Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linda Lampenius on hot - kuka uskoisi 55v

Vierailija
28.02.2026 |

Täytyy myöntää, että Linda vain paranee vanhetessaan. Kuinka monella yli 55v on tuollaiset kasvot ja kroppa. Kelpaisi nuorille miehillekin.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on kipuillut koko aikuisikänsä painonsa ja ulkonäkönsä kanssa. Kireän ja huolestuneen oloinen ihminen.

Miten vaikuttaa sun elämään kun minun elämään ei mitenkään.  Vastaa sika 🐖🐖🐖

Vierailija
42/75 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok näyttää olevan vaatteet päällä. Tunnen kaksi luonnonkaunista vanhempaa naista, olivat luokkakavereitani aikoinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok näyttää olevan vaatteet päällä. Tunnen kaksi luonnonkaunista vanhempaa naista, olivat luokkakavereitani aikoinaan.

Kas kun et kolmea. Ei vittuakaan kiinosta sun koulukaverit. 🐖🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
44/75 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tekee pahaa katsoa häntä, tykkään luonnollisuudesta. Mutta jokainen näyttäköön miltä haluaa, yritän olla arvostelematta ihmisten ulkonäköä.

Vittuako moukka katsot ja kyyläät.   Katso Jasmiina  Yildisiä  se on sinun ihanne.  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
45/75 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa saa itsensä suunnilleen tuon näköiseksi, kun laittaa naaman täyteen fillereitä ja tissit täyteen silikoneja. 

No ei saa kyllä lähellekään, Linda ollut jo alun perin kaunis. Ja silikonit ottakoot ken tahtoo, naaman kiristys, no makuasia... Mutta jumaliste - tuo kroppa, tuossa iässä - vaatii kyllä ihan hitosti työtä, enemmän kuin sohvan pohjalta huutelu, sipsipussin rapistelu ja siiderin tissuttaminen.

Vierailija
46/75 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa saa itsensä suunnilleen tuon näköiseksi, kun laittaa naaman täyteen fillereitä ja tissit täyteen silikoneja. 

Palstalla ei ole ainuttakaan mammaa joka saa itsenä tuon painoiseksi edes 25 vuotiaana.

Vierailija
47/75 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamahan nyt toki menee miksi menee ihmiseltä, mutta hän ei ole läski.

Veikkaan että persekin on aika ok.

Vierailija
48/75 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linda olis luomuna kauniimpi. Kiristetty Jokeri-naama ei valitettavasti näytä hyvältä. Kroppakin näytti paremmalta ennen silareita.

Tunnen Lindan, tosi kiltti ja ystävällinen ihminen, mutta huono itsetunto :( 

Olet ilkeä ihminen. Jos todella tunnet hänet ja tulet palstalle ensin kehumaan, mutta sitten kuitenkin mollaamaan häntä.

En halua olla ilkeä. Mutta eikö ole oikeus kertoa, että tykkää luonnollisesta enemmän? 

Olen tätä samaa mieltä, oli kyseessä ihan kuka vain. En pidä leikkelystä, ja mielestäni minulla on oikeus ajatella näin. Eikä se ole minusta sama asia kuin ilkeily.

Tottakai sinulla on oikeus kertoa mielipiteesi. En vain ymmärrä miksi sinun pitää tulla anonyymille keskustelufoorumille mollaamaan tunntemaasi ihmistä. Toistan: Jos todella tunnet Lindan, niin miksi tulla kertomaan hänen huonosta itsetunnosta vauvapalstalle suruhymiöineen?

Vierailija
49/75 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näyttää edelleen ihan omalta itseltään kuten aina, eli ei oo ainakaan mitkään täytteet ja kiristelyt omaa persoonaa kasvoista tuhonneet. 

Ihana Linda, varmaan hyvin ankara itseään kohtaan ja pyrkii täydellisyyteen aina, mutta kusi ei lle koskaan päöhän noussut. Ei voi olla tykkäämättä. 

Vierailija
50/75 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovinen nainen. 

Vierailija
51/75 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda näyttää ihan itseltään edelleen ja nuoremmalta mitä on. Ei ole pilannut kasvojaan kuten jotkut kuminaamat. Nauraessa näyttää ihan samalta kuin nauraessaan 90-luvulla, sellanen ujo mutta hersyvä aito hymy, joka näkyy silmissä asti. Kovin kiristelty ja leikelty feikkinaama ei siihen pystyisi. 

Lindalle sopii tuo Barbie-imago työhönsä, esiintymislavoille, ei  hänkään kotona ole se lavahahmo. 

Vierailija
52/75 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa loistava, naama kauhea. Luomuna naama olisi varmaan hyvä, mutta kuminaama on kauhea.

Vierailija
53/75 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon vuotta Lindaa nuorempi, mutta menisin sen äidistä.

Peukut pystyyn Lindalle ja Petelle, vaikka ei ne sitä tartte edes, kaikki on jo ihan liekeissä. 💕

Vierailija
54/75 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun ei ole luomua nähnytkään. Naamaa on kiristetty liikaa. Hän on itsekin myöntänyt että ei ole koskaan täysin parantunut syömishäiriöistä eli hänellä on anoreksia ja bulimania. Tosi tervettä. Tissit on silikonipallot. Kuka mistäkin tykkää.

Vierailija
55/75 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyyhän sitä hoikkana kun ei syö ja sen vähän minkä syö oksentaa pois. Välillä voi sitten käydä tiputuksessa sairaalassa ja terapiassa. Mutta hoikka on. Terve ei.

Vierailija
56/75 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää pelottavalta.

Siis mun mielestä kanssa. Mitä sen naamalle on tapahtunut? Näyttää tietyillä ilmeillä ihan luolamieheltä.

Linda on ollut upea näky aikoinaan, mutta nyt ei kyllä enää ole. 

Joo kaikki me vanhetaan, mutta jos Linda on vasta 55v niin on kyllä kasvoistaa todella pahan näköinen. 

Hoikat ihmiset (jollainen itsekin olen) vanhenevat varsinkin kasvoista helposti koska rasvaa ei ole . Lihavat pysyy rypyttöminä.  Itekin välillä mietin, että pitäiskö lihoa jokunen kilo, näkyy heti kasvoissa nuorennuksen. Oon kyllä vanhempi, kun Linda, enkä 55v vielä  ollut ollenkaan kurttuinen. 

Kun täytin 50v työ kaveri sai sätkyt, koska oli luullut, että olen 40v. 

Vierailija
57/75 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tekee pahaa katsoa häntä, tykkään luonnollisuudesta. Mutta jokainen näyttäköön miltä haluaa, yritän olla arvostelematta ihmisten ulkonäköä.

Vittuako moukka katsot ja kyyläät.   Katso Jasmiina  Yildisiä  se on sinun ihanne.  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Mikä sun ongelma on?

Vierailija
58/75 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kun et kolmea. Ei vittuakaan kiinosta sun koulukaverit. 🐖🤮🤮🤮🤮🤮

Laitapa nyt jo korkki kiinni. 

Vierailija
59/75 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäaito Linda esittää laskelmoidun kappaleen. Ei sytytä.

Vierailija
60/75 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla ei ole ainuttakaan mammaa joka saa itsenä tuon painoiseksi edes 25 vuotiaana.

Miksi pitäisi saada, ei langanlaihuus kaikille sovi. Itse olen ihan tyytyväinen näin pyöreänä mummona, olen Lindaa vuoden nuorempi, mutta jo siis mummo. Minulle riittää että lapsenlapsi tykkää rutistella minua, en kaipaa miesten lääpintää.  Niin ja tää on varmaan sulle shokki, minusta Linda on kaunis ja upea viulisti, katselen ja kuuntelen erittäin mielelläni, vaikka itse en voisikaan olla yhtä laiha ja tähti millään saralla. Kyllä me naiset ihaillaan ja tuetaan toisia naisia, vaikka te miehet väitötte meitä katrellisiksi ja että oomme toistemme kurkuissa. Kun naiset on siskoja keskenään, miehiä pelottaa. Me rakastetaan Lindaa, lälläslää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi