Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhea, mikä olo mulle tuli tuosta tunnustuskirjeestä!

Vierailija
03.05.2007 |

Siis ihan sekoa tekstiä...

Jos on muita herkkiä ihmisiä (niin kuin minä), niin älkää vaivautuko lukemaan koko skeidaa. Tulee vain ahdistava olo.

Mä en jaksa miettiä kumpi on syyllinen tai syytön, mitä olisi pitänyt tehdä toisin, mulla surettaa vaan julmetun paljon se lapsen kohtalo! Se on niin väärin! Sille lapselle on jäänyt elinikäiset traumat tuosta tapahtuneesta! Miksi lapset joutuvat kokemaan tuollaista!

Ja miksi minä en osaa käsitellä näin surullisia asioita, vaan ahdistun...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava kirje, kerta kaikkiaan. Ja mitä hirveyksiä se lapsi on joutunut näkemään ja itsekin kokemaan, raukkapieni. Ei nimittäin " kammottavia jälkiä" tule lapsen kaulaan pikkuisesta ruokalapun riuhtaisusta. Huih, ei voi edes ajatella, tulee niin paha olo...

:(

Vierailija
2/4 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut on väärässä, mikään ei oikeasti ollut pielessä paitsi tuo surma. Vähän väliä näkee kuulustelupöytäkirjasta että ihmiset oli varuillaan JB:n seurassa ja niin edelleen, mutta sankari itse ei näe itsessään mitään vikaa, kaikki vika on muissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kirjeestä ei kunnolla ymmärtänyt. Mutta siis Paula sai siitä veitsestä, joka Jarmolla oli kädessään?

Vierailija
4/4 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku lyö jotakuta veitsellä yhden tai useamman kerran niin ei mun mielestä tarvitse mitenkään miettiä kuka on syyllinen. Kyllä se on ihan selvä homma.

Retku ei vaan pysty myöntämään sitä itselleen.