Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tänään menussa teillä?

Vierailija
03.03.2026 |

Sano vaan suoraan vaikka olis valmisruokaakin. Mitä lämmintä ruokaa syöt tänään? 

Minä aion paistaa lettuja pitkästä aikaa. Kun vaan jaksais alottaa. Kova nälkä jo. 

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi turhaan tänne kirjoittelisin.   Mihin ap näitä tietoja tarvitset, olisi kivaa tietää??? 🤭

Ihan mielenkiinnosta kyselen, mitähän muut tänään syö. Ruuasta on kiva puhua. Ei tämä oo niin vakavaa, eikä ole pakko vastata tietenkään jos se suuri salaisuus on. 🥣

Ap

Vierailija
22/40 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaraperunat 😋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillinẹèkêriä Pähkinärinteeläisittäin.

24/40 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounas mikrossa lämmitettyä kaalikeittoa jääkaapista, ja iltaruuaksi lupasin paistettua riisiä (kanajauhelihalla), siihen kasviksina herne-maissi-porkkana- pakasteseos. Koska en syö kanaa, niin ehkä syön kinkkusämpylää, tein niitä aamupalaksi ja yksi on jäljellä vielä.

Kiusa se on pienikin kiusa

Vierailija
25/40 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaana oöli ajatus syödä puuroa, mutta ostinkin lounaspaikasta kana red curryn. Im

llalliselle teen perheelle kanaa, kasviksia ja riisiä. Itse syön illalla puuron marjoilla, hillolla, kanella ja voisilmällä, koska en halua kanaa kahdesti.

Vierailija
26/40 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possun sisäfileen leikkaan kahdeksi ja paistan airfryerillä. Se on jo suola-sokeri-sooda mausteliemessä marinoitumassa. Sen kanssa tulee perunamuusia ja herkkutattikastiketta. Jonkin pienen salaatin teen myös. Talvilomaa sietää juhlia. Saattaapi olla, että korkkaan punkkupullonkin sen kanssa.

Vierailija
27/40 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullia, Omatuotantoa

Perunoita

Kastiketta

Kirsikkatomaatteja

Kurkkua

Avokadon puolikas

Piimää lasi

Vettä Lasi

Päälle habanerorouhetta. :P 

Illalla ehkä jonnekkin  ulos syömään. Pikaruokaa ja / tai aasialaista tms. 

Vierailija
28/40 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikalalasagnea

Vierailija
29/40 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nutrilett kanakeitto, kuten jo kaksi viikkoa. Lounaaksi oli Nutrilett - kasviskeittoa. Lisäksi aamupala, välipala ja iltapala ovat Nutrilett-mocca - kahvikorviketta. Nyt alkaa nälän tunne helpottamaan, mutta tunnustan, ostin lauantaina popsi-tuplanakki-pussin ja olen syönyt 5 nakkia päivässä vielä illalla. Inhottavinta on että illalla sänkyyn mennessä suolisto murisee.

Sinänsä painonpudotus on mennyt hienosti, nyt 18 päivää dieetillä ja 6 kiloa kadonnut.

Hyvä sinä. Minäkin olen pari 8-viikkoista Nutriletilla elänyt. Ongelma ei ole laihtuminen, vaan syöminen kuurin jälkeen. Helposti tulee syötyä liikaa ja liikaa kahvileipää, maitoa, leipää. Nyt olen jättänyt kaikki maito- ja viljatuotteet pois, vain näkkileipää joskus, ilman rasvaa.

Harmi kun Nutrilett poisti sienikeiton valikoimistaan, nyt ei todellakaan ole kuin nuo kaksi keittoa enää valmisruokina, muut pitää sekoittaa. Minä olen toisessa dieetissä herkkusieniä sekoittanut silputtuna, vähän jotain makua.

Muutenkin heillä on mennyt rahastuksen makuun tämä, nyt myydään mielellään vain shakea valmiina juomina, kohta varmaan poistuvat nuo itsesekoitettavat jauheetkin... Se kympillä päivän ruuat, se ei enää pidä paikkaansa, menee reilusti yli.

Vierailija
30/40 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalasoppaa. Pakastekalasta.

Se onkin parasta kalasoppaa minun mielestä. Täytyykin täl viikolla tehdä. 😋

Ap

Vierailija
31/40 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurpitsarisottoa.

Vierailija
32/40 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään pääruokanani on katkarapukeitto. 

Sori, alapeukutin koska kammoan kakarapuja, en syö missään muodossa niitä. 😔

Vierailija
33/40 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi butter chicken ja basmatiriisi. Itse tehty. Illalliseksi teen lohisalaattia. Savustettua lohta, kananmunia, kirsikkatomaatteja, kurkkua, jäävuorisalaattia. 

Vierailija
34/40 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nutrilett kanakeitto, kuten jo kaksi viikkoa. Lounaaksi oli Nutrilett - kasviskeittoa. Lisäksi aamupala, välipala ja iltapala ovat Nutrilett-mocca - kahvikorviketta. Nyt alkaa nälän tunne helpottamaan, mutta tunnustan, ostin lauantaina popsi-tuplanakki-pussin ja olen syönyt 5 nakkia päivässä vielä illalla. Inhottavinta on että illalla sänkyyn mennessä suolisto murisee.

Sinänsä painonpudotus on mennyt hienosti, nyt 18 päivää dieetillä ja 6 kiloa kadonnut.

Hyvä sinä. Minäkin olen pari 8-viikkoista Nutriletilla elänyt. Ongelma ei ole laihtuminen, vaan syöminen kuurin jälkeen. Helposti tulee syötyä liikaa ja liikaa kahvileipää, maitoa, leipää. Nyt olen jättänyt kaikki maito- ja viljatuotteet pois, vain näkkileipää joskus, ilman rasvaa. Harmi kun Nutrilett poisti sienikeiton valikoimistaan, nyt ei todellakaan ole kuin nuo kaksi keittoa enää valmisruokina, muut pitää sekoittaa. Minä olen toisessa dieetissä herkkusieniä sekoittanut silputtuna, vähän jotain makua. Muutenkin heillä on mennyt rahastuksen makuun tämä, nyt myydään mielellään vain shakea valmiina juomina, kohta varmaan poistuvat nuo itsesekoitettavat jauheetkin... Se kympillä päivän ruuat, se ei enää pidä paikkaansa, menee reilusti yli.

VLCD-ruokia voi tehdä itsekin. On alkuun vähän isompi työ, mutta kun kerran tuollaisen viikon kuurin tekee, niin oivaltaa nopeasti, mistä ruoan kalorit tulevat ja mikä pitää kylläisenä. 

Vierailija
35/40 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raastepihvejä, uuniperunaa, kurkkua, tomaattia, paprikaa. Raastepihvit itse tehtyjä, sis. mm. kesäkurpitsaa, porkkanaa, soijarouhetta, juustoraastetta ja kananmunaa. 

Vierailija
36/40 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunifetapastaa ja perus vihersalaatti

Vierailija
37/40 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään syödään eilisen lihakastikkeen jämät, lisäksi keitän makaronia.

Vierailija
38/40 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavan tekemää bataattimuhennosta, HK:n lihapyöryköitä, ruisleipää, piimää, suklaanougatjäätelöä ja Fazerin sinistä. Tavallisesti syön valmiseineksiä. Eilenkin söin Saarioisten pizzaa ja HK: n lihapyöryköitä, mutta nyt syön tuota bataattimuhennosta, kun tuttava oli tehnyt sitä liikaa itselleen.

Vierailija
39/40 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellispäivän perunamuusia ja kalapuikkoja, illalla eilen tehtyä omatekoista pizzaa.

Vierailija
40/40 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitetyt perunat ja uunilenkki, punajuurisalaatti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi