Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2026

Vierailija
04.03.2026 |

MIltäs tämän vuoden osallistujat vaikuttaa?

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf844a50-2a3b-4975-9cb6-349065b…

Maajussille morsian -ohjelman 19. tuotantokausi pyörähtää käyntiin. Ohjelma alkaa 12. maaliskuuta uusien maajussien esittelyllä.

MTV:n tiedotteen mukaan tänä vuonna ohjelmaan osallistuu kahdeksan maajussia ympäri Suomea. Tänä vuonna maajussit ja jussittaret ovat iältään 2047-vuotiaita, ja heillä on perinteisiä maito- ja viljatiloja sekä hevos- ja luomuvihannestiloja.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4275)

Vierailija
4261/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaseudun ihmiset ovat kyllä ihan oma lajinsa.

Olen 54-vuotias nainen ja Asko vaikuttaa lähinnä minun isäni kavereilta.

On kyllä joko aurinko ja/tai viina uurtanu sen äijän pärstävärkin. Olen saman ikäinen mies, ja vaikka itse sanonkin, näytän vähintään 20 vuotta nuoremmalta, ei rypyn ryppyä pärstässä. En sano tätä pahalla, mukava ja symppis kaveri, mutta kyllä näitä välillä aika hämillään kattoo, kun huomaa olevansa saman ikäinen milloin minkäkin gandalfin kanssa. Olen toki pienoinen poikkeus, itsekin ihmettelen (ja moni muu) miksi ei ikä mun naamassa tai edes fysiikassa näy, mutta silti. Onhan toiki jonkinlainen ääripää sieltä skaalan toisesta päästä.

Hyi, millaista tekstiä aikuiselta mieheltä! Sinuun pätee selkeästi sanonta "moni kakku päältä kaunis, mutta silkoa sisältä" Osaatko edes hävetä, että kutsut muita ihmisiä gandalfeiksi? 

Mitä vikaa Gandalfissa, yksi leffasarjan symppiksimpiä hahmoja, ja vieläpä "hyvien puolella".

Kannattaa lukea, mistä puhutaan niin tarvitse ihmetellä, miksi paheksutaan. 

Tätihenkilöt löysivät miesvihalleen kohteen, anna niiden mesota. Niitä vaan harmittaa, kun omankin äijän pärstä on kuin pakanamaan wanha kartta.

Ikävä pilata lapselta ilo, mutta minä olen se, joka paheksui gandalfiksi puhumista. Eikä minulla ole omaa äijää, joten senkin puoleen olettamasi meni persiilleen.

t. viimeksi lainaamasi

Ei ole omaa äijää?! Älä nyt! Noin mukava nainen, ja niin äidillisesti täällä kaikkia ojentamassa! Ohhoh. 

Mikä sinulla on hätänä? Miksi ahdistut noin kovasti siitä, että olen ihan vapaaehtoisesti pysytellyt sinkkuna sen jälkeen, kun pitkäaikainen miesystäväni kuoli syöpään 5 vuotta sitten? 

Sinähän se täällä aloit muita keskustelijoita arvostelemaan. No mutta, säälikortti huomioitu, lopetan tämän jaarittelun tähän. Osanotto.

Niin? Kuinka pieni lapsi oikein olet, kun et tiedä, että keskustelupalstalla saa kertoa mielipiteensä? Mitään sääliä en täällä kerjää. Enkä ota vastaan osanottoasi, koska selkeästi et aidosti sitä tarkoita. 

Hohhoijaa. En ole alkuperäinen kohteesi, mutta pyydän silti: voisitko pysyä aiheessa, tai mennä muualle valittamaan. Turhaan täyttyy keskustelu siitä miten kovasti nyt joku "lapsi" sinua loukkasi. Sait jo sanottua viimeisen sanan, vastapuoli on toivottavasti kypsempi ja lopettaa myös tähän. Kiitoksia.

Millähän tavalla tuo sinun valitusviestisi mahtaa liittyä ketjun aiheeseen? Vai olisiko tässä niin, että pata kattilaa soimaa ja molemmilla on musta kylki?

sivusta

Sinun liittyykin tosiaan aiheeseen! "Sivusta"? Joopajoo, selvästi sama täti äänessä. Jarin sisko varmaan, yhtä ärsyttävä ja koko ajan äänessä. 😂

Nytkö sitten täytetään ketju vänkäämällä joka viestiin, että sinunkaan viestisi ei liity ketjun aiheeseen? 

Vierailija
4262/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitenpä olisi: Asko Jetalle? Ovat samanikäisiäkin, kun sitä täällä on kovasti peräänkuulutettu.

Asko on Jettaa 2 vuotta nuorempi. Jetta on 49 ja Asko 47. Eivät ole ollenkaan toisilleen sopivan oloisia eikä suhde muutenkaan toimisi, koska kumpikaan ei voi omalta tilatltaan muuttaa pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4263/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että tuo "Perttu lähettää yhden kotiin" oli tehty joistakin ihan muista kuin käsikirjoitusyistä. Eli vaikka esim. Riikka oli muutoinkin lähdössä. Spekuloinpa vain, kun oli niin kumma kuvio.

Vierailija
4264/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla, että tuo "Perttu lähettää yhden kotiin" oli tehty joistakin ihan muista kuin käsikirjoitusyistä. Eli vaikka esim. Riikka oli muutoinkin lähdössä. Spekuloinpa vain, kun oli niin kumma kuvio.

Jos Riikka olisi muutenkin ollut lähdössä, hän tuskin olisi itkua tihrustanut saatuaan kuulla lähdöstä. Ja eiköhän tuo olisi ihan suoraan kertonut Pertulle, jos haluaisi kotiin. Niinhän Antin ja Jetan ehdokkaistakin pari teki kartanolla. 

Vierailija
4265/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka olisi voinut sopia Antille!

Vierailija
4266/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehiä oikeasti niin helppo vedättää, että Jetan naama menee läpi luonnollisena tuosta vaan? En siis tarkoita, että Jetan naamassa mitään vikaa olisi. Kaikki eivät halua pysyä luonnollisen näköisenä ja se on ihan ok. Fakta on kuitenkin se, että Jetta on 49-vuotias, joten hänen ihonsa ei voi luonnollisesti näyttää tuolta miltä se näyttää. 

Vierailija
4267/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaseudun ihmiset ovat kyllä ihan oma lajinsa.

Olen 54-vuotias nainen ja Asko vaikuttaa lähinnä minun isäni kavereilta.

On kyllä joko aurinko ja/tai viina uurtanu sen äijän pärstävärkin. Olen saman ikäinen mies, ja vaikka itse sanonkin, näytän vähintään 20 vuotta nuoremmalta, ei rypyn ryppyä pärstässä. En sano tätä pahalla, mukava ja symppis kaveri, mutta kyllä näitä välillä aika hämillään kattoo, kun huomaa olevansa saman ikäinen milloin minkäkin gandalfin kanssa. Olen toki pienoinen poikkeus, itsekin ihmettelen (ja moni muu) miksi ei ikä mun naamassa tai edes fysiikassa näy, mutta silti. Onhan toiki jonkinlainen ääripää sieltä skaalan toisesta päästä.

Hyi, millaista tekstiä aikuiselta mieheltä! Sinuun pätee selkeästi sanonta "moni kakku päältä kaunis, mutta silkoa sisältä" Osaatko edes hävetä, että kutsut muita ihmisiä gandalfeiksi? 

Mitä vikaa Gandalfissa, yksi leffasarjan symppiksimpiä hahmoja, ja vieläpä "hyvien puolella".

Kannattaa lukea, mistä puhutaan niin tarvitse ihmetellä, miksi paheksutaan. 

Tätihenkilöt löysivät miesvihalleen kohteen, anna niiden mesota. Niitä vaan harmittaa, kun omankin äijän pärstä on kuin pakanamaan wanha kartta.

Ikävä pilata lapselta ilo, mutta minä olen se, joka paheksui gandalfiksi puhumista. Eikä minulla ole omaa äijää, joten senkin puoleen olettamasi meni persiilleen.

t. viimeksi lainaamasi

Ei ole omaa äijää?! Älä nyt! Noin mukava nainen, ja niin äidillisesti täällä kaikkia ojentamassa! Ohhoh. 

Mikä sinulla on hätänä? Miksi ahdistut noin kovasti siitä, että olen ihan vapaaehtoisesti pysytellyt sinkkuna sen jälkeen, kun pitkäaikainen miesystäväni kuoli syöpään 5 vuotta sitten? 

Sinähän se täällä aloit muita keskustelijoita arvostelemaan. No mutta, säälikortti huomioitu, lopetan tämän jaarittelun tähän. Osanotto.

Niin? Kuinka pieni lapsi oikein olet, kun et tiedä, että keskustelupalstalla saa kertoa mielipiteensä? Mitään sääliä en täällä kerjää. Enkä ota vastaan osanottoasi, koska selkeästi et aidosti sitä tarkoita. 

Hohhoijaa. En ole alkuperäinen kohteesi, mutta pyydän silti: voisitko pysyä aiheessa, tai mennä muualle valittamaan. Turhaan täyttyy keskustelu siitä miten kovasti nyt joku "lapsi" sinua loukkasi. Sait jo sanottua viimeisen sanan, vastapuoli on toivottavasti kypsempi ja lopettaa myös tähän. Kiitoksia.

Millähän tavalla tuo sinun valitusviestisi mahtaa liittyä ketjun aiheeseen? Vai olisiko tässä niin, että pata kattilaa soimaa ja molemmilla on musta kylki?

sivusta

Sinun liittyykin tosiaan aiheeseen! "Sivusta"? Joopajoo, selvästi sama täti äänessä. Jarin sisko varmaan, yhtä ärsyttävä ja koko ajan äänessä. 😂

Nytkö sitten täytetään ketju vänkäämällä joka viestiin, että sinunkaan viestisi ei liity ketjun aiheeseen? 

Ei sinunkaan, eikä tämäkään. Tuskin seuraavakaan. Annetaan tädin purkautua, traumoja selvästi on.

Vierailija
4268/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Jetta miltään kiristetyltä näytä. Minusta aika luonnollisen näköinen, eihän hänellä ole kovin paljon meikkiäkään.

Siinä tapauksessa olet sokea. Jetan naama on päivänselvästi kiristetty. Ei kenenkään iho ole noin pinkeä tai naama niin turvoksissa, ettei silmiä kunnolla edes näy. Kyllä tuohon pärstään on laitettu yksi jos toinenkin täytehoito. Täyteaineet ovat eri asia kuin meikki. 

Tämä kirjoittaja täytyy todella olla kateellinen Jetalle. Kyllä on sen verran pahansuopaista tekstiä. Mikä näitä ihmisiä vaivaa, jotka arvostelevat ihmisten ulkonäköä ja vielä lauseilla, jotka ei todellakaan pidä paikkaansa. Ymmärtäisi lopettaa jo. Terveellä itsetunnolla olevat ei alennu arvostelemaan ihmisten ulkonäköä.

Vierailija
4269/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän Jetasta. Keskustelutaitoinen, rauhallinen nainen. Puhuu miehille kauniisti ja pystyy hyvin sanoittamaan omia tuntemuksiaan.

Toki on tuota, mutta samalla äärimmäisen pidättyväinen.

Ei ehkä haekaan kumppania, vaan näkyvyyttä tuotteilleen.

Piinkova liikenainen.

Todellakin liikenainen, tottakai, jos omistaa suuren kauppapuutarhan, työtä riittää ja mainostaakin täytyy. Mutta tarvitseehan liikenainenkin rakkautta. Minusta hän miettii kaikkien miesten kohdalla hyvin, mistä tietty käytös voisi johtua ja miten jatko sujuisi, Aki ei luettele töitään, Jetta puhui Akille todella kauniisti ja kertoi kuinka on huomannut usein kuinka Aki tekee taustalla asioita, eikä tee niistä mitään numeroa.

Vierailija
4270/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jetasta on tosi vaikea nähdä onko kiinnostunut oikein kenestäkään miehestä. On aika varautunut kaikkien kanssa. No Jarin kanssa kannattaa ollakin😄 Mutta muuten, voisi vähän relata ja nauttia miesten seurasta.

Onhan tuolla ohjelmassa jo yksi relaaja:Askon Satu. Eikä sekään Vauva-vänkääjie mielestä ole hyvä juttu.

Se vaan on niin, että ihmiset ovat erilaisia. Jetta on hienostunut, rauhallinen ja hyväkäytöksinen.

Uskoisin, että Jetasta ja Akista tulee ainakin ystäviä.

Ihme tuo Arno, kun heti alkaa hölisemään jostain narsismista.

Jari on ihan käsittämätön :D :D Sillekkin Jetta osaa ihan ystävällisesti keskustella.

Vierailija
4271/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitas olla paras morsian maajussille Diili-ohjelman Jenni Kynnös!

Vierailija
4272/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Jetta miltään kiristetyltä näytä. Minusta aika luonnollisen näköinen, eihän hänellä ole kovin paljon meikkiäkään.

Siinä tapauksessa olet sokea. Jetan naama on päivänselvästi kiristetty. Ei kenenkään iho ole noin pinkeä tai naama niin turvoksissa, ettei silmiä kunnolla edes näy. Kyllä tuohon pärstään on laitettu yksi jos toinenkin täytehoito. Täyteaineet ovat eri asia kuin meikki. 

Tämä kirjoittaja täytyy todella olla kateellinen Jetalle. Kyllä on sen verran pahansuopaista tekstiä. Mikä näitä ihmisiä vaivaa, jotka arvostelevat ihmisten ulkonäköä ja vielä lauseilla, jotka ei todellakaan pidä paikkaansa. Ymmärtäisi lopettaa jo. Terveellä itsetunnolla olevat ei alennu arvostelemaan ihmisten ulkonäköä.

Miksi pitäisi olla kateellinen? Eihän tuossa mitään pahansuopaa kirjoitettu, vaan kerrottiin, miten asia on. Jos minä haluaisin täyttää naamani niin, että ihossa ei ole yhtään ryppyä ja silmät melkein uppoavat poskipäihin, voisin tehdä sen vaikka heti huomenna. Ei siis ole yhtään asiaa, mistä minun pitäisi olla Jetalle kateellinen. Sinun vain pitää oppia erottamaan totuuden sanominen ja arvostelu toisistaan. Nyt et onnistunut siinä ollenkaan. 

Vierailija
4273/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs sinun itsetuntosi on kun uhriudut kommentista, joka ei a) koske sinua mitenkään, b) ole arvostelua tai kateutta nähnytkään. 

Vierailija
4274/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi täällä on mukavia ja fiksujakin kirjoittamassa.

Vierailija
4275/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jetasta on tosi vaikea nähdä onko kiinnostunut oikein kenestäkään miehestä. On aika varautunut kaikkien kanssa. No Jarin kanssa kannattaa ollakin😄 Mutta muuten, voisi vähän relata ja nauttia miesten seurasta.

Tuli vain mainostamaan omia tuotteitaan niinku se oliivöljymies