Auri Kananen rannalla Dubaissa perheensä kanssa
Kommentit (238)
Matkaseurueissa on voinut olla myös eriäviä mielipiteitä, lähdetäänkö reissuun vai ei. Varovaisemmat ovat empineet ja rohkeat ovat vähätelleet: mitä siellä voisi sattua? Monet perheet ja suvut tappelevat nyt keskenään, mitäs minä sanoin?
Niin, toisilla on varaa matkustaa. Tai koeta etsiä töitä, niin ehkä pääset itsekin matkustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Takaisin ei tartte tulla.
Vanhanpiian hyvin lapsellista puhetta. Hyi kun olet tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia lähteä pienen vauvan kanssa lähi-itään, kun jokainen tiesi että siellä kohta soditaan. Vastuullista vanhemmuutta. Ehkä tieto ei sitten ollut mennyt some kuplaan saakka.
Plus siihen päälle millainen ihmisarvo tuolla on niillä jotka ovat tuon kimaltavan kuplan rakentaneet, saaden usein surmansa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, toisilla on varaa matkustaa. Tai koeta etsiä töitä, niin ehkä pääset itsekin matkustamaan.
Harmi, ettei järkeilykykyä voi ostaa. Ja tekoälykin vielä kovin vajavainen tämmöisissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas on av-mammat kateellisia Kanaselle, Suomessa EI saisi menestyä
Minä en ole mikään mamma vaan palstaa seuraava mies. Toivon tosiaan että se viaton lapsi sieltä saadaan pelastettua turvaan. Itse Auri saa puolestani vaikka jäädä sinne jos on noin holtiton että matkustaa tuollaiseen paikkaan pikkuvauvan kanssa ainoastaan joku iäkäs mummo mukanaan.
Jos nyt ensin ottaisit asioista selvää, matkalla on mummon ja vauvan lisäksi neljä aikuista. Auri, Sami, Aurin äiti ja äidin mies
Voiko sillä vanhalla kalkkunallakin olla vielä mies kierroksessa?!?! 🤮
Kenellä vanhalla kalkkunalla? Matkalla on Aurin äiti ja isoäiti. Isoäidillä ei miestä mukana.
Vierailija kirjoitti:
En ole vuosiin uskaltanut mennä edes ulos ja mt eläke niin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Dubaihin vai? 😂
Onneksi toikin on suuri maa valtavasti maata ja tilaa .
Vierailija kirjoitti:
Onko Auri kertonut, miten heillä menee? Viimeisin päivitys lauantaina?
Laittaa Instagramiin jatkuvasti tarinoita. Saanut uuden lennon 9.3. Lontoon kautta Suomeen. Finnair myös vastannut hänelle että korvaavat ylimääräisten päivien majoituskulut Dubaissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei järkeilykykyä voi ostaa. Ja tekoälykin vielä kovin vajavainen tämmöisissä asioissa.
Ja sinulta kusivaipat ja sätkätarpeet vähissä. Jari tuo roisleläpän.
Kannattaa nyt kuitenkin katsoa matkatoimistojen hintoja ennenkuin tukehtuu kateuteensa. Ei ne nyt paljon maksa noi lomamatkat !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi, mulla oli/on paniikkihäiriötä, mikä haitannut liikkumista. Toivottavasti rohkaistut ulos. Kevätkin tulossa
Lentokielto oli uutisissa että 6.3 asti ei lennä. Senkin on kaikki lukenut uutisista ja lehdistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi, mulla oli/on paniikkihäiriötä, mikä haitannut liikkumista. Toivottavasti rohkaistut ulos. Kevätkin tulossa
Koira varkaat palaa tulikivijärvessä ! Liikuntaharrastus ! Kuka kehtaa!
Miten joku voi varastaa jonkun pyörän tai kuntoiluvälineen ?? Ihan sairaita päästään varkaat on.
KLEOPATRAT vaikuttaa edelleen sutenööreinä.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi Dubaihin edes ilmaislomalle.
Yllättävän moni käy rättikansan maassa.
Itse olisin sydänkohtauksen partaalla paniikissa heidän asemassaan siellä.
Kuninkaalliset niitä varastaa kidutettavaksi ja hyväksikäytettäväksi. Yyyy. Ellu hyväksyi.