En tajua miksen kiinnosta naisia
Kaikki on siis ihan hyvin, mut ei vain kiinnosta naisia. Deittailua oon kokeillut mut tinderissä ei tule osumia.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa vain koulutus raha ja hieno bemari. Ei saa juoda alkoholiakaan kun 2 kertaa vuodessa.
Höpö höpö. Ehkä pääkaupunkiseudun naisia, mutta ei tavallisia naisia muualla Suomessa. Ala postinjakajaksi johonkin pikkukuntaan, niin kyllä naisia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus saatana, kello ei ole edes kahdeksaa ja märiset täällä. Onneksi menen kohta töihin niin eipähän tarvitse katsella niitä useita ketjuja mitä tulet aloittamaan.
Ap väittää tekevänsä kahta työtä ja silti ehtii asumaan tällä palstalla. Että taitaa se työssäkäyntikin olla valetta.
Ei sitä voi mitää jos kiinnostaa naiset ja seksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan naisen kosketusta ja myös seksiä.
Hommaa lääkkeet lääkäriltä. Sellaiset jotka vie seksihalut pois.
Nään lihavia naisia kireissä farkuissa. Haluan koskea ja lääppiä.
Siksi juuri tarvitset lääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa vain koulutus raha ja hieno bemari. Ei saa juoda alkoholiakaan kun 2 kertaa vuodessa.
Höpö höpö. Ehkä pääkaupunkiseudun naisia, mutta ei tavallisia naisia muualla Suomessa. Ala postinjakajaksi johonkin pikkukuntaan, niin kyllä naisia riittää.
Asun pk seudulla. Ei heitä kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi juuri tarvitset lääkettä.
Ei sellaista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun pk seudulla. Ei heitä kiinnosta
Eihän sun siellä koko elämää tarvitse asua. Postin kautta varmaan jonkun siirron saisit. Olisi halvempi vuokra ja naisia.
Kun tarpeeks kauan ilman naista ja seksiä meinaa tulla hulluksi
Vierailija kirjoitti:
Kun tarpeeks kauan ilman naista ja seksiä meinaa tulla hulluksi
Ei me naisetkaan tulla hulluiksi vaikka ei kukaan mies antaisi seksiä. Siihen pitää vaan tottua.
No vaikeeta on kun näkee kireepeppusia naisia tiukoissa farkuissa. Haluaisi vain koskea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaakohan nekään noin liskoaivoisella tyypillä? Ei tuolla ole muuta aivotoimintaa kuin välittömät halut.
Kyllä lihavalta naiselta tekee mieli suoraa sanoen seksiä jos kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaakohan nekään noin liskoaivoisella tyypillä? Ei tuolla ole muuta aivotoimintaa kuin välittömät halut.
Pääkaupunkiseudun naisia käy kyllä sääliksi. Siellä on vaikka minkälaisia miehiä. Pelottavaa.
Ennen saikin seksiä, mutta nykyään ei. Enkä tajua naisia
Tinder on tinder. Se ei ole maailma.
Vanhemmiten itse olen oppinut, kuinka sokea olin naisten kiinnostukselle, vaikka minulla oli "haku päällä". En osaa antaa muita selitystä, kuin oma tunnistamaton epävarmuus.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä juoppoja naisiakin. Mähän joskus kehoitin sua menemään kunnon räkälään missä pubiruusut käy, mutta ei kelvannut.
Halusit mieluummin käydä kalliilla klubilla missä ne nirppanokat hienikset käy, joihin sulla ei ole mitään saumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudun naisia käy kyllä sääliksi. Siellä on vaikka minkälaisia miehiä. Pelottavaa.
Joo, en uskaltaisi siellä kulkea ulkona ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä juoppoja naisiakin. Mähän joskus kehoitin sua menemään kunnon räkälään missä pubiruusut käy, mutta ei kelvannut.
Halusit mieluummin käydä kalliilla klubilla missä ne nirppanokat hienikset käy, joihin sulla ei ole mitään saumaa.
Oon vähentänyt alkoholia. En edes nyt juo