Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päivähoito oikeus ?

Vierailija
16.05.2007 |

Hei! kysyisin sellaista että onko jokaisella lapsella oikeus päiväkotipaikkaa viikon jokaisena päivänä ?

asumme Helsingissä ja olemme molemmat vahhemmat vuorotöissä , isä 9-17 joka päivä, minä 7 ja 1915 välillä joka päivä. Minulla on viikonloppuvuoroja 1-2 kertaa kuukaudessa , isällä lähes joka viikonloppu. vuoropäiväkoti ei kykene järjestämään lauantaihoitoa, eikä välttämättä sunnuntaihoitoakaan !

olisiko neuvoja ?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Asuin alueesi keskuspäiväkodin johtajan tulisi neuvoa ja auttaa sinua. Voit myös soittaa sosiaaliviraston keskukseen 09 3104011 ja kysy päivähoidon asiantuntijaa joka tietää kaupungin hoitotarjonnasta. Olisiko yksi vaihtoehto esim. kunnallinen hoitaja kotiin.

MLL:n ja Väestöliiton kautta saa myös itse palkattua hoitajia. Jos lapset normaalissa päiväkodissa hoidossa ja tarvittaessa iltaisin ja viikonloppuisin hoitaja. Ota selvää kuinka monta hoitopäivää pitää kunnan päiväkodista olla pois jotta saat esim. maksupuoleen hintaan.

Vierailija
2/2 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkoteja, joissa on myös viikonloppuhoitoa. Teidän täytyy hakea sellaiseen, jos viikonloppuhoitoa tarvitsette säännöllisesti. Pk:t ja hakuohjeet löytyy kaupungin sivuilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi