Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Linda Lampenius on hot - kuka uskoisi 55v

Vierailija
28.02.2026 |

Täytyy myöntää, että Linda vain paranee vanhetessaan. Kuinka monella yli 55v on tuollaiset kasvot ja kroppa. Kelpaisi nuorille miehillekin.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäaito Linda esittää laskelmoidun kappaleen. Ei sytytä.

Taitaa sytyttää kun kommentoit. 🔥

Vierailija
62/101 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa saa itsensä suunnilleen tuon näköiseksi, kun laittaa naaman täyteen fillereitä ja tissit täyteen silikoneja. 

No ei saa kyllä lähellekään, Linda ollut jo alun perin kaunis. Ja silikonit ottakoot ken tahtoo, naaman kiristys, no makuasia... Mutta jumaliste - tuo kroppa, tuossa iässä - vaatii kyllä ihan hitosti työtä, enemmän kuin sohvan pohjalta huutelu, sipsipussin rapistelu ja siiderin tissuttaminen.

No ei kyllä vaadi. siis ihan hitokseen työtä. Mulla ei koskaan ole ainakaan ollut sitä vaivaa, että olisi kilojen kanssa tarvinnut tapella. Päin vastoin, olin aina alipainoinen, vaikka söin ihan normaalisti, mutta ehkä sitten pieniä annoksia, muihin verraten. 

Nyt vasta vanhana paino on normaali eikä vieläkään mitään "työtä "vaadi vaan normaalia elämää. On ihanaa käydä hiihtämässä, uimassa, lenkillä , jumpassa jne. Ei se ole mitään työtä eikä noita tehdä ulkonäön takia vaan sen takia, että niitä on ihan tehdä ja ne tuo elämään paljon iloa. Ei ole ihanampaa tunnetta, kuin mitä olo on hiihtolenkin tai uinnin/vesijumpan jälkeen.  Askel nousee ja liikkuminen on helppoa ja mukavaa.

Vyötärö on alle 80 cm ollut aina ja on vieläkin. 

Tissit ei kyllä ole niin isot, mutta onko kellään hoikalla ihmisellä jos ei ole silikoneja. 

No varmaan jollain.

Mutta naama kyllä menee noilla kiristyksillä pilalle tai mitä nyt Lindan naamalle on tehtykään. Ennen oli kyllä tyrmäävä näky, nyt ei. Mutta joo, kaikki me vanhetaan ja naama on mitä on. 

Hyvän kropan ylläpitämiseen ei tarvita kuin terveet elämäntavat ja paljon ihanaa liikuntaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Pete? Olisipa kaikki miehet samanlaisia, huoh.

Vierailija
64/101 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä piireissä te liikutte kun siellä   kaikki 60+v mummot ovat Lindaa paremman näköisiä ? Itse en ole nähnyt yhtäkään.

Ei kai Linda ole vielä 60+?

Mutta joo, kyllä moni 60v on paremman näköinen ihan sen takia, kun naamassa ei ole täyt*eaineita tai kir*istyksiä.

Linda olisi takuulla paremman näköinen ilman niitä, koska oli nuorena todella kaunis. Nyt naama on ihan hi*rveä. 

Kaukaa katottuna ja ilman mitään ilmeitä ok, mutta kun ilmehtii näyttää aivan ka*malalta välillä.

Jos rin*nat on ihan luomut niin onhan ne ihan ok, jos on täytetty ja nostettu niin ei voi verrata luomuun. 

Vierailija
65/101 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan huomannut, miten etevä Linda on soittamaan viulua?!

Vierailija
66/101 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden taso on kokonaisuudessaan surkea.

Vierailija
67/101 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa saa itsensä suunnilleen tuon näköiseksi, kun laittaa naaman täyteen fillereitä ja tissit täyteen silikoneja. 

Palstalla ei ole ainuttakaan mammaa joka saa itsenä tuon painoiseksi edes 25 vuotiaana.

Varmaan paljonkin on. Ite painan 60 kg ja se on minulle paljon. Nuorena painoin 52kg, mutta nyt se on liian vähän. Näyttää  ihan kuivankesänoravalta vanhemmiten , pituutta kun kuitenkin on 168 cm.

Vyötärö 75 cm. 

Enkä todellakaan usko olevan ainoa. Naisissa on kuitenkin enemmän normaali painoisia, kuin miehissä joissa on paljon enemmän ylipainoisia. 

Onkohan täällä palstalla yhtään miestä jolla olisi edes nuorena ollut sama painoindeksi , kuin mitä se on Parkkosella?

Mun painoindeksi on ollut lähes 50 vuotiaaksi 18,42 ja se ollut liian vähän, nyt se on normaali. En kyllä tiedä paljonko se Lindalla on :D

ja tiedän, että mun tytöt käyt täällä joskus. Heillä varmaan tuo sama 18 painoindeksi. Ovat toki jo lähempänä kolmeakymmentä.

Joo kyllä täällä on varmaan hyvin paljon hoikkia ja laihoja naisia. Ei ne mitään luonnon oikkuja ole nykyäänkään. 

Vierailija
68/101 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut maailmalla isoissa arvostetuissa konserteissa ym vuosikausia. Käykää lukemassa  Wikipedasta. Arvostan hänen työuraa 🌹🌹🌹🌹🌹

Vierailija
69/101 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä Lindakaan kyllä parantunut vanhetessaan. 

Nuorena oli hot , mutta ei enää. Kaukaa katsottuna on edelleen ihan ok, mutta ei kestä lähempää tarkastelua. 

Miksi pitää mennä pilaamaan ulkonäkönsä noilla täyteaineilla ja kiristyksillä. Ne on loppujen lopuksi tosi kamalan näköisiä. 

Vierailija
70/101 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina*han se on ol*lut. 

Siis mitä ihmettä, tämäkin komm*entti jäi mod*eroitavaksi?

Vierailija
71/101 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minkä ikäinen voi näyttää hyvältä. 

Vierailija
72/101 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 55 ei voisi näyttää hyvältä kun ollut nuorena kaunis?

Vierailija
73/101 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ikäiseltään näyttää, mutta todella upealta.

Vierailija
74/101 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten 55 ei voisi näyttää hyvältä kun ollut nuorena kaunis?

Linda on yhä kaunis.

Vierailija
75/101 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelisin

Vierailija
76/101 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla ei ole ainuttakaan mammaa joka saa itsenä tuon painoiseksi edes 25 vuotiaana.

Varmaan paljonkin on. Ite painan 60 kg ja se on minulle paljon. Nuorena painoin 52kg, mutta nyt se on liian vähän. Näyttää  ihan kuivankesänoravalta vanhemmiten , pituutta kun kuitenkin on 168 cm.

Vyötärö 75 cm. 

Enkä todellakaan usko olevan ainoa. Naisissa on kuitenkin enemmän normaali painoisia, kuin miehissä joissa on paljon enemmän ylipainoisia. 

Onkohan täällä palstalla yhtään miestä jolla olisi edes nuorena ollut sama painoindeksi , kuin mitä se on Parkkosella?

Mun painoindeksi on ollut lähes 50 vuo

Kisa-aikaan mun painoindeksi oli 8.,9 (menkat toimi ok). Nykyään ikää 60 mut kohdistu ok. Painoindeksi nyt 15 kun oon ottanut rennommin.

Vierailija
77/101 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdistus = kondis

Vierailija
78/101 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda on 56v, ei 55 v. Olisi kauniimpi vielä vähän pyöreämpänä ja luonnollisempana. Nyt kaikki mahdolliset täytteet siellä ja täällä, tekohiukset ym. Näyttävä on kuitenkin. 

Vierailija
79/101 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei saa kyllä lähellekään, Linda ollut jo alun perin kaunis. Ja silikonit ottakoot ken tahtoo, naaman kiristys, no makuasia... Mutta jumaliste - tuo kroppa, tuossa iässä - vaatii kyllä ihan hitosti työtä, enemmän kuin sohvan pohjalta huutelu, sipsipussin rapistelu ja siiderin tissuttaminen.

Syömishäiriötaustaa, voi olla että edelleen oireilee. En sanoisi työksi vaan sairaudeksi, jos siitä kyse. Toivottavasti olen väärässä!

Vierailija
80/101 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat tuonikäiset naiset on upeita.

Kun taas jo 30-vuotiaat miehet näyttää Petri Nygårdin vaarilta.

N60

(Kävin saunassa 11 vuotta nuoremman miehen kanssa ja inceleitä itketti.)