Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostimme asunnon kerrostalosta suvelasta Espoosta, millainen alue? ainaskin oli paljon lapsia

Vierailija
03.05.2007 |

perhe tampereelta

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alueista on vaikea tietää jos ei ole asunut seudulla hieman kauemmin.

Vierailija
2/5 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saatte lapset jonnekin muualle kouluun. Jo alakoulu on varsinainen " rikollisyliopisto" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvelasta lopetettiin äskettäin pari päiväkotiakin, koska alue oli liian turvaton lapsille.

PAKKO olla provo!

Vierailija
4/5 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun sisko muutti sieltä puolen vuoden asumisen jälkeen pois.

se kerrostalo joka roihusi vähän aikaa sitten siellä oli heidän taloaan vastapäätä.

onhan siellä alakoulussa bb sorella..

Vierailija
5/5 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon asunu nyt 3 vuotta Suvelassa. En oo ite ikinä törmänny mihinkää tappeluihin ym. No me ei asuta ihan niiden kaupungin asuntojen vieressä, vaan vähän Tuomarilan suuntaan päin. Tää alue, missä me asutaan on ainakin tosi rauhallinen.

Mun poika oli siinä päiväkodissa joka lopetettiin. Tai niitähän oli siinä samassa kolme jotka lopetettiin.

Käsittääkseni se tulipalo oli just tässä samassa talossa jossa oli nää 2 päiväkotia.

Mut just tää Kirstinharjun alue on sitä pahinta.

Toi koulu kyllä vähän pelottaa. Siinä samassa ala- ja yläaste. Sitten kun on paljon kaupungin asuntoja ympäriinsä niin kaipa niitä ongelma perheitäkin aika tavalla. Ja poika joutuisi niiden kanssa samalle luokalle. Että tulen kyllä välttämään kaikin tavoin ettei poikani siihen kouluun joutuisi. Aika näyttää.

Mutta tää 3 vuotta on ollu ihan hyvä täällä asua. Asukaspuisto ihan tossa lähellä. Neuvola myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän