En tajua miksen kiinnosta naisia
Kaikki on siis ihan hyvin, mut ei vain kiinnosta naisia. Deittailua oon kokeillut mut tinderissä ei tule osumia.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla ainakin tiedetään vastaus erittäin hyvin. Taitaa olla sadas sama aloitus. Ja vielä kysyt.
Niin mitä sitten?
En tiedä miten sen selvemmin sanoisi että kaltaisesi vajaaälyinen jankuttaja ei kiinnosta ketään myöskään livenä. Raskas palstauli on raskas uli myös oikeassa elämässä.
- sivusta
Sori mutta mä olen saanut naisia ennen
No mikä sinussa tai elämässäsi on muuttunut sen jälkeen kun olet niitä aiemmin saanut? Epäsiisti habitus? Ylipaino? Työttömyys? Velkaa? Ulosotto? Elämänhallinnan menetys? Mielenterveysongelmat? Muu sairastuminen? Jotain muuta, mitä?
En tiedä joku mättää
Katsotaan siis vastaukseksi ja todellisuudeksi suurin osa mainituista asioista, eikö niin?
Joo ei kyllä tuolla ulosannilla kaikki tinderin naiset ovat varmaan kimpussa.
Naisista tullut nirsoimpia ja vaativia
Ehkä se on tää 40+ ikä et naisia ei kiinnosta
35 v sain vielä naisia ja seuraa.
Join vielä alkoholia ja olin työtön silti sain naisia
Voi jeesus saatana, kello ei ole edes kahdeksaa ja märiset täällä. Onneksi menen kohta töihin niin eipähän tarvitse katsella niitä useita ketjuja mitä tulet aloittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus saatana, kello ei ole edes kahdeksaa ja märiset täällä. Onneksi menen kohta töihin niin eipähän tarvitse katsella niitä useita ketjuja mitä tulet aloittamaan.
Ap on kyllä todella surullinen hahmo. Reppana joutuu vastailemaan itselleen kun muita ei enää kiinnosta, niin monta kertaa hän on tätä samaa ulinaansa jo spämmännyt.
No joo antaa olla yksin parempi. Ainaski näkee kauniiden naisten pyllyjä ja kauniita naisia.
Vierailija kirjoitti:
No joo antaa olla yksin parempi. Ainaski näkee kauniiden naisten pyllyjä ja kauniita naisia.
Hommaa lääkäriltä ns jarrua eli seksihalut vievää lääkettä.
En tajua miksi kiinnostaisit edes muita miehiå saati sitten naisia, jotka on älykkäitä ja sivistyneitä.
Kauan sä olet pohtinut tätä nyt, aika monta vuotta. Ehkä vastaus joskus vielä löytyy..
Tiedättekö sen tunteen kun vaatteen niskassa oleva lappu hiertää ihoa koko ajan?
Allu on se lappu. Sen haluaa leikata irti ja polttaa helvetin tulessa.
Jank jank jank jank sulla on skitsofrenia.
Vierailija kirjoitti:
Kauan sä olet pohtinut tätä nyt, aika monta vuotta. Ehkä vastaus joskus vielä löytyy..
Vasta vähän yli 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa lääkäriltä ns jarrua eli seksihalut vievää lääkettä.
Miehille SSRI-lääkitys pakolliseksi.
Hän ei osaa edes muodostaa sanaa "ulisisi".