Kumpi teillä ajaa, jos olette yhdessä matkassa? (2026)
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, huomattavasti enemmän kokemusta
No eikö silloin nimenomaan sun pitäisi ajaa enemmän?
Hän on työn vuoksi ajanut pari miljoonaa kilometriä, on huomattavasti turvallisempi kuljettaja. Minä ajan hiljaisempina aikoina
Meillä täällä itä-Suomessa mennään kylään ihan ilman kutsuakin. Mikään ei ole ystävien ja sukulaisten välillä niin nöpönuukaa.
Kellonajat, jos niitä annetaan, ovat vain ohjeelliset. Itse yleensä kysyn etukäteen sopiiko joku muu aikakin.
Sen mukaan kumman autolla mennään (kumpikin tarvitsee autoa työssään, siksi kaksi autoa). Jos vuokrataan auto jossain, niin mies ajaa aina. Aikaisemmin kun miehelläni ei vielä ollut autoa, annoin aina joskus hänen ajaa
Minä, jos mennään minun vanhalle kotiseudulleni, mies, jos mennään hänen vanhaan suuntaansa. Pitkät matkat ajetaan puoliksi, paitsi että minä en aja suurien kaupunkien sisällä. Täällä kotikaupungissa se kumpi on ajanut viimeksi, koska meillä on pituuseroa 20 senttiä ja penkin ja peilien asetusten muuttaminen on aina yhtä rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies. Minä viihdytän lapsia.
Minä ajoin, mies oli parempi viihdyttäjä. Nykyisin lapsikin ajaa osan matkaa. Useimmin minä kuitenkin olen kuskina, varsinkin kotikaupungissa, mies sitten ajelee periferiassa tontilleen.
Meillä ajaa aina mies. Myös 2000-3000 kilometrin reissut.
Minulla on kyllä ajokortti ja tykkäisin ajaa, mutta sairauden vuoksi en voi. Mies onneksi pitää ajamisesta.
Turussa on katu, jossa naiskuskeille on koko ajan vihreät ja miehille punaiset. Johtuu tyypillisestä ajotyylistä. Valot vaihtuu neljänkympin nopeuden mukaisesti. Ylimääräinen kaistanvaihtelu ja kaasuttaminen ei auta. Minua pidetään ukkoa parempana kuskina, koska tasainen kyyti tuntuu mukavalta. Oikeasti ukko on kokenut ja nopea reagoimaan eikä ikinä ole aiheuttanut onnettomuutta.
Niin ei mulla oo kyllä autoakaan, puolisolla on.