Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2026

Vierailija
04.03.2026 |

MIltäs tämän vuoden osallistujat vaikuttaa?

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf844a50-2a3b-4975-9cb6-349065b…

Maajussille morsian -ohjelman 19. tuotantokausi pyörähtää käyntiin. Ohjelma alkaa 12. maaliskuuta uusien maajussien esittelyllä.

MTV:n tiedotteen mukaan tänä vuonna ohjelmaan osallistuu kahdeksan maajussia ympäri Suomea. Tänä vuonna maajussit ja jussittaret ovat iältään 2047-vuotiaita, ja heillä on perinteisiä maito- ja viljatiloja sekä hevos- ja luomuvihannestiloja.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4685)

Vierailija
4281/4685 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin tuota Perttua enemmän supliikkimieheksi mutta hän ei keksikään naisille sanottavaa. 

Hän ihan selvästi jäätyi sen yhden tytön kanssa. Jos yhtäkkiä vaan katoaa sanat ja menee vaan hihittelyksi, siinä tapahtui jäätyminen. Olen itse kokenut sen pari kertaa miehen kanssa jossa oli molemminpuolista suurta ihastusta. Yhtäkkiä et vaan saa päähän mitään sanottavaa, pelkkää tyhjää. Se on ihan hirveetä ja samaan aikaan ihanaa. Eipä jää tunteet ainakaan huomaamatta kummaltakaan.

Jäätyi myös Riikan kanssa? Kenestä ei ollut kiinnostunut. Riikan piti itse tarjoutua ottaa ohjat käsiin keskustelussa.. Ja taisi jäätyä myös aiemmin ryhmätreffien keskusteluhetkillä kun vähänkin piti puhua tunteistaan. Että tuskin ihan pelkästään on vain ihastumisen tunteet syynä.

Vierailija
4282/4685 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ukolla olla vielä paljon oppimista siinä, miten naisten kanssa ollaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4283/4685 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa siitä että kaikki ovat aitoja maajusseja tällä kaudella, antti yllättänyt miten osaa puhua ja olla asiallinen. Kuten myös jetta. Asko ihan ok. Pertusta tulee joku ällö viba, on jotenkin tosi tökerö eikä anna itsestään mitään,kunhan patsastelee.

Luulin että tässä rakkaat maajussit sarjassa olisi kuultu kuulumisia useammiltakin maajusseilta vuosien varrelta, tarja ainoa ketä kiinnostaa katsoa. Victoria ja punatukka jotenkin niin epäaitoja ja ylimielisiä. Niinasta en saa kiinni onko kaikki aidosti noin yltiö ihanaa.

Vierailija
4284/4685 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin tuota Perttua enemmän supliikkimieheksi mutta hän ei keksikään naisille sanottavaa. 

Hän ihan selvästi jäätyi sen yhden tytön kanssa. Jos yhtäkkiä vaan katoaa sanat ja menee vaan hihittelyksi, siinä tapahtui jäätyminen. Olen itse kokenut sen pari kertaa miehen kanssa jossa oli molemminpuolista suurta ihastusta. Yhtäkkiä et vaan saa päähän mitään sanottavaa, pelkkää tyhjää. Se on ihan hirveetä ja samaan aikaan ihanaa. Eipä jää tunteet ainakaan huomaamatta kummaltakaan.

Jäätyi myös Riikan kanssa? Kenestä ei ollut kiinnostunut. Riikan piti itse tarjoutua ottaa ohjat käsiin keskustelussa.. Ja taisi jäätyä myös aiemmin ryhmätreffien keskusteluhetkillä kun vähänkin piti puhua tunteistaan. Että tuskin ihan pelkästään on vain ihastumisen tunteet syynä.

Jospa kukaan ehdokkaista ei lopulta vastannutkaan Pertun toivomaa ihannenaista? Ehkä hän sitten vain tahtoikin päästä eroon kaikista pikimmiten eikä edes jaksanut yrittää keskustella syvällisemmin.

Vierailija
4285/4685 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ihmisillä on omat tapansa ja rutiinit.

Jos ei hyväksy toista sellaisenaan mitä on, niin saa olla sitten yksin.

Ei pidä olla "ronkeli" jos työntää nokkansa tuollaiseen ohjelmaan.

Pitää myös muistaa, että kukaan ei ole täydellinen, kaikissa meissä on jotain

"sanomista"

Mihinkähän tämä purkaus liittyy?

Vierailija
4286/4685 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa kukaan ehdokkaista ei lopulta vastannutkaan Pertun toivomaa ihannenaista? Ehkä hän sitten vain tahtoikin päästä eroon kaikista pikimmiten eikä edes jaksanut yrittää keskustella syvällisemmin.

Peruu esittää lupsakkaa kestohymyineen, mutta taitaa loppujen lopuksi pelätä naisia ja jäätyy heidän seurassaan.

Vierailija
4287/4685 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruu?

Vierailija
4288/4685 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehiä oikeasti niin helppo vedättää, että Jetan naama menee läpi luonnollisena tuosta vaan? En siis tarkoita, että Jetan naamassa mitään vikaa olisi. Kaikki eivät halua pysyä luonnollisen näköisenä ja se on ihan ok. Fakta on kuitenkin se, että Jetta on 49-vuotias, joten hänen ihonsa ei voi luonnollisesti näyttää tuolta miltä se näyttää. 

Kyllä voi, jos on pitänyt ihostaan huolta. Kaikki ei rupsahda samalla tavalla, tunnen Jetan ikäisen naisen joka näyttää kolmevitoselta. 

Vierailija
4289/4685 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hänellä ennenkin suhteita ollut. 

Vierailija
4290/4685 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jetta osaa keskustella ja olla asiallinen, kukaan miehistä ei tainnut nyt kolahtaa mutta vie ohjelman kohteliaasti loppuun. Jari on jotenkin tökerö höpöttäjä kun ei anna toisille yhtään tilaa. Onhan tässä useinkin ollut niin, että ei synny romantiikkaa ja yhteys valittuunkin hiipuu ohjelman jälkeen. Harvemmin löytyy se loppuelämän pari. 

Askostakin on vaikea sanoa, kuka on suosikki tai sellaista ei ole vaan miettii loppuun asti.

Vierailija
4291/4685 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ihmisillä on omat tapansa ja rutiinit.

Jos ei hyväksy toista sellaisenaan mitä on, niin saa olla sitten yksin.

Ei pidä olla "ronkeli" jos työntää nokkansa tuollaiseen ohjelmaan.

Pitää myös muistaa, että kukaan ei ole täydellinen, kaikissa meissä on jotain

"sanomista"

Kyllä sitä parisuhdeasioissa pitää olla sen verran "ronkeli" että jotain yhdistävää ja kemiaa pitää olla että voi seurustella. Jokaisella on omat huonot piirteensä ja ne hyväksytään sitten kun ollaan yhdessä. Ei ketään voi pakottaa ottamaan sellaista jonka kanssa ei mitään kipinää synny.

Vierailija
4292/4685 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plussaa siitä että kaikki ovat aitoja maajusseja tällä kaudella, antti yllättänyt miten osaa puhua ja olla asiallinen. Kuten myös jetta. Asko ihan ok. Pertusta tulee joku ällö viba, on jotenkin tosi tökerö eikä anna itsestään mitään,kunhan patsastelee.

Luulin että tässä rakkaat maajussit sarjassa olisi kuultu kuulumisia useammiltakin maajusseilta vuosien varrelta, tarja ainoa ketä kiinnostaa katsoa. Victoria ja punatukka jotenkin niin epäaitoja ja ylimielisiä. Niinasta en saa kiinni onko kaikki aidosti noin yltiö ihanaa.

Kyllä me ihmiset olemme erittäin paljon erilaisia siinäkin ,millaisena näemme mm Victorian ja Marjon.Omissa silmissä ovat ahkeria,pystyviä, reippaita nykyajan naisia. Heille muutkin asiat ovat tärkeitä kuin vain se mies .Marjon parisuhde vaikuttaa oikein tasapuoliselle,molemmille oma kehitys tärkeää. Tuomo uskalsi tehdä haluamansa muutoksen omaan työhönsä. Hyvä niin.Ei harmita ettei tarttunut tarjottuun tilaisuutenne.

Victorian parisuhde taitaa olla suht tuore,ei montaa vuotta, mutta onnellisille vaikuttavat. 

Vierailija
4293/4685 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arnon pikatreffijutut olivat liian outoja. Puheet narsismista. Jos kuvittelee joutuneensa sellaisen uhriksi, ei hyvä ennuste, ellei ole toipunut siitä tai on alkanut nähdä sellaista keltaisen median kannustamana kaikkialla.

Tämä kommentti on ainakin todella outo, voimakkaasti narsistia ihmisiä on kuitenkin joku prosentti ihmisistä, ei niitä tarvitse etsiä keltaisesta lehdistössä.

Itse olen törmännyt työpaikalla ja suvustakin taitaa tällainen löytyä. Ei ole kovinkaan helppoa elää tällaisen ihmisen lähellä, puhumattakaan puolisona.

Ymmärrän 100% jos Arno on kokenut voimakasta narsismia jossain aiemmassa suhteessa, niin sitä helvettiä haluaa välttää viimeiseen asti. Itsekin varmistaisin asian, ei löydy minusta ainakaan niin paljon masokistin vikaa että lähtisin suhteeseen narsistin kanssa.

Vierailija
4294/4685 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hänellä ennenkin suhteita ollut. 

Olisiko nekin päättyneet siihen, kun ukko katsellut vaan hiljaa pitkin seiniä?

Vierailija
4295/4685 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51v ja mielestäni  nuo Jetan ehdokkaat ihan papparaisia. En lähtis yhdenkään kanssa treffeille. Etenkin se Jari on kamala, tyylillisesti ja muutenkin.

Vierailija
4296/4685 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Jetta miltään kiristetyltä näytä. Minusta aika luonnollisen näköinen, eihän hänellä ole kovin paljon meikkiäkään.

Ei minunkaan mielestä. Otsarypyt aivan normaalisti tulevat esiin,samoin silmien välissä sibeliukset.Enemmän iho näyttää ulkoilmaihmisen iholle ja varmaan terveellistä elämää kaikin puolin viettää. Joillakin on iho vaan erilainen niin ettei ryppyjä juuri näy.Ystäväni ikäihminen jo,on iholtaan niin nuorekas ettei ikinä uskoisi sen perusteella hänen ikäänsä. 

Vierailija
4297/4685 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 51v ja mielestäni  nuo Jetan ehdokkaat ihan papparaisia. En lähtis yhdenkään kanssa treffeille. Etenkin se Jari on kamala, tyylillisesti ja muutenkin.

Voi olla, ettei sinunkaan kanssa kukaan lähtisi yhtään mihinkään?

Vierailija
4298/4685 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tyhmiä tuollaiset uudet käänteet et yksi nainen tiputetaan heti alkuun, tai sitten takana on aivan jotain muuta. Sekä tuo suoraan treffeille lähtö 😮 Ei ainakaan positiivista kontenttia tuo jaksoon.

Vierailija
4299/4685 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla, että tuo "Perttu lähettää yhden kotiin" oli tehty joistakin ihan muista kuin käsikirjoitusyistä. Eli vaikka esim. Riikka oli muutoinkin lähdössä. Spekuloinpa vain, kun oli niin kumma kuvio.

Minä uskon että tuo kotiinlähtöä oli täysin Riikan oma valinta, ei kestänyt kilpailua ja ei ehkä muutenkaan ollut ihan tasapainossa.

Tuotanto on keksinyt tuollaisen tavan näyttää se katsojille, ettei Tiukasta jäisi huono kuva.

Luulen että Ellalla ja Jarilla on vähän samaa ongelmaa, mutta pystytään kuitenkin pitämään mukana.

Vierailija
4300/4685 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin mauton kommetti, yksi on papparainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän