Pidättekö Kokkikartanon laatikoista.
En aina viitsi pelkästään itselle ryhtyä hirveästi kokkailemaan. Tulee välillä ostettua valmista. Mun mielestä nuo Kokkikartanon lootat on ihan hyviä.
Kommentit (40)
Perusokei. Itse tehdyt on parempia.
Vierailija kirjoitti:
Perusokei. Itse tehdyt on parempia.
Minusta esimerkiksi se lohilaatikko kilpailee ihan tasaveroisena itse tehdyn kanssa. Itse tekemällä saa edullisemmin tehtyä, mutta maun puolesta hyvä tuote. Etenkin jos sen lämmittää uunissa, eikä mikrossa. Saa semmoisen vastapaistetun rapeuden pintaan.
Maksaa ainakin rutosti, eikä niillä nälkä lähde.
Itse suosin mieluummin itse keitettyjä perunoita ja kyytipojaksi tukevaa tummaa juureksilla, suolalla ja pippurilla maustettua läskisoosia, niin pystyy tekemään oikeitakin töitä.
Kokkikartanon pekonipasta on musta hyvää, muita en olekaan maistanut
Vierailija kirjoitti:
En tykkää mistään eines-lootista. Teen mieluummin itse.
Mulla maksalaatikko ainoa mitä ostan eineksistä.
Vierailija kirjoitti:
Itse suosin mieluummin itse keitettyjä perunoita ja kyytipojaksi tukevaa tummaa juureksilla, suolalla ja pippurilla maustettua läskisoosia, niin pystyy tekemään oikeitakin töitä.
Ehdottamastasi ruokavaliosta tulee järkyttävät ilmavaivat.
"Maksaa ainakin rutosti, eikä niillä nälkä lähde."
Nuolaiset napaan tuollaisen 700 gramman rasian kirjolohikiusausta ja ei muka nälkä sillä taitu? On siinä nyt kuitenkin 1022 kcal energiaa. Ihan semmoinen runsaan kokoinen annos kenelle tahansa. Saati sitten tämä toinen sankari joka väittää syövänsä kaksi tuollaista ja jäävänsä nälkäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta maksalaatikossa olisikaan rutkasti kun maksaa?
Kyllö. Ja kokkikartanon keitot on ihan superhyviä.
Minusta Kokkikartanon einekset ovat parhaita.
Meillä mies pitää näistä, ja silloin harvoin kun ostetaan eineksiä töihin evääksi hän valitsee jonkun pastan tai kiusauksen. Syö kaksi kertaa lounaan yhdestä paketista, eli siinä mielessä ei ole kallista. Oma (lähes ainoa) suosikki einesruokani on maksalaatikko ilman rusinoita, lisukkeena pitää olla omatekoista puolukkahilloa.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi joutuu syömään.
2x700g ??? Oho.
Olen maistanut vain lohilaatikkoa sekä jauheliha-makaronilaatikkoa. Molemmat jouduin jättämään kesken ja heittämään laatikot pois. Niissä oli minulle liikaa kermaa. Jännä juttu, teen ruokani yleensä itse ja käytän niihin kyllä usein kermaa. Mikä lie ollut noissa Kokkikartanon kermoissa kun sain niistä voimakkaan refluksin jo syödessäni.
Oliko se nakkiperunamuusi kokkikartanon? Se ja lohilaatikko lemppareita, syön yleensä punajuurisalaatin kera. Oon kyllä sen verran possu, että syön koko laatikollisen kerralla, siksi yleensä ostan niitä vain jos löytyy alehyllystä.
Vierailija kirjoitti:
Olen maistanut vain lohilaatikkoa sekä jauheliha-makaronilaatikkoa. Molemmat jouduin jättämään kesken ja heittämään laatikot pois. Niissä oli minulle liikaa kermaa. Jännä juttu, teen ruokani yleensä itse ja käytän niihin kyllä usein kermaa. Mikä lie ollut noissa Kokkikartanon kermoissa kun sain niistä voimakkaan refluksin jo syödessäni.
Minusta kermaa on ihan sama määrä mitä voisi itse tehdyssäkin olla. Tietysti jossei tykkää kermaisista ruoista niin kannattaa valita joku muu. Minusta pitkään uunissa kypsytetty kermainen perunamössö toimii monessa muodossa. Niin itse tehtynä kuin kaupan valmiina. Kaikki kermaperunat, sinihomejuustoperunat, kermaiset kiusaukset, yms. Makuasioita sanoi Musti kun muniaan nuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat hyviä, toiset ihan ala-arvoisia. Mielestäni paras on broileripasta.
Broileripasta on hyvä, mutta mielestäni sitä on ehkä muutettu. Joko kuvitelen tai sitä reseptiä on muutettu hieman
Söin just toissapäivänä.
Suolan määrä oli hirveä.
Mun mielestä valmisruuiksi ovat kyllä hyviä. Toki harvoin valmisruuat itsetehtyä tietenkään voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta maksalaatikossa olisikaan rutkasti kun maksaa?
Niinhän sitä voisi kuvitella, mutta aika vähän niissä valmismaksalaatikoissa maksaa on. Kokkikartanolla 17%.
Broileripasta on hyvä, mutta mielestäni sitä on ehkä muutettu. Joko kuvitelen tai sitä reseptiä on muutettu hieman