Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkoministeriö järjestää lennon Arabiemiraateissa oleville suomalaisille lippu maksaa 2 300 euroa

Vierailija
04.03.2026 |

Kannattiko lähteä alueelle missä tiesi ruutitynnyrin räjähtävän minä hetkenä hyvänsä?

https://yle.fi/a/74-20213628

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sieltä ole kuitenkin päässyt esim. Lontooseen ihan itse hankkimalla lennon? Toki hintaa en tiedä, mutta itse nyt ainakin selvittäisin sen ensin (tai no olisin jo ostanut lennon ja häipynyt tuota, koska on ihan bingo se, että osuuko ohjus juuri sinne missä itse olet, ei kiinnosta olla sellaisessa bingossa)

Britannia noutaa huomenna ilmaiseksi. En tajua miksi veronmaksajien pitäisi kustantaa lomailijoiden lennot. 

Vierailija
22/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos al-holista tuodaan väkeä tänne keskellä yötä, niin miksi ei dubaista?

Ei ollut oikein is is akkojen kuljetus, mutta ei nyt jotain lomalaisia ruveta myöskään hakemaan valden piikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Toivottavasti eivät käytä yhteiskunnan rahoja tuohon. Omaa typeryyttä lähteä tuollaiseen riskimaahan. Muiden ei pitäisi joutua maksamaan eräiden typeristä päätöksissä koituneita seurauksia.

Vierailija
24/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukisten on parasta pysytellä kotona. Matkalla voi sattua ihan mitä tahansa. 

Vierailija
25/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sieltä hankkiutua pois millä tahansa muullakin keinolla, jos arvelee halvemmalla pääsevänsä. Tai voi jäädä sinnekin. Menee vaikka vanhaan pommikuoppaan, ei se samaan paikkaan kahta kertaa osu.

Vierailija
26/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä mikään järjellä tai moraalilla varustetun matkailijan kohde tuo maa. Meneeköhän oppi perille kerrasta?

Vierailija
27/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko vuoden pelastus budgetti menis Jaris Aarnion meripelastukseen, nyt ei pysty enempää auttaamaan

mieluummin maksaisin tuhannen soutajan pelastamisen kuin yhdenkään sometyrkyn yksityislennon dubaista

Vierailija
28/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vaan kaikki ankkahuulet persettä heiluttamaan of tilillään, niin tuon lennon hinnan saa muutamassa minuutissa.

Vierailija
29/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persaukisten on parasta pysytellä kotona. Matkalla voi sattua ihan mitä tahansa. 

ei tuolla dubaissa ole yhtään köyhää suomalaista turistia ja ei ainakaan ketään, joka olisi omalla työllään palkkansa ansainnut.

en laske somevaikuttamista ja of perseenheilutusta oikeaksi työksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan