Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasisti on raukka!

Vierailija
01.03.2026 |

Näin minulle opetettiin lapsena ja tottahan se onkin.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lakupötköistä ja vuohennussijoista koostuvat kantiksia hakkaavat ja ryöstävät katujengit myös rasistisia?

Oma on vikasi, jos turpiisi saat.

Eli uhri on aina syyllinen? Onko näin niiden lukemattomien r-tapaustenkin osalta?

Vierailija
42/76 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulijat olisivat mitä tahansa muuta kuin nuor miehiä niin koko tinkaa ei olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismin määritelmä vain muuttuu puhujasta riippuen, siksi ap:n huomio on tyhjänpäiväinen.

Kaikki kritiikki maahanmuuttoa kohtaan ei esimerkiksi ole rasismia. 

Vierailija
44/76 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lakupötköistä ja vuohennussijoista koostuvat kantiksia hakkaavat ja ryöstävät katujengit myös rasistisia?

Eli uhri on aina syyllinen? Onko näin niiden lukemattomien r-tapaustenkin osalta?

Olisiko kannattanut treenata kamppailulajeja? Minä olen, enkä siksi ikinä ole pulaan joutunutkaan😁😁

Minäkin olen ja silti olen monet kerrat hävinnyt t:pienikokoinen.

Vierailija
45/76 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstallahan rasismiinkin on omituinen kaksoisstandardi - miesten tykkäämiä aasialaisia naisia kohtaan saa olla rasse, mutta nuoria etnisiä tulijamiehiä kohtaan ei.

Ja jos tulijamiehet ovat vielä komeitakin, niin KAIKKI määritellään rasismiksi.

Eli onko aasialaisia naisia kohtaan rasistinen suominainenkin rasse ja raukka?

Vierailija
46/76 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kannattanut treenata kamppailulajeja? Minä olen, enkä siksi ikinä ole pulaan joutunutkaan😁😁

No se nyt ei sun kohdalla ole mikään yllätys🤭🤭

En muuta väittänytkään? :) näin se vain menee katsos. Kamppailulajit ei takaa mitään.

Vierailija
47/76 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi eläimillä ja kasveilla risteytymistä yritetään estää, mutta ihmisen kyseessä ollen siihen suorastaan pyritään?

Kukahan tuolla puskassa on jotain liskoja vahtimassa? Eiköhän tuo luonto ole tehnyt aika monta lajia sinne. xD

Uhanalaisuusmietinnössä monien lajien kohdalla mainitaan uhanalaisuuden syyksi risteytyminen. Eikä susiinkaan haluta koirien perimää.

Eli persujen mielestä eri kansalaisuudet on kokonaan ei lajia, mielenkiintoinen vaihtoehtobiologia. Suomen koululaitoksessa on selvästä jotain vikaa, kun tälläisiä tapauksia sieltä kävelee ulos🤔🤔

Jos tietäisit luonnonsuojelubiologiasta yhtään mitään, minun ei tarvitsisi kertoa sinulle, että geneettistä diversiteettiä pidetään arvona sinänsä. Ihan riippumatta siitä, mistä taksonista (alalaji, rotu, laji, suku, heimo...) puhutaan. Ainoastaan ihmisen geneettistä diversiteettiä ei tunnuta arvostettavan, vaan on jopa toivottavaa, että kaikenlaiset paikalliset sopeumat häviävät ja monimuotoisuus liukenee yhteen harmaaseen massaan. Tämä ei ole minusta menetys minkään yksittäisen kansan näkökulmasta, vaan nimenomaan globaalista näkökulmasta. Sama pätee tietenkin myös kulttuurisiin piirteisiin, jotka lopulta vähenevät murto-osaan alkuperäisestä.

Vierailija
48/76 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi harmi, ettei se omaan pyykkitupaansa raiskattu 80-vuotias mummo älynnyt treenata kamppailulajeja. Tapahtui Oulussa. Tekijänä ulkosyntyinen tulokas tietty.

Niin, harmi myös nämä nuorisopersut, jotka t.appavat omia vanhempiaan🤔🤔

Vanhempien olisi pitänyt harrastaa kamppailulajeja!

Vierailija
49/76 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nyt ei sun kohdalla ole mikään yllätys🤭🤭

En muuta väittänytkään? :) näin se vain me

Minä taas väitän, että et ollut kauhean hyvä lajissasi🤭🤭

Vierailija
50/76 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rasistiset vihapuheet aasialaisia naisia, kohtaan, huhuu?

Vierailija
51/76 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vanhempien olisi pitänyt harrastaa kamppailulajeja!"

Mukavaa, että jaat näkökulmani siitä, että jokainen voi itse vaikuttaa siihen joutuuko rikoksen uhriksi😁😁

Vierailija
52/76 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä taas väitän, että et ollut kauhean hyvä lajissasi🤭🤭

En ollutkaan. Vuodessa ei kwrkiä saada fyysistä kuntoa ja taitoa tarpeeksi kovaksi että siitä olisi hyötyä. :) tilanne on päällä usein paljon nopeampaa mitä kuvittelee.

Vierailija
53/76 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/76 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sellainen iskulause joskus ysärillä että "vain raukka on rasisti"? Muistaakseni kouluissa oli tällaisia tarroja tms.

Ei ollut 

ysärin juttu oli vastustaa ydinaseita 

Vierailija
55/76 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa, että jaat näkökulmani siitä, että jokainen voi itse vaikuttaa siihen joutuuko rikoksen uhriksi😁😁

Huomautukseni oli tietysti ironista kritiikkiä juuri tuota käsitystä kohtaan. 😁😁

Vierailija
56/76 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollutkaan. Vuodessa ei kwrkiä saada fyysistä kuntoa ja taitoa tarpeeksi kovaksi että siitä olisi hyötyä. :) tilanne on päällä usein paljon nopeampaa mitä kuvittelee.

Eli vika ei siis ollut itse lajissa vaan sinussa. On minunkin kimppuuni käynyt piripää puskista, mutta oikealla tekniikalla ja lihasmuistilla tilanteessa ei ollut mitään vaaraa. Palaahan tatamille pikkupoju tai älä uikuta, jos ei rahkeet riitä😁😁

Vierailija
57/76 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aasian naisia rassesti haukkuva suominainen raukka myös?

Vierailija
58/76 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nobelisti William Shockley (fysiikka, 1956): Transistorin keksijänä tunnettu Shockley oli myöhemmällä iällään kiinnostunut eugeniikasta ja levitti rasistisia teorioita, joissa hän väitti mustien olevan älyllisesti alempia kuin valkoisten.

Hyvin mahdollista jopa todennäköisesti asia näin on. Mustalaisetkin kautta rantain ovat hyviä laulamaan ja soittamaan.  Varmasti geeneissä. On niin yleistä,  ettei selity muulla tavoin.

Rotujen välillä on paljonkin eroja ja mielestäni se on hyvä asia. 

Vierailija
59/76 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vika ei siis ollut itse lajissa vaan sinussa. On minunkin kimppuuni käynyt piripää puskista, mutta oikealla tekniikalla ja lihasmuistilla tilanteessa ei ollut mitään vaaraa. Palaahan tatamille pikkupoju tai älä uikuta, jos ei rahkeet riitä😁😁

En palaa. Tilanne tajulla ja oikeaan paikkaan menemällä pärjää täysin ilman väkivaltaa suomessa. :)

Vierailija
60/76 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomautukseni oli tietysti ironista kritiikkiä juuri tuota käsitystä kohtaan. 😁😁

Eli olet sittenkin sitä mieltä, että rassepersut ovat yhteiskunnan suuin uhka😁😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme