Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka olet kokenut sydäninfarktin!

Vierailija
28.02.2026 |

Missä iässä? Mistä ajattelet sen johtuneen? Miten olet toipunut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

53-vuotias olin, kun sain kerralla kaksi slaagia. Uskon, että henkiset syyt olivat ratkaisevia: nuoruudesta asti on ollut stressiä, yksinäisyyttä ja masennusta. Sydän vaurioitui pysyvästi mutta muuten olen toipunut hyvin.

M56 

Vierailija
2/6 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sivusta kiinnostaisi myös ns ennakoivat oireet ja mahdolliset diagnoosit? (Anteeksi ap että rynnin ketjuusi 😅)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
4/6 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua sivusta kiinnostaisi myös ns ennakoivat oireet ja mahdolliset diagnoosit? (Anteeksi ap että rynnin ketjuusi 😅)

Hanki tietoja sepelvaltimotaudin oireista: ne ennakoivat tulevaa kohtausta. 

Vierailija
5/6 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki tietoja sepelvaltimotaudin oireista: ne ennakoivat tulevaa kohtausta. 

Jos ihminen pyytää kokemuksia, se hänelle sallittakoon. Kaikilla meillä on google ja AI käytössä; se ei korvaa ihmisen omaa todistusta. Kiitos sinulle 53-vuotias joka jaoit kokemuksesi!

Ap

Vierailija
6/6 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

58 vuotiaana, suht lievä sydäri joka ei jättänyt vaurioita sydänlihakseen. Elintavoista johtunut, mm kolesterolit koholla, etenkin ldl, ja lekuri oli kyllä suositellut kolesterolilääkityksen aloittamista, mutta viittasin kintaalla noille lääkkeille. Pallolaajennus meni hyvin eikä ollut mitenkään traumaattinen kokemus. Aloitin sitten Rosuvastatiinin käytön ja lääkevaste oli kohdallani hyvä ja ldl on sen jälkeen ollut tasoilla 1.1 - 1.3. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä