En tajua miksen kiinnosta naisia
Kaikki on siis ihan hyvin, mut ei vain kiinnosta naisia. Deittailua oon kokeillut mut tinderissä ei tule osumia.
Kommentit (111)
Miksi naisten pitää löytyä nimenomaan tinderistä?
Kyllä aikuisen ihmisen pitää tuntea omat vahvuudet ja heikkoudet, realistisella tasolla. Itse tiedän täsmälleen mitkä seikat vähentää omaa viehättävyyttä naisten silmissä, ja toisaalta mitä minussa pidetään positiivisena. Ja olen täysin varma, ja saanut ulkopuolisiltakin vahvistuksen, että olen näissä asioissa oikeassa. Se tietysti helpottaa myös eteenpäin, voi miettiä mitä korostaa ja mitä voisi yrittää muuttaa, siinä määrin kun ne nyt on muutettavissa.
En ymmärrä lainkaan tuollasta että muka ollaan täysin ymmällään näissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kyllä tuli paremmin. Ja ennen pääsi myös treffeille paremmin
Katso valokuvaa itsestäsi "ennen" ja plösöä peilikuvaasi nyt.
Komea i d i o o t t i voi kelvata känniselle kertapanoksi, plösö, vanha i d i o o t t i ei .
Ennen ja nyt on aika liukuva käsite... jos kaks kuukautta sitten sai ja nyt ei saa, niin olet vaan malttamaton. Ja jos 5v sitten, niin olet vanhettunut :-D
Edelleen. Teitkö suositusten mukaan? Tarveellinen ruokavalio, treeniä 4-6 pv viikossa, kaikki liikenevät rahat velkoihin eikä uuttta velkaa? Toimit näin niin jo kesällä 27 sinulla on naisia jonoksi asti ja pääset velkajärjestelyyn. Asenne ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Ennen ja nyt on aika liukuva käsite... jos kaks kuukautta sitten sai ja nyt ei saa, niin olet vaan malttamaton. Ja jos 5v sitten, niin olet vanhettunut :-D
Vanhennut, vanhentunut. Minkä junttilan murretta on "vanhettunut"?
Ja oletko yli 80?
Mies miesten keskellä yrittää iskeä naisia tinderissä. xD Googlaappa montako miestä ja naista siellä tinderissä on. Sitten otat selvää ne iätkin niillä käyttäjillä. Oliko noin 80% miehiä 17-30v suurin osa alta 30v eli jos 40v likemmäs olet menossa..
Kun ostaa vasaran, kaikki näyttää naulalta, paitsi Allu, joka näyttää leuattomalta jakoavaimelta.
---> metallinkeräykseen
Vierailija kirjoitti:
Edelleen. Teitkö suositusten mukaan? Tarveellinen ruokavalio, treeniä 4-6 pv viikossa, kaikki liikenevät rahat velkoihin eikä uuttta velkaa? Toimit näin niin jo kesällä 27 sinulla on naisia jonoksi asti ja pääset velkajärjestelyyn. Asenne ratkaisee.
Treeniä on niin monenlaista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla ainakin tiedetään vastaus erittäin hyvin. Taitaa olla sadas sama aloitus. Ja vielä kysyt.
Niin mitä sitten?
En tiedä miten sen selvemmin sanoisi että kaltaisesi vajaaälyinen jankuttaja ei kiinnosta ketään myöskään livenä. Raskas palstauli on raskas uli myös oikeassa elämässä.
- sivusta
Sori mutta mä olen saanut naisia ennen
Ja kukaan ei ole halunnut olla kanssasi, joten olet yksin.
Miksi olet käyttäytynyt niin, ettei kukaan noista nuoruutesi naisista ole enää sinun kanssasi?
Mikä vika sinussa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla ainakin tiedetään vastaus erittäin hyvin. Taitaa olla sadas sama aloitus. Ja vielä kysyt.
Niin mitä sitten?
En tiedä miten sen selvemmin sanoisi että kaltaisesi vajaaälyinen jankuttaja ei kiinnosta ketään myöskään livenä. Raskas palstauli on raskas uli myös oikeassa elämässä.
- sivusta
Sori mutta mä olen saanut naisia ennen
Ja kukaan ei ole halunnut olla kanssasi, joten olet yksin.
Miksi olet käyttäytynyt niin, ettei kukaan noista nuoruutesi naisista ole enää sinun kanssasi?
Mikä vika sinussa on?
Koska ajat on muuttunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treeniä on niin monenlaista...
Pääsen järjestelyyn ehkä. En ole laihduttanut. Työ vie jo voimat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kyllä tuli paremmin. Ja ennen pääsi myös treffeille paremmin
Katso valokuvaa itsestäsi "ennen" ja plösöä peilikuvaasi nyt.
Komea i d i o o t t i voi kelvata känniselle kertapanoksi, plösö, vanha i d i o o t t i ei .
Ehkä 3 kg lihonut. Mitä sitte?
Ei kaikki miehet ole älykkäitä ja rikkaita mitä ihmettä?
Eikä kaikki naiset ole hoikkia koulutettuja missejä tesla alla???
Minä kaipaan naisen kosketusta ja myös seksiä.
Ajat ja naiset on todella muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan naisen kosketusta ja myös seksiä.
Hommaa lääkkeet lääkäriltä. Sellaiset jotka vie seksihalut pois.
Naisia kiinnostaa vain koulutus raha ja hieno bemari. Ei saa juoda alkoholiakaan kun 2 kertaa vuodessa.
Et kiinnosta ketään koska sun äo on bakteeria matalampi.
Voisit tosin hakeutua koe-eläimeksi aivotutkijalle, joka tekee kokeita aivokuoren kasvattamiseksi kantasoluista.