Auri Kananen rannalla Dubaissa perheensä kanssa
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti: Kuka on Auri Kananen? Mitä hän Dubaissa tekee?
Ärsyttävä siivooja
Jopas on av-mammat kateellisia Kanaselle, Suomessa EI saisi menestyä
Vierailija kirjoitti:
Sinällään, menestyin itse onneksi hieman muulla tavalla kuin siivoamalla toisten pascoja ja oksennuksia somessa.
Onko siellä Dubaissa nykyään kuvun alla hyvät laskettelumäet merinäköalalla?
Puoliso sanoi ettei noin pientä vauvaa viedä mihinkään maahan. Olen samaa mieltä. Mitään kärsivällisyyttä ei ole.
Toivottavasti harkitsevat että onko tuo kykeneväinen huolehtimaan noin pienestä lapsesta kun sen vie tietoisesti alueelle jonka jokainen joka seuraa netistä muutakin kuin sometyrkkyjä on tiennyt jo kuukausien ajan hyvin räjähdysherkäksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole mikään mamma vaan palstaa seuraava mies. Toivon tosiaan että se viaton lapsi sieltä saadaan pelastettua turvaan. Itse Auri saa puolestani vaikka jäädä sinne jos on noin holtiton että matkustaa tuollaiseen paikkaan pikkuvauvan kanssa ainoastaan joku iäkäs mummo mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kukaan ei voinut tietää että sota syttyy nyt justiinsa" No ei varmasti, usakin muuten vain keskitti sinne valtavat määrät kalustoa, ei mistään olisi voinut arvata! Ja jos aurikin vasta kuukausi sitten varasi sinne matkan, niin ei ole kyllä penaalin terävin kynä. Kuka normaali vanhempi vie vauvan tuollaiseen tilanteeseen?
Siis ei Usa minnekään Arabiemiraatteihin mitään kalustoa ole keskittänyt eikä noilla mailla ole mitään sotaa keskenään pönttö🥹
Karttaa katsomalla selviää, millainen pussinperä on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Ah, kateuskortti.
Heikompi aines täällä purkaa tuntojaan, kunnon luuseriporukkaa🤣
Vierailija kirjoitti:
Puoliso sanoi ettei noin pientä vauvaa viedä mihinkään maahan. Olen samaa mieltä. Mitään kärsivällisyyttä ei ole.
Ihmettelen myös tätä. Hirveä riski taudeille, eihän tuon ikäinen saisi vielä edes sairastua?
Vierailija kirjoitti:
Sinun ei kannata heikommasta aineksesta puhua mitään. Oletko kehitysvammainen vai muuten vaan vähän vajaamielisempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ei kannata heikommasta aineksesta puhua mitään. Oletko kehitysvammainen vai muuten vaan vähän vajaamielisempi?
Olen varakas menestyjä, toisin kuin sinä joka olet heikompaa ainesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varakas menestyjä, toisin kuin sinä joka olet heikompaa ainesta
Persaukinen sossupummi sinä olet. Joka päivä aamusta iltaan iniset palstalla ja jankutat.
Kanasen lapsi pitää ottaa huostaan. Ei tuollainen voi olla pikkulapsen äitinä kun vie pienen vauvan tuollaiseen paikkaan.
Vierailija kirjoitti: Kuka on Auri Kananen? Mitä hän Dubaissa tekee?
Luomukanalan omistaja. Liikematkalla,. Yrittää tehdä sopimuksia aamiaismunien vientiin sikäläisiin hotelleihin.
Onneksi he ovat siellä perheenä ja isoäitikin mukana. Jos nyt jotain positiivista pitää etsiä. Pahempaa olisi olla erossa perheenjäsenistä, yksin kriisitilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitysvammaiset eivät yleensä ole ilkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Kanasen lapsi pitää ottaa huostaan. Ei tuollainen voi olla pikkulapsen äitinä kun vie pienen vauvan tuollaiseen paikkaan.
Ai millaiseen paikkaan?
Siellä on ihan parhaat ja söpöimmät teinipojat, ajattelin muuttaa pysyvästi jo viimeistään ensi syksynä slurps