Rasisti on raukka!
Näin minulle opetettiin lapsena ja tottahan se onkin.
Kommentit (76)
Romanit ovat erittäin taitavia musiikin saralla.
"En palaa. Tilanne tajulla ja oikeaan paikkaan menemällä pärjää täysin ilman väkivaltaa suomessa. :)"
Eli mitä te rasset sitten maamujen vaarallisuudesta valitatte, jos olette ihan turvassa? Logiikkasi on heikko🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
"En palaa. Tilanne tajulla ja oikeaan paikkaan menemällä pärjää täysin ilman väkivaltaa suomessa. :)"
Eli mitä te rasset sitten maamujen vaarallisuudesta valitatte, jos olette ihan turvassa? Logiikkasi on heikko🤭🤭
En minä rasse ole. :D Sekoitat johonkin muuhun. Katsos on monta eri ihmistä näihinkin kirjoittamassa. Minulla on ollut jopa ulkomaalainen tyttöystäväkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä taas väitän, että et ollut kauhean hyvä lajissasi🤭🤭
En ollutkaan. Vuodessa ei kwrkiä saada fyysistä kuntoa ja taitoa tarpeeksi kovaksi että siitä olisi hyötyä. :) tilanne on päällä usein paljon nopeampaa mitä kuvittelee.
Eli vika ei siis ollut itse lajissa vaan sinussa. On minunkin kimppuuni käynyt piripää puskista, mutta oikealla tekniikalla ja lihasmuistilla tilanteessa ei ollut mitään vaaraa. Palaahan tatamille pikkupoju tai älä uikuta, jos ei rahkeet riitä😁😁
Ja pärjäät mainiosti vaikka hyökkääjällä olisi ase? Ja vaikka hyökkäisi takaapäin? Ja vaikka jos painaa 30 kiloa enemmän kuin sinä. Olet nuori ja naiivi, mutta elämä kyllä opettaa. 😉😉
Heh, et ole elämässäsi harrastanut kamppailulajeja, mutta yrität silti päteä. Elämä ei sinulle ainakaan järkeä ole tuonut🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
"En minä rasse ole. :D Sekoitat johonkin muuhun. Katsos on monta eri ihmistä näihinkin kirjoittamassa. Minulla on ollut jopa ulkomaalainen tyttöystäväkin."
Ymmärrän hyvin miksi kohdallasi tämä on entinen😄😄
No kerroppas mistä se johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä taas väitän, että et ollut kauhean hyvä lajissasi🤭🤭
En ollutkaan. Vuodessa ei kwrkiä saada fyysistä kuntoa ja taitoa tarpeeksi kovaksi että siitä olisi hyötyä. :) tilanne on päällä usein paljon nopeampaa mitä kuvittelee.
Eli vika ei siis ollut itse lajissa vaan sinussa. On minunkin kimppuuni käynyt piripää puskista, mutta oikealla tekniikalla ja lihasmuistilla tilanteessa ei ollut mitään vaaraa. Palaahan tatamille pikkupoju tai älä uikuta, jos ei rahkeet riitä😁😁
Ja pärjäät mainiosti vaikka hyökkääjällä olisi ase? Ja vaikka hyökkäisi takaapäin? Ja vaikka jos painaa 30 kiloa enemmän kuin sinä. Olet nuori ja naiivi, mutta elämä kyllä opettaa. 😉😉
Heh, et ole elämässä
Juu, jotkut meistä tappelee ihan normaalisti vastaan puukko kylkiluiden välissä tai luoti päässä.
Voisitteko persut ja vasemmistolaiset vähän selittää, mistä oikein on kyse? Tulin tänne ulkopuolelta, enkä ymmärrä politiikasta yhtään mitään. Syytättekö toisianne samasta asiasta, vai?
Suomi pitää aina ottaa ensin kyllä. Mutta rajat voi lyödä kiinni ilman että on rasisti. Johan meillä on budjetti ongelmia muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko persut ja vasemmistolaiset vähän selittää, mistä oikein on kyse? Tulin tänne ulkopuolelta, enkä ymmärrä politiikasta yhtään mitään. Syytättekö toisianne samasta asiasta, vai?
Samaa riitelyä ja höyrynpäästöä tämä on vailla suurempaa tarkoitusta kuten aina ennenkin.
Ei raukka. Vahva ja itsetuntoinen, omaa pesäänsä puolustava ihminen. Kaikki muu on turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi pitää aina ottaa ensin kyllä. Mutta rajat voi lyödä kiinni ilman että on rasisti. Johan meillä on budjetti ongelmia muutenkin.
Ja sinulla yhdyssanaongelmia.
Lupaatko korjata kaikki kirjoitusvirheet netissä? Jooko 😊 voisitko kiltti? Pliiis?
Rajojen kiinnilaittaminen ei ole raziz&ia, vaan sillä turvataan omien kansalaisten hyvinvointia.
Miten lie oikeasti nykyään.
Venäjää myötäileviä kantoja tai narratiiveja on kuitenkin esiintynyt joidenkin pienpuolueiden ja yksittäisten poliitikkojen toiminnassa. Tässä on tilannekuva 20242026:
Valta kuuluu kansalle (VKK) & Vapauden liitto: Ano Turtiaisen perustama VKK on profiloitunut avoimen Venäjä-mielisenä. VKK:sta lohkesi Vapauden liitto, jonka on myös kerrottu edustavan venäjämyönteisiä kantoja. Näissä liikkeissä on toiminut henkilöitä, joilla on yhteyksiä Venäjän informaatiovaikuttamiseen.
Pienpuolueiden rooli: Tutkimusten mukaan suoraan Venäjän kantoja myötäilevä toiminta on rajautunut pieniin äärilaitoihin.
Perussuomalaiset: Ennen Ukrainan sotaa Perussuomalaisten kannattajien keskuudessa oli kyselyjen mukaan myönteisimpiä asenteita Putinia kohtaan, mutta puolueen johto on irtisanoutunut Venäjä-mielisyydestä.
Venäjämielisten aktivismi: Suomessa toimii pieni, mutta aktiivinen ryhmä, joka on pyrkinyt edistämään esimerkiksi itärajan avaamista ja jota on syytetty venäläisestä vaikuttamisesta.
Valtaosa meistä tuomitsee vain ne teot, eikä sitä mistä se tekijä on lähtöisin, valitettavasti vain valtaosa kaikista teoista on afrikasta tai lähi-idästä, sillä heidän kultuuri ei ole tasa-arvoinen, eivät pidä naista saman arivoisena, eikä homoseksuaalisuutta laillisena ja heille monet rikokseksi luokitellut asiat ovat normaalia elämää.