Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että Iranissa ei muutu lopulta mikään?

Vierailija
03.03.2026 |

Vanha valta palaa takaovesta, ydinohjelma jatkuu, ohjuksia valmistetaan samaan tahtiin kuin ennenkin, oppositio huutaa voimattomana iskulauseita kadulla ja tulee ammutuksi. Kaikki tämä jo muutaman kuukauden päästä, kun Amerikan laivasto lähtee matkoihinsa.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että vasemmistolainen liike on hyvin nihilistinen eikä usko mihinkään hyvään. En ihmettele että pappivaltakin olisi vain pitänyt jättää paikalleen, koska "ei sen korvaaja kuitenkaan ole parempi".

Vierailija
22/86 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vallanvaihto on sukupolven mittainen, ei siihen USA tähtää, vaan ydinaseen eliminointiin. 

Oliko  Iranilla ydinasetta? Oliko mahdollisesti valmisteillakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi laittaa vedonlyönti pystyyn, montako uutta terrorisriryhmittymää tulee muodostumaan seuraavan puolen vuoden aikana. 

Vierailija
24/86 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto on ihmisvastainen. Luontokadonkin he hoitaisivat niin että tuhoavat koko ihmiskunnan että kasvi saa kasvaa.

Vierailija
25/86 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että vasemmistolainen liike on hyvin nihilistinen eikä usko mihinkään hyvään. En ihmettele että pappivaltakin olisi vain pitänyt jättää paikalleen, koska "ei sen korvaaja kuitenkaan ole parempi".

Olisihan se hienoa saada Iranista demokraattinen valtio, jonka kanssa voi käydä kauppaa. Ihmettelen vain, miten järjettömän hyväuskoinen täytyy olla, että kuvittelee näin tapahtuvan reaalimaailmassa. Pelkkä usko ei riitä, kun muutokselle pitäisi olla joku realistinen pohja. 

Vierailija
26/86 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa vasemmistolaisten kasvoja. Suunpielet ovat yleensä alaspäin. Kylmä ja eloton olemus kuten Minja Koskelalla. Katsokaa oikeistolaisia, heillä näkyy silmissä elämänhalua ja he hymyilevät paljon enemmän.

Vierailija
27/86 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen huomannut että vasemmistolainen liike on hyvin nihilistinen eikä usko mihinkään hyvään. En ihmettele että pappivaltakin olisi vain pitänyt jättää paikalleen, koska "ei sen korvaaja kuitenkaan ole parempi"."

En ole kuullut kenenkään sanovan että vanha pappisvalta olisi pitänyt jättää paikalleen. Mutta kokemukset vaikkapa Irakista, Libyasta ja Afganistanista eivät varsinaisesti ole rohkaisevia siitä miten vallanvaihto voitaisiin ulkoa pakottaa ja että se johtaisi sitten kukoistavaan demokratiaan. Mutta olen hyvin mielelläni väärässä tässä asiassa.

Vierailija
28/86 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä voimalla siellä mikään muuttuisi?

Varmaan rukouksen voimalla :D Tää on konservatiivikristittyjen vankka toimintasuunnitelma.

Vierailija
29/86 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen huomannut että vasemmistolainen liike on hyvin nihilistinen eikä usko mihinkään hyvään. En ihmettele että pappivaltakin olisi vain pitänyt jättää paikalleen, koska "ei sen korvaaja kuitenkaan ole parempi"."

En ole kuullut kenenkään sanovan että vanha pappisvalta olisi pitänyt jättää paikalleen. Mutta kokemukset vaikkapa Irakista, Libyasta ja Afganistanista eivät varsinaisesti ole rohkaisevia siitä miten vallanvaihto voitaisiin ulkoa pakottaa ja että se johtaisi sitten kukoistavaan demokratiaan. Mutta olen hyvin mielelläni väärässä tässä asiassa.

Muutos on aina mahdollisuus. Iranilaiset itse haluavat hyvää elämää, parempaa elämää. Ei pidä vain pessimistisesti sanoa että ei siitä mitään tule. Entä jos tuleekin?

Vierailija
30/86 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vallanvaihto on sukupolven mittainen, ei siihen USA tähtää, vaan ydinaseen eliminointiin. 

Oliko  Iranilla ydinasetta? Oliko mahdollisesti valmisteillakaan?

Ovat yrittäneet valmistaa sellaista, mutta Israel ja Yhdysvallat ovat tehneet iskuja niitä laitoksia kohtaan.

Vierailija
31/86 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelista on tullut valitettavasti terroristivaltio. USA häviää tämän sodan. 

Vierailija
32/86 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA häviää sen sotansa ja poistuu nolona vähin äänin ja yrittää väittää tappion voitoksi :D USAn ykköstavoite oli islamistisen hallinnon kaataminen ,opposition nostaminen valtaan sekä demokraattiset vapaat vaalit, epäonnistuminen oli totaalinen :D Toinen yhtä tärkeä tavoite oli Iranin ydinohejman tuhoaminen, se epäonnistui totaaliseti jo viime kesänä suurimpien paukkuen jäätyä tuhnuiksi.

Bush vanhempi usutti 90-luvun alussa Irakin kansaa hillumaan Saddamia vastaan. Saddamin kovat turvallisuusjoukot teurastivat satoja tuhansia ja hillumiset tukahdutettiin.  Iranin kansa ei halua samaa karua kohtaloa joten mitään hillumisia ei ole tulossa :)

Mitään"muutosta" ei ole tulossa myöskään muilla tavoin, kaikki on vain omaa toiveajatteluasi. Islamistisen hirmuvallan jatkuminen on varmistettu kuten militaristisen putinismin jatkuminen Venäjällä :)

Iran tulee myös hankkimaan ydinaseen.

Vierailija
33/86 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suoraan, mutta esim. Li Andersson oli sitä mieltä että ei olisi pitänyt hyökätä Iranin pappihallintoa vastaan, joka tarkoittaa käyttänössä samaa kuin että se olisi pitänyt jättää rauhaan (ja valtaan).

Vierailija
34/86 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irakin tilanne meni pahemmaksi kun usa lähti sieltä. Nyt siellä naiset ei saa tehdä mitään töitä eikä opiskella eikä mitään. Isis hallitse siellä ja ihmisoikeuksia ei ole. Eipä niitä ollut Saddam aikanakaan. Iranin tilanne tulee olemaan pahempi.

Vierailija
35/86 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä mikään muuttunut Afghanistanissa tai Irakissakaan. Ainoastaan rikkaat jenkit hyötyivät...

Vierailija
36/86 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaisuus ja feminismi aiheuttaa masennusta, koska ne ovat negatiivisuuteen keskittyviä liikkeitä.

Vierailija
37/86 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suoraan, mutta esim. Li Andersson oli sitä mieltä että ei olisi pitänyt hyökätä Iranin pappihallintoa vastaan, joka tarkoittaa käyttänössä samaa kuin että se olisi pitänyt jättää rauhaan (ja valtaan).

Se jää valtaan joka tapauksessa. Jenkit ovat vain murhanneet ala-aste ikäisiä tyttöjä yrittäessään viedä demokratiaa.

Vierailija
38/86 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin myös. Asia ei helpotu yhtään sillä, että väestö on etnisesti, poliittisesti ja uskonnollisesti hajanainen. Kaupunkien koulutettu väestö elää täysin eri maailassa, kuin maaseudun vanholliset ihmiset. Kuitenkin Iranissa väestö on keskimäärin huomattavasti paremmin kouluttautuneempaa kuin mainituissa maissa. Se on ohut toivo.

Vierailija
39/86 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonto pitäisi vaihtua ensiksi, vasta sitten muutos olisi mahdollista.

Vierailija
40/86 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iranilaisten puolella ja kannustan heidän joukoissaan Yhdysvaltoja ja Israelia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän