Ex joka ei koskaan halunnut lapsia saa lapsen!?
Oltiin vuosia yhdessä eikä halunnut koskaan lapsia. Nyt kuulin että odottavat esikoista uuden kumppaninsa kanssa. Erostamme on vasta alle pari vuotta, eihän se mieli noin vain muutu?
Kommentit (90)
Jooh ikävä sanoa mutta sinuun tyydyttiin arjen mahdollistajana. Exä ei halunnut lapsia koska ei halunnut niitä sinun kanssasi eikä siis halunnut sitoutua sinuun. Sitten kun se josta tosissaan oli kiinnostunut tuli vastaan niin lapsetkin tuli pyöräytettyä.
Ei ole omaa kokemusta, mutta tämä on kuulemma yleistä. En itse tajua miksi mennä yhteen ihmisen kanssa joka ei edes tosissaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Itsekään en tiennyt haluavani lapsia eikä kukaan lähipiiristä uskonut että niitä tulisin saamaan. Tapasin nykyisen kumppanin ja ajatus omasta perheestä tuntuikin hyvältä.
Kaikenlaisiin tuuliviireihin sitä pitäisi sitten yrittää luottaa.
Joo sama juttu monessa muussakin jutussa joka ei muka natsaa. Jännästi homma voi muuttua täysin kun ei olla enää yhdessä. Seksuaaliset suuntautumiset ja libidotasotkin voi heittä häränpyllyä riippuen siitä kenen kanssa on.
Vierailija kirjoitti:
Et kelvannut hänen lasten äidiksi.
Varsinkaan, kun ap on mies.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset muuttuvat ja ihmisten mieli muuttuu ajan myötä..
Kumma kun minulla ei tunnu muuttuvan mutta ihmiset ympärilläni tuntuvat täysin sekopäiltä jotka ei tiedä mitä ne haluaa oikeasti. Minua on painostettu lapsen tekoon ja seksiin ja hommat olen siihen sitten päättänyt kun nähdäkseni en ole kyennyt toisen tarpeita täyttämään. No eikös nämä sitten muutakin sen jälkeen mieltään että enää ei lapset tai seksit kiinnostakaan. Aika mielenkiintoinen tunne tulee tuosta, ikään kuin huijatuksi tuleminen.
Tuttavapiirissä on ollut pari eroa vähän ennen 40 v. ikää. Molemmissa tapauksissa eronneet miehet ehtivät tulla isäksi vähän jälkeen 40 v.
Ehkä ap on sanonut itse ettei halua lapsia, ja eksä vaan mukaillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset muuttuvat ja ihmisten mieli muuttuu ajan myötä..
Minä en ole koskaan muuttunut, enkä muutu.
Terveisin M36
Juotko ees maitoa?
Ihan normaalia. Itselläkin oli ihan selvää aina, että haluan lapsia mutta silti onnistuin seurustelemaan sellaisen kumppanin kanssa jota en olisi kuuna päivänä voinut ajatella lasteni isäksi. Olin tuolloin vielä nuori eikä perheenperustaminen ollut ajankohtaista eikä siksi edes ajatuksen tasolla mielessä kunnes eräs sukulainen kysyi koska meiltä saa kuulla vauvauutisia. Se iski kuin salama kun tajusin etten halua perhettä ikinä kyseisen kumppanin kanssa ja se suhde oli ohi käytännössä samalla hetkellä.
Ei se, että haluaa lapsia tarkoita sitä että haluaa lapsia kenen vaan kanssa. Ehkä se on kuitenkin kivempi, että sanoo ettei halua lapsia kuin että en halua lapsia sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekään en tiennyt haluavani lapsia eikä kukaan lähipiiristä uskonut että niitä tulisin saamaan. Tapasin nykyisen kumppanin ja ajatus omasta perheestä tuntuikin hyvältä.
Kaikenlaisiin tuuliviireihin sitä pitäisi sitten yrittää luottaa.
Rakastunut.
Veli erosi aikanaan tyttöystävästään kun tämä oli hyvin selkeästi sitä mieltä että lapsia ei halua. Sanoi sen sijaan haluavansa sterilisaation. Äitini hykerteli riemusta kun ero tuli ja "ongelmasta" päästiin eroon. Meni vain muutama kuukausi ja veljeni oli nähnyt tämän exänsä. Naisella oli uusi miesystävä ja nainen kertoi myös iloisena odottavansa lasta. Se on vaan kun oikea osuu kohdalle, niin niin vaan ne vakaimmatkin ajatukset muuttuu.
Mä elin vakaasti siinä uskossa, etten halua lapsia ennen kuin tulin vahingossa raskaaksi. Ensipelästyksen jälkeen tajusin, että en mä voi tehdä aborttia ja että haluankin pitää lapsen. Myöhemmin saimme vielä toisen ja rakastan olla äiti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän näitä keissejä riittää
Basket cases
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua naiselle jos on mennyt parhaat vuodet hukkaan.
No eipä sen naisen kannata edes aloittaa sitä suhdetta miehen kanssa joka ei lapsia halua jos niitä itsellä on toiveena. kyllähän tuollaiset yleensä puhutaan jo suhteen alussa
Noista "mieli muuttuu kun se oikea osuu kohdalle" jutuista tulee sellainen mielikuva, että jos pariskunta ei halua lapsia, niin eivätkö he silloin ole oikeita toisilleen. Oon naimisissa ja vapaaehtoisesti lapseton, parempaa puolisoa en voisi kuvitella enkä häntä missään tapauksessa vaihtaisi. Mun mielestä me ollaan juuri oikeat toisillemme ja meidän yhteensopivuutta vain lisää se, että kumpikaan ei lapsia halua.
Tiedän kaksi tällaista tapausta, molemmat miehiä. Vuosia elettiin parisuhteessa eikä haluttu lapsia. Uuden kumppanin kanssa sitten mieli muuttui, kyllä niitä lapsia aletaan haluamaan kun löytyy oikea kumppani.
Tuli vastaan nainen kuka ne pyöräyttää, mikäs siinä ollessa. Kyllä lopulta menee vaihtoon tuokin.
Älkää aina verratko itseänne muihin. Miehet nyt valitsee usein johdateltavimman, helpoimman ja naiiveimman, ei se välttämättä ole mitään sen suurempaa.
Älkääkä nyt ampuilko viestintuojaa..
Vierailija kirjoitti:
Noista "mieli muuttuu kun se oikea osuu kohdalle" jutuista tulee sellainen mielikuva, että jos pariskunta ei halua lapsia, niin eivätkö he silloin ole oikeita toisilleen. Oon naimisissa ja vapaaehtoisesti lapseton, parempaa puolisoa en voisi kuvitella enkä häntä missään tapauksessa vaihtaisi. Mun mielestä me ollaan juuri oikeat toisillemme ja meidän yhteensopivuutta vain lisää se, että kumpikaan ei lapsia halua.
Mun ystävillä oli juuri näin, kahden aikuisen toimiva liitto johon ei lapsia haluttu. Nelissäkymmenissä sitten mies halusikin erota, löysi nopsaan uuden kumppanin ja sai tämän kanssa viiden vuoden sisällä kolme lasta. Oli kova paikka toiselle osapuolelle joka tunsi itsensä pahasti huijatuksi.
Minä en ainakaan mitään lapsia koskaan halua. En todellakaan halua kuset housussa kirkuvaa rääpälettä, joka ei osaa muuta kuin imeä tissiä ja sontia housuihin päivät pitkät.