Pinaattiletut EIVÄT OLE kasvisruoka, vaan muna-maitoruoka
Kommentit (20)
Kyllä monessa kasvisruuassa on maitoa ja munaa.
Olen aina tiennyt sen (en toki reseptiä) se ei voi olla hyvää, jos se on kasvisruokaa (paitsi ehkä joku kermalla täytetty banaani tai toffee-omena).
Vierailija kirjoitti:
Ollakseen kasvisruokaa, sitä
Kasvista pitää olla enemmän kuin eläinperäisiä ainesosia.
Pinaattiletut ovat ihan tyypillistä sekaravintoa.
Kyllä sinä Ap pystyt ne tekemään itse ilman maitoa ja munia. Ai et osaa vai? Omapa on häpeäsi ja paha sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliksi itsellä menne. Pinaattia ja vehnäjauhoa, maitoa ja vähän munaa. Käytän enemmän pinaattia kuin kaupan letuissa. Useimmin teen nokkosista. Tulee maukkaampaa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä Ap pystyt ne tekemään itse ilman maitoa ja munia. Ai et osaa vai? Omapa on häpeäsi ja paha sellainen.
En tee vegakkien mukaversioita mistään ruoasta. Ja pinaatin syön italialaisittain nopeasti valkosipulin kanssa öljyssä kuullotettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliksi itsellä menne. Pinaattia ja vehnäjauhoa, maitoa ja vähän munaa. Käytän enemmän pinaattia kuin kaupan letuissa. Useimmin teen nokkosista. Tulee maukkaampaa
Painon vai tilavuuden mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Joo, ripaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvisruoka ja kasvissyöminen eivät ole sama asia kuin vegaaniruoka ja vegaanisuus. Nykyään näitä sotketaan ihan surutta, ja joskus tapahtumia järjestävänä on harvinaisen ärsyttävää, kun ei voi tietää ja joutuu tilaamaan vegaaniruokaa, jota ei sitten kukaan syö, kun se on pahaa ja kyllähän munat/maito/juusto/vaikka mikä muu olisikin kelvannut.
Siis onko mikä tahansa ruoka missä ei ole lihaa ja hiukan kasviksia KASVISRUOKA?!?
Entä sitten? Minun letuissa on 20 - 26 % pinaattia ( + jauhoja)
Koko kasvisruoan käsite on typerä. Esim perunasalaatti ei ole kasvisruoka, mutta muuttuu sellaiseksi jos siihen pannaan 1 mikrogramma sipulia.
Kaikki suomalaiset pinaattiruoat ovat paskaa. Pitää mennä Ranskaan tai italiaan että tietää millaisia ovat hyvät pinaattiruoat. Ja mangoldi on vielä parempi raaka-aine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee vegakkien mukaversioita mistään ruoasta. Ja pinaatin syön italialaisittain nopeasti valkosipulin kanssa öljyssä kuullotettua.
Ihmettelen aina teitä, joilla on vain yksi tapa tehdä asioita ja kaikki on aina joko tai. Elämä on paljon mielekkäämpää, kun ei keksi turhia ennakkoluuloja ja rajoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen aina teitä, joilla on vain yksi tapa tehdä asioita ja kaikki on aina joko tai. Elämä on paljon mielekkäämpää, kun ei keksi turhia ennakkoluuloja ja rajoitteita.
Sanoo vegakki joka leipoo pullaa veteen ja öljyyn 😅🤣
Vehnäjauhokin on kasvista. Sitähän siinäkin on.
Ei ole lihamakaronilaatikko liharuokakaan.
Tarvittaessa myös HK:n sininen lenkki luetaan kasvisruuaksi.
Ilmankos melkein kaikissa maustepusseissa lukee vegaaninen.
Mutta lätyissä ei.