Mitä tänään menussa teillä?
Sano vaan suoraan vaikka olis valmisruokaakin. Mitä lämmintä ruokaa syöt tänään?
Minä aion paistaa lettuja pitkästä aikaa. Kun vaan jaksais alottaa. Kova nälkä jo.
Kommentit (40)
Kanamunan kuoria rouskuttelen, muuta ei ole.
Tänään pääruokanani on katkarapukeitto.
Nutrilett kanakeitto, kuten jo kaksi viikkoa. Lounaaksi oli Nutrilett - kasviskeittoa. Lisäksi aamupala, välipala ja iltapala ovat Nutrilett-mocca - kahvikorviketta. Nyt alkaa nälän tunne helpottamaan, mutta tunnustan, ostin lauantaina popsi-tuplanakki-pussin ja olen syönyt 5 nakkia päivässä vielä illalla. Inhottavinta on että illalla sänkyyn mennessä suolisto murisee.
Sinänsä painonpudotus on mennyt hienosti, nyt 18 päivää dieetillä ja 6 kiloa kadonnut.
Persu incelillä on keitettyä makaroonia tungettu villasukkaan ja hän kuvittelee sen olevan naisen alapää.
Tein kinkkukiusauksen lounaaksi ja syön sitä päivälliselläkin. Oli hyvää
Onnistuin dyykkaamaan talomme roskiksesta kolme vispipuuroa, lauantaimakkarapaketin, litran mansikka jogurttia ja muutaman tomaatin. Lapsi saa varmaan kouluruokalasta otettua näkkileipää. Niistä riittää aamuksikin ;)
Miksi turhaan tänne kirjoittelisin. Mihin ap näitä tietoja tarvitset, olisi kivaa tietää??? 🤭
Tein la semmosta perunaviipalelaatikkoa munamaidolla jossa mukana tonnikalaa. Sen lopun paistan pannulla.
Vierailija kirjoitti:
Tein la semmosta perunaviipalelaatikkoa munamaidolla jossa mukana tonnikalaa. Sen lopun paistan pannulla.
Ei kun siis sunnuntaina tein. Nyt on ti. Oon päivistä sekasin.
Tilaan Ruokaboksia joten tein sieltä tulleista aineksista rakuunalla maustetun kanakastikkeen. Oli tosi hyvä. Illalla syön valmiin rapucaesarsalaatin.
Coop maksalaatikko ja ruisleipää.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuin dyykkaamaan talomme roskiksesta kolme vispipuuroa, lauantaimakkarapaketin, litran mansikka jogurttia ja muutaman tomaatin. Lapsi saa varmaan kouluruokalasta otettua näkkileipää. Niistä riittää aamuksikin ;)
Kuka heittää tollai ruokaa roskikseen. No, onnea kun tollasen aarteen löysit.
Pinaattilettuja ja puolukoita. Eilen paistettu.
Vierailija kirjoitti:
Nutrilett kanakeitto, kuten jo kaksi viikkoa. Lounaaksi oli Nutrilett - kasviskeittoa. Lisäksi aamupala, välipala ja iltapala ovat Nutrilett-mocca - kahvikorviketta. Nyt alkaa nälän tunne helpottamaan, mutta tunnustan, ostin lauantaina popsi-tuplanakki-pussin ja olen syönyt 5 nakkia päivässä vielä illalla. Inhottavinta on että illalla sänkyyn mennessä suolisto murisee.
Sinänsä painonpudotus on mennyt hienosti, nyt 18 päivää dieetillä ja 6 kiloa kadonnut.
Hei! Hienoa sinä! Mahtava tulos jo lyhyessä ajassa. Tsemppiä jatkoon!
Broileri-kasviswokki