Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen sairas ja mies ei auta

Vierailija
03.03.2026 |

Sairastamme koko perhe flunssaa. Mies selvisi reilun vuorokauden kuumeella, minä olen ollut nyt yli viikon kipeänä ja keuhkoputken- ja poskiontelontulehdukset on päällä. Lapset siinä välillä. Mies tuntuu olevan ihan välinpitämätön sille, että me muut, erityisesti minä olemme sairaana. Ei halua tuoda mulle vettä tai nenäliinoja sohvalle ja hermostui, kun tuossa klo 11 aikaan sanoin lasten tarvitsevan aamupalaa. Sanoin, että syöminen tuntuu vaikealta ja haluaisin helposti syötäviä ruokia x tai y. Mies sitten ryhtyi laittamaan omaan makuunsa sopivia ruokia, joissa on paljon mausteita ja valkosipulia. Olen kuulemma kohtuuton ja voin itse laittaa omat ruokani. Suuttui myös siitä, kun kysyin voisiko tyhjentää ja täyttää astianpesukoneen, koska puhtaat astiat oli lopussa. Teki sitten kuitenkin. Miksi tuo käyttäytyy noin epäempaattisesti?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni auttaa minua aina sairaanakin. Käy apteekissa ja tekee kyllä ruokaa. Tuossa on apteekki noin 70 metrin päässä meidän asunnosta joten ei ole pitkä matka tosiaan.

Annaksä peräsuolta?

.

Vierailija
42/55 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että ap on jo viikossa toipunut flunssasta. Miehensä käytöksestä toipumiseen voi mennä kauemmin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni auttaa minua aina sairaanakin. Käy apteekissa ja tekee kyllä ruokaa. Tuossa on apteekki noin 70 metrin päässä meidän asunnosta joten ei ole pitkä matka tosiaan.

Annaksä peräsuolta?

.

Rassaa omaas, jos asia noin kovin kiinnostaa ;)

Vierailija
44/55 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annaksä peräsuolta?

.

Annatko

Sä peräsuolta?

Vierailija
45/55 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut monta flunssaa elämäni aikana, myös jälki tauteja, ei auta märistä mies käy töissä ei ole passaamassa kotona. Olen ollut töissä varastolla poskiontelon tulehduksessa, miksen olisi ollut ? Jännä miten jotkut heittäytyy avuttomiksi kun on pikku pupu, soita äitis apuun 

Kyllähän jokainen poskiontelutulehduksessa on töissä, eihän se ole tauti eikä mikään. 

Mutta jos ihminen on vaikka influenssa niin ei se saa mennä töihin muita tartuttamaan ja muutenkin on vaarallista olla lähemmäs 40 asteen kuumeessa liikeellä, kun jälkitaudit on aika rankat, jos niitä saa. 

Muutenkin on todella typerää, että ihmiset hyppelee tartuttamassa toisia ihmisiä, jos tauti on tarttuvaa,  kun ei pysytä kotona. 

Kerrankin menin kampaajalle ja eikös tämä ollut hirveässä flunssassa. Yski ja röhi ja niiskutti ja oli huonokuntoinen. Teki mieli lähteä pois ja sanoa, että tuun sitten takaisin, kun hän on terve. Minusta on vastuutonta olla varsinkin asiakaspalvelutehtävässä jos sairastaa tarttuvaa tautia. 

Ja kyllähän ne puolisot yleensä töissä käy, mutta sitten kun sieltä tulee kotiin voi tehdä sairaalle puolisolle ruokaa, ei ole liikaa vaadittu. 

Se nyt on vähintä normaalissa parisuhteessa, mutta tietenkin jos puoliso on pahin vihollinen niin sitten sen voi jättää huomiotta. 

Vierailija
46/55 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on todennäköisesti seksuaalisesti turhautunut. Kuinka usein annat miehellesi suihinottoja?

Vierailija
47/55 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annaksä peräsuolta?

.

Annatko?

Peräsuoli.

Vierailija
48/55 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulen Viemää -elokuvassa

Hameenhelma ylös 

Peräaukko esiin

Peräsuoleen

Löööv

Vierailija
49/55 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on todennäköisesti seksuaalisesti turhautunut. Kuinka usein annat miehellesi suihinottoja?

Eikun peräsuolta

Vierailija
50/55 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taaskaan hymiö ei näy. 🤔

Laitoin paheksuvan keltapään.

Tuplaväli vain loistaa. 🤷

Mikä emoji on paheksuva? 

Vierailija
51/55 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on nyt vanhemmiten (50v) kehittynyt... tajuaa auttaa pyytämättä,tuo vettä ja lääkettä ym.tiski ja pesukone hoituu vaik oon kipeä. Nuorempana käveli vaan ohi vaik oisin tarvinnut vettä,silloin olin keuhkokuumeessa ja lapset pieniä.

Vierailija
52/55 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puoliso ja lapset ovat kipeänä niin terve puolisko hoitaa ja huolehtii....jos päänuppi on terve.

Juuri noissa tilanteissa sekin mitataan.

Oma rakas mieheni on myös paras ystäväni. Lempi-ihminen. 

Vierailija
53/55 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ruokakuljetus kotiin. Jogurttia, mehua, lihaperunasoselaatikkoa ja muuta helppoa. Lapsille valmisruokaa.

Vierailija
54/55 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Miehet on tosi tyhmiä ja perseestä!

Vierailija
55/55 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo! Miehet on tosi tyhmiä ja perseestä!

Ei kaikki ole.