VINKKEJÄ KAIVATAAN
kohdunsuun aukeamiseen ja synnytyksen käynnistymiseen. Siivous, seksi ja sauna eivät ole auttaneet asiaan yhtään. Onko kellään jotain " hyviä" , " takuuvarmoja" konsteja?
Kommentit (8)
laitoinkin että siivous, SEKSI ja sauna eivät ole tehonneet. Ja olen kuullut tuosta nännien hiplaamisestakin, mutta ei kehtais valuttaa kaikkea maitoa etukäteen pois. Sitä nimittäin tulee tosi herkästi.
olen kuullut myös puhuttavan. Auttaako se jos paikat ei ole olleenkaan kypsät? Onko siitä mitään haittaa, muuta kuin istua vessassa. Entä onko noi akupunktio ja vyöhyketerapia hommat turvallisia?
yleensäkin synnytyksiä käynnistetään, jos tuo on teoria?
joskus miettinyt, kun puhutaan et vauva tulee sitten kun on valmis. Itselläni on kaksi lasta ja kolmatta odotan ja toinen on sektioitu ja toinen käynnistetty. Miksi? Paikat eivät ole olleet auki, eikä ole supistellut, joten lapsihan ei sittenkään " periaatteessa" ole ollut valmis syntymään. Ja molemmat on menneet yli reilut kaksi viikkoa.
MIKÄÄN ei toimi ellei synnytys muutenkin olis käynnistymässä. Eli säästä itseäsi tältä turhalta rääkiltä, mitä naiset yleensä keksii tossa tilassa.
Näin sanoi minun neuvolan terkka.