Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulta tippui nyt 17,89 euron verran toimeentulotuki, mutta eivät saa vielä polvilleen, mites muilla?

Vierailija
01.03.2026 |

Siinähän leikkailette terävillä saksillanne ihmisten toimeentuloa ja ajatte konkkaan yrityksiä!

Vielä ette ole onnistuneet ketään kadulle ajamaan tai nälkäkuolemaa aiheuttamaan!

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tippu 15 euroa. Ihan sama, teen pimeitä töitä hiukan ja tienaan 300-400 euroa.

Vierailija
22/111 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ette ole onnistuneet ketään kadulle ajamaan tai nälkäkuolemaa aiheuttamaan!

Hyvä tietää, että 50% leikkauskin on mahdollinen. Eikä edes haittaa sinua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian alkaa kalastuskausi. Lasken kalaverkkoja mereen ja kalastan siikaa aluksi. Tutut ostaa siikaa mielellään, olen  jo vuosia myynyt kalaa. Tienaan siitä hiukan ja sit kalastan ahvenia myös kesällä. Ahven menee helposti kaupaksi fileenä.

Vierailija
24/111 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis porukka saa rahaa tekemättä mitään ja valittaa siitäkin? On kyllä niin suomalaista, että käytetään muita häikäilemättömästi hyväksi ja muut rahoittaa teidän elämisen, mutta te vain valitatte. Jos rahaa haluatte, niin menkää töihin.

Vierailija
25/111 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muistanut ilmoittautua työkkäriin ja hakenut asumistukea? Jos et, niin leikataan sulta vielä 250 euroa. Ja muista olla perseilemättä, jos työkkärin täti käskee sun mennä kyykkyyn niin silloin menet. Ilman mutinoita. Ja kohta keräät niitä risuja Riikalle.

Vierailija
26/111 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kuulla tuollaista ulinaa. Itse käyn töissä, joten kaikki saamani tuet ovat 0 euroa. En kestä tuollaisia riistäjiä.

Haluatko vaihtaa mun kanssa? Saat jatkossa tukia, mutta palkkaa 0 euroa. Minä taas saan palkkaa, mutta tukia vain 0 euroa. Hyvä diili otetaan käyttöön jooko?

Vierailija
27/111 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joitain muita haittaisi!  Sekö se on pääpointti, että saataisiin ihmiset kadulle ja aiheuttamaan se nälkäkuolema? 

Vierailija
28/111 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuki oli siis liian iso kun kerran pienemmälläkin tuella pärjäätte.

Kaikki on tyytyväisiä.

Pakko pärjätä kun ei ole vaihtoehtoa.

Jos aiemmin piti muutaman kuukauden suunnitella uuden vaatteen ostoa, niin se aika taisi pidentyä ainakin yhdellä kuukaudella lisää. Mitäpä sitä housuilla tekisikään varsinkaan pakkasilla.

Oletko siis asunnoton vai miksi pitää olla ulkona pakkasella.

Vierailija
29/111 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa noin pieneksikö se YLE:n vouhkaama leikkaaminen nyt jäi? Eihän tuollainen tunnu missään. 

Ei kai se tunnu missään jos palkka lasketaan nelinumeroisena kokonaiset eurot huomioiden, vaan kun käteen jäävät tulot lasketaan kolminumeroisena niin se parikymppiä alkaakin olla iso raha. En minä hyvää hyvyyttäni niitä tölkkejä mukaani kerää.

Vierailija
30/111 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joitain muita haittaisi!  Sekö se on pääpointti, että saataisiin ihmiset kadulle ja aiheuttamaan se nälkäkuolema? 

Evoluutio on kautta historian perustunut siihen, että heikot eliminoituvat pois ja vahvat selviävät. Suomessa on mahdollista elää myös ilman toimeentulotukea, joten oma valinta jo nälkäkuolema tulee. 

Vierailija
31/111 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt höpötä, ei Suomessa kenenkään tarvitse nälkää nähdä eikä asua kadulla ellei niin halua

Vierailija
32/111 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi mennä töihin jos kaipaa leveämpää leipää.

Vierailija
33/111 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko muistanut ilmoittautua työkkäriin ja hakenut asumistukea? Jos et, niin leikataan sulta vielä 250 euroa. Ja muista olla perseilemättä, jos työkkärin täti käskee sun mennä kyykkyyn niin silloin menet. Ilman mutinoita. Ja kohta keräät niitä risuja Riikalle.

Sitä ihmettä ei tule tapahtumaan , että joku minut kyykkyyn saisi !!🤣🤣🤣

Risuja voin kerätä sinulle! Annan sulle piiiskaa!

Vierailija
34/111 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän leikkasitte Ou jee Suomi nousuun työttömiä potkimalla ja haukut päälle Taidan huomenna pölliä kuntsasta mokkamasterin niin ei tule tehtyä tappiokauppaa 

Vierailija
35/111 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaani nostettiin juuri 200€ kuussa. Nyt tienaan 3700€

Vierailija
36/111 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kuulla tuollaista ulinaa. Itse käyn töissä, joten kaikki saamani tuet ovat 0 euroa. En kestä tuollaisia riistäjiä.

Haluatko vaihtaa mun kanssa? Saat jatkossa tukia, mutta palkkaa 0 euroa. Minä taas saan palkkaa, mutta tukia vain 0 euroa. Hyvä diili otetaan käyttöön jooko?

En halua, kun en voi kuvitellakaan eläväni loisena riistäen oman tuloni toisten ansioista. Mutta jos sinä haluat palkkaa, niin sitähän saa menemällä töihin. Mutta ei taida kuulostaa sinulle houkuttelevalta vaihtoehdolta, kun sen rahan eteen pitää tehdä muutakin kuin maata päivät sohvalla.

Vierailija
37/111 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokas säästökeino on lopettaa toimeentulotuki kaikilta, jotka ovat saaneet sitä yli 6kk. Tilapäinen apu on mielestäni ok. Jos ei vielä 6kk jälkeenkään pärjää ilman toimeentulotukea, siteen joutaa kuolemaan pois. 

Vierailija
38/111 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttu. Minun ongelmani ovat seitsennumeroisia summia,ja täällä yksi sankari valittaa kahdesta vtun kympistä. Vttu. 

No sinun kannattaa antaa ne ylimääriset pois niin siten se ongelmallinen luku pienenee.

Vierailija
39/111 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuki oli siis liian iso kun kerran pienemmälläkin tuella pärjäätte.

Kaikki on tyytyväisiä.

Pakko pärjätä kun ei ole vaihtoehtoa.

Jos aiemmin piti muutaman kuukauden suunnitella uuden vaatteen ostoa, niin se aika taisi pidentyä ainakin yhdellä kuukaudella lisää. Mitäpä sitä housuilla tekisikään varsinkaan pakkasilla.

Oletko siis asunnoton vai miksi pitää olla ulkona pakkasella.

En minä vähiä rahojani Wolttaamiseen laita, nälkä ajaa välillä käymään ruokakaupassa. Työhaastatteluihinkin pitäisi ainakin olla valmis lähtemään. Eikös meidän työttömien pitäisi mennä töihin? Sitähän palstalla jatkuvasti hoetaan. Enkä nyt varsinaisesti tykkää viettää aikaa vuokrakopperossani.

Vierailija
40/111 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap:lle mutta mistäs tiedät onko joku muu joutunut kadulle tai nälkäkuolemaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme