Kuinka pitkäksi aikaa varaat lääkkeitä mukaan kun menet viikon lomamatkalle?
Kommentit (25)
Viikoksi riittävän määrä, mutta sen mukaan mitä levyllä on vielä jäljellä. Jos oikein jaksaa panostaa, niin jättää edelliseen levyyn oikean määrän odottamaan lomaa. Mä en kuole ilman lääkkeitäni.
Meinaatko, että pitää ottaa repullinen jos vaikka jää kohteeseen jumiin?
Syön minipillereitä ja otan mukaan keskeneräisen laatan ja jos sattuisi juuri lomalla laatta vaihtumaan niin tietenkin toisen täyden myös. Eli 1vko-1kk lääkkeet mukana.
Riippuu matkakohteesta, jos kaupunkiloma euroopassa =lääkkeiden mitä käytän saatavuus on hyvä, otan mukaan 'tupla-annokswt' eli viikon reissuun 2 viikon lääkkeet.
Pidemmille suuntautuville matkoille, tai "korpeen" pitää olla isompi "matkalääkitys" mukana, koska saatavuus saattaa olla heikompi, tai apteekkiin pitkä matka (esim. vawlluksella, ja jos vaikka myrskyn takia matka ei etene suunnitellusti).
Muutaman päivän varaan ylimääräistä kotimaahan vähemmän kuin ulkomaille. Koskaan ei tiedä tuleeko joku viivästys matkalla.
2 viikkoa. En kuole ilman, mutta tauti voi alkaa pahentua jos en syö lääkettä. Jos joutuisi jäämään pitemmäksi aikaa, ehkäisypillereitä saanee myös kohteesta.
Viikko extraa ja käsimatkatavaroihin. Jos katoaa laukku, niin ei ole heti lirissä.
Vierailija kirjoitti:
Kilpparilääkkeitä on 1,5 kuukaudeksi. Otan täyden purkin mukaan.
Unohdit kaikki psyykenlääkkeet ja unilääkkeet
Ottaisin varmaan ainakin kuukauden lääkkeet mukaan. Käytän hyljinnänestolääkkeitä elinsiirron takia.
Viikoksi olen ottanut. Mun taudit eivät pahene yllättäen, enkä siis pelkää tarvitsevani niitä ylimääräistä.
Käyn yleensä pidemmillä kuin viikon lomamatkoilla, mutta esim 3 lisäpäivän lääkkeet on olleet mukana. Koskaan ei ole vielä tarvittu eli lennot on lähteneet ajallaan.
Toisaalta en kuole jos lääkkeet jäävät ottamatta.
Kilpparilääkkeitä on 1,5 kuukaudeksi. Otan täyden purkin mukaan.