyviä, toiset ihan ala-arvoisia. Mielestäni paras on broileripasta.
Ostamme niitä joskus jouluisin, jos emme jaksa tehdä itse. Ovat erinomaisia ovat verrattuna kilpailijoiden laatikoihin.
En. En pääsääntöisesti muistakaan. Liian teollisen makuisia
Vierailija kirjoitti:
Kaksi joutuu syömään.
Onhan noissa 650g laatikoissa ihan tarpeeksi syömistä.
Lihakaalilaatikko on ihan hyvää vaikka siinä on yleensä jotain jännepallukoita.
Kyllä pifän kakkakartanon laatikoista oi että nam.😃
Vierailija kirjoitti:
🤢🤮🤢🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢
Aurajuustokinkkukiusaus on mun lemppari.
Ostin juuri lohikiusauksen, muuten hyvä mutta kermaa aivan liikaa. Lohta on runsaasti, mikä on hyvä.
Syön tuosta neljä ateriaa, kun lisäksi on salaattia. Luulenpa etten osta toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin juuri lohikiusauksen, muuten hyvä mutta kermaa aivan liikaa. Lohta on runsaasti, mikä on hyvä.
Syön tuosta neljä ateriaa, kun lisäksi on salaattia. Luulenpa etten osta toista kertaa.
Minä tykkäsin lohikiusauksesta ja söin aina puolikkaan kerrallaan.
Kyllästyminen tuli jossain vaiheessa.
Neljäsosa ei riitä mihinkään.
Enpä oo maistanu. Pitää kai joskus kokeilla.
Olen syönyt Kokkikartanon juttuja mutta en laatikoita, mitä laatikoita heillä on, pitäisi maistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäsin lohikiusauksesta ja söin aina puolikkaan kerrallaan.
Kyllästyminen tuli jossain vaiheessa.
Neljäsosa ei riitä mihinkään.
No minä syön sen kerralla ja muutaman leipäviipaleen kanssa.
M51
Sairastuin influenssaan enkä jaksanut valmistaa itse ruokaa. Löysin Kokkikartanon, kebab riisillä ja pekonipasta maistuvat, paljon on vielä testaamatta.
Kokkikartanon foliovuoka laatikot on minusta parhaita eineksiä mitä kaupasta löytyy. Lohikiusausta tulee eniten syötyä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana noita jännepallukoita.
En tykkää mistään eines-lootista. Teen mieluummin itse.