Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auri Kananen rannalla Dubaissa perheensä kanssa

Vierailija
01.03.2026 |

Mitään hätää ei ole.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullua. Minulla on mennyt täysin maku auriin tämän takia. Viedä nyt 4 kk iloinen vauva ja vanha nainen Dubaihin, tässä maailmantilanteessa. Ei kyllä paljoa järki päätä pakota.

Vierailija
62/84 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopas on av-mammat kateellisia Kanaselle, Suomessa EI saisi menestyä

Minä en ole mikään mamma vaan palstaa seuraava mies. Toivon tosiaan että se viaton lapsi sieltä saadaan pelastettua turvaan. Itse Auri saa puolestani vaikka jäädä sinne jos on noin holtiton että matkustaa tuollaiseen paikkaan pikkuvauvan kanssa ainoastaan joku iäkäs mummo mukanaan.

tuollaiseen paikkaan.. sitä täällä nyt hoetaan.. kenelläkään ei varmasti ole edes mitään hajua millainen paikka se on.. kunhan hoetaan kun itsellä ei ole varaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaisille sotaturismi on tuttua.

Mites sulle teroturismi?

Vierailija
64/84 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran kun exä pakotti. Hän muistaa reissusta hiekkarannat ja kauppakeskukset. Minä muistan bussit joissa kuskattiin siirtotyöläisiä rakennukselle; bussin ikkunoissa oli kalterit.

Vierailija
65/84 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran kun exä pakotti. Hän muistaa reissusta hiekkarannat ja kauppakeskukset. Minä muistan bussit joissa kuskattiin siirtotyöläisiä rakennukselle; bussin ikkunoissa oli kalterit.

Olet varmaan negatiivinen ja raskas ihminen

Vierailija
66/84 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanasen lapsi pitää ottaa huostaan. Ei tuollainen voi olla pikkulapsen äitinä kun vie pienen vauvan tuollaiseen paikkaan.

Ai millaiseen paikkaan? 

No maahan, jossa läheskään kaikilla ei todellakaan ole ihmisoik*uksia ja joka sallii orj*uuden. Ja joka sijaitsee s*tatoimialueen välittömässä läheisyydessä eli aivan Iranin vieressä.

Listaa saa vapaasti jatkaa..

Vierailija
67/84 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole mikään mamma vaan palstaa seuraava mies. Toivon tosiaan että se viaton lapsi sieltä saadaan pelastettua turvaan. Itse Auri saa puolestani vaikka jäädä sinne jos on noin holtiton että matkustaa tuollaiseen paikkaan pikkuvauvan kanssa ainoastaan joku iäkäs mummo mukanaan.

tuollaiseen paikkaan.. sitä täällä nyt hoetaan.. kenelläkään ei varmasti ole edes mitään hajua millainen paikka se on.. kunhan hoetaan kun itsellä ei ole varaa

Köyhät vihervassarit riehuu, rasittavaa porukkaa

Vierailija
68/84 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanasen lapsi pitää ottaa huostaan. Ei tuollainen voi olla pikkulapsen äitinä kun vie pienen vauvan tuollaiseen paikkaan.

Ai millaiseen paikkaan? 

No maahan, jossa läheskään kaikilla ei todellakaan ole ihmisoik*uksia ja joka sallii orj*uuden. Ja joka sijaitsee s*tatoimialueen välittömässä läheisyydessä eli aivan Iranin vieressä.

Mitä sitten? Vapaaehtoisesti ovat tulleet sinne töihin, hyvinvointivaltiosta on helppo moralisoida muita

Vierailija
69/84 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikanaan 11kk vanha vauva mukana Espanjan reissulla ja siitäkin itse jälkikäteen pohdimme että olimme vähän omahyväisiä kun noin pienen kanssa piti ulkomaille lähteä vaikka kaikki menikin hyvin.

Vierailija
70/84 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi Dubaihin edes ilmaislomalle.

Sama. Tai oikeastaan, en lähtisi vaikka maksettas.

Vierailija
71/84 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai millaiseen paikkaan? 

Missäs itse asut? Eikö Suomikin ole aika välittömässä läheisyydessä Venäjän kanssa?? Pitäisikö alkaa vouhottamaan että nyt ollaan vaarassa täällä kun Naapurimaa on sodassa Eibkannata kenenkään tulla tänne lomalle

Vierailija
72/84 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai millaiseen paikkaan? 

Mitä sitten? Vapaaehtoisesti ovat tulleet sinne töihin, hyvinvointivaltiosta on helppo moralisoida muita

Anteeksi mitä???? Suurin osa noista orj*sta on joko pakolla MYYTY tai huijattu tuonne!! Ei kenellekään ole kerrottu rehellisesti, mikä se oma asema tulee olemaan!!

Miten joku voi olla noin julma, että syyttää jo orj*na olevia ihmisiä omasta kohtalostaan???

Vierailija
73/84 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai millaiseen paikkaan? 

Totta, tulevat vapaaehtoisesti ja kun ovat maassa niin passi otetaan pois ja sitten selviää että palkasta vähennetään matkakulut, majoituskulut ja ruoka firman parakissa ja itsenäinen liikkuminen vähällä vapaa-ajalla ei ole sallittua.

Vierailija
74/84 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhät vihervassarit riehuu, rasittavaa porukkaa

Olen rikas kokoomuslainen ja aivan täysin samaa

mieltä. 

Vierailija
75/84 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta otetaan tuolla passit pois ja maksulliseksi. Sellainen unelmien lomakohde. 

Vierailija
76/84 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai millaiseen paikkaan? 

Totta, tulevat vapaaehtoisesti ja kun ovat maassa niin passi otetaan pois ja sitten selviää että palkasta vähennetään matkakulut, majoituskulut ja ruoka firman p

Mitä ihmettä se av-mammalle kuuluu?

Vierailija
77/84 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä lomailen jossain lämpimässä niin en se todellakaan tarkoita sitä että kannustaisin heidän valtion toimia. Ei kiinosta vähääkään. Hoitakoot nuo poliittiset asiat ne jotka osaa, minä vain lomailen.

Menen sinne tasan tarkkaan auringon/lennon pituuden vuoksi. Aina ei ole aikaa matkustaa maapallon toiselle puolelle.

Vierailija
78/84 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilta otetaan tuolla passit pois ja maksulliseksi. Sellainen unelmien lomakohde. 

Ihan jokaiselta naiselta? No sitten jätän väliin

Vierailija
79/84 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai millaiseen paikkaan? 

Anteeksi mitä???? Suurin osa noista orj*sta on joko pakolla MYYTY tai huijattu tuonne!! Ei kenellekään ole kerrottu rehellisesti, mikä se oma asema tulee

Oletpa ideologia sokaisema, otan osaa

Vierailija
80/84 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä lomailen jossain lämpimässä niin en se todellakaan tarkoita sitä että kannustaisin heidän valtion toimia. Ei kiinosta vähääkään. Hoitakoot nuo poliittiset asiat ne jotka osaa, minä vain lomailen.

Menen sinne tasan tarkkaan auringon/lennon pituuden vuoksi. Aina ei ole aikaa matkustaa maapallon toiselle puolelle.

Tämä!! Samat köyhät ulisee nyt orjista samalla kun itsellä on Temu-tilaus tulilla.. se ei katsos yhtään haittaa että pienet kiinalaisorjat tekee köyhälle temutavaraa mutta kun hyvätuloinen lomailee orjamaassa ni se on maailmanloppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi