Linda Lampenius on hot - kuka uskoisi 55v
Täytyy myöntää, että Linda vain paranee vanhetessaan. Kuinka monella yli 55v on tuollaiset kasvot ja kroppa. Kelpaisi nuorille miehillekin.
Kommentit (558)
Vierailija kirjoitti:
https://lthumb.lisimg.com/175/23338175.jpg
minä tykkäsin tästa lookista Lindalla.
Moderni versio Marilynin kampauksesta eikä nuken tukkamaisia jatkeita, kaunis utuinen silmämeikki ja omat aidot huulet. <3
Tavispirkkolle näyttää tuossa, vanhentunut tyyli.
Kasvojenkohotus on tehty taatusti, ja betonia ja täyteaineita laitettu kasvoihin, sekä tissileikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Naamassa ei liikkunut muutakuin silmät.
Olen aina miettinyt noita huulitäytteitä, että onko se tunne samanlainen kuin hammaslääkärin puudutusten jälkeen? Ettei tunne mitään? Vai on tuntoa muttei pysty liikuttamaan? Millaista se huulihölkkä sitten on?
Huulet kuin lehmän perse. Hoikasta kropasta saa aina kauniin, kun lisää silikonit ja jos maharasvaa, siirtää takapuoleen.
Hui kun täällä on ilkeitä kommentoijia. Näin Lindan livenä ihan läheltä vähän aikaa sitten ja näytti kyllä todella nätiltä.
Lindalle kulmakarvat kisoihin, on tosi oudon näköinen ilman niitä. Vie kehykset kasvoilta. Katse ei ole yhtään intensiivisempi, niin kuin tuota kulmakarvattomuutta puolustellaan, pelkästään outo humanoidi-look.
Onkohan sama stylisti kuin Chisulla, jolla myös sama "ongelma".
Vierailija kirjoitti:
Hui kun täällä on ilkeitä kommentoijia. Näin Lindan livenä ihan läheltä vähän aikaa sitten ja näytti kyllä todella nätiltä.
Ei ole mitään ilkeilyä, jos on sitä mieltä, että kasvojen muokkaukset näkyvät ikävästi.
Hänestä huomaa selvästi, että on kovat ulkonäköpaineet, ajattelee ihan liikaa miltä näyttää, on ollut syömishäiriöinen ja vaikuttaa kontrollifriikiltä ja perfektionistilta. Jos on ollut kaikkien ihailema ja nätti, niin vanheneminen on karmaiseva kokemus hänenlaiselleen.
Kun hän ei olisi tarvinnut tuollaista muutosta, on tosiaan kuin vahanukke, kuten jo tässä aiemmin todettukin.
Vartalokin on niin trimmattu ja hieno, mutta sitten on menty täysin överiksi noiden silarien kanssa. Luonnottoman näköistä. Muuten on rasvaprosentti varmaan pyöreä nolla, mutta valtava muovipuskuri töröttää vaakasuoraan eteen.
Minua nyt vaan säälittää jotenkin. Ja ei, en ole suinkaan kateellinen. Arvostan suuresti hänen taiteellisuuttaan ja lahjakkuuttaan. Hän vaikuttaa myös miellyttävältä ja perhekeskeiseltä. Yliyrittäminen kuitenkin syö aina luonnollisuutta. Voisi olla armollisempi itselleen. Toivon menestystä.
Tissit töröllä. Silikonit. Tissit myös näyttävät kovilta palloilta.
Upea!
Häntä kun katsoo, niin ei pelota vanhentua.
Voi näyttää hyvältä vanhana, jos vain haluaa!
N41
Jaa. Ihan ok. Näyttäisi paremmalta ilman kaikkia leikkauksia ja pistoksia. Myös hiukset liian värjätyt.
Olen saman ikäinen ja vaikka olen hoikka niin näytän paljon rupsahtaneemmalta. Miten kasvot saisi noin nuoren näköiseksi ilman leikkausta? Täytteetkö ainoa vaihtoehto? Lopputulos vaan on silloin usein kehno.
Just oli tv:ssä Erikasta. Hän kertoi joutuneensa pitkälle sairauslomalle ulkonäön haukkumisen vuoksi. Muistakaa, että esiintyjätkin ovat ihmisiä.
Miksi ammattiviulistin pitäisi näyttää körttimuorilta? Lopettakaa arvostelu, jos ette muusta ymmärrä.
Hemmetin hyvä kroppa. Mallina olisi ollut huipputasoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen saman ikäinen ja vaikka olen hoikka niin näytän paljon rupsahtaneemmalta. Miten kasvot saisi noin nuoren näköiseksi ilman leikkausta? Täytteetkö ainoa vaihtoehto? Lopputulos vaan on silloin usein kehno.
Ei niitä saa. Nuo kasvot on pingotettu leikkauksella, vai mikä face lifting se nyt on. Ihan varmasti jokaisen naama alkaa veltostua ja suupielet roikkua, vaikka miten söisit oikein ja treenaisit aamusta iltaan. Tästä juuri tulee tuo vahamainen vaikutelma, kuin pienen lapsen sileys. Hänen äitinsä oli nuorena kaunis ihminen ja on alkoholismistaan huolimatta ollut aina aika nuorekkaan näköinen, eli geeneissä taitaa olla, mutta kukaan ei säästy normaalilta ikääntymiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ammattiviulistin pitäisi näyttää körttimuorilta? Lopettakaa arvostelu, jos ette muusta ymmärrä.
Onko luonnollinen ja ilman muokkauksia ikääntyvä joku körttimuori? Oletko täysin syrjäytynyt ja pihalla normaalista vanhenemisprosessista?
Ammattiviulisti soittaa, ei se yleensä ole mukana missikisoissa. Ihan yhtä hyvin se viulu soi, vaikka naama ei olisikaan leikelty ja vahamaisen kiiltävään kuosiin kursittu.
mennyt överiksi tuo botox. kasvot ihan muoviset- . kumitusnaama. nuorena oli tod ok. joo kroppa on hieno, mutta etpä ole nähnyt ihoa kehossa, se on ikääntynyt. sukkahousut ja vaate peittää ihon. ohut tukka ja jatkeita, oma tukka ihan onneton hapsu. upee viulisti.
😱 menin sitten klikkaamaan tuon kuvan suuremmaks ja pelästyin todella