Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori huijarit torissa

Vierailija
28.02.2026 |

"Samuel" torissa kiinnostunut imuristani, haluaa tulla kotiini testaamaan sitä. 

Kieltäydyin myymästä.

Laittoi eilen  että on kiinnostunut edelleen ostamaan täydellä hinnalla ja voi tulla hakemaan minulle sopivana aikana ja päivänä. 

Emme sopineet aikaa emmekä paikkaa eikä kauppoja. 

Nyt laittoi torissa viestin "Olen matkalla" eli kalastelee osoitetta. 

Profiili luotu sillä tänä vuonna ja 0 arvostelua ja 0 myytävää tuotetta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho ajattelin tulla sanomaan tänne että teen kaupat aina livenä niin ei ole huijareita, mutta että jotkut huijaa sitten näinkin päästäkseen naisen kotiin. Ei olisi tullut mieleenkään😳 Itse yleensä olen ostava osapuoli ja kerran ollut tilanne, että mietin jossain perähikiän metsätiellä ajaessa että jos jonnekin niin tänne mut murhataan. Mutta ei murhattu, asui vain syrjässä tämä kaveri. Puhui leveää savoa ja oikein mukava eläkeläismies. Mutta pippurisumute on nykyään mukana sekä otan pihalla autossa kuvan paikasta ja lähetän tiedot aina kaverille ennen kuin menen autosta ulos viestillä jos musta ei kuulu varttiin enkä vastaa puheluun, soita Poliisit tähän osoitteeseen. 

Toriostaja murhasi pari vuotta sitten myyjänaisen. Päästi kotiinsa.

Kerro enemmän,en löytänyt mistään tähän tietoja.

Vierailija
22/23 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli minulle tulee ostaja kotoa noutamaan kerron aina, että myös mies on paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 3 vähän häijyä kohtaamista. Olen nainen.

Kerron hieman muutellen, ettei tunnisteta: Eräs mies tuli ostamaan vaimolleen isompaa tavaraa. Juteltiin. Kertoi olleensa vankilassa vasta. Tarkistettuani totta oli. Toivoin kauppojen olevan ohi! Menin ostamaan villapaitaa ja osoite olikin vanhassa lahossa talossa ja vastassa hiljainen mies. Oli pimeää. Lopulta menin sisään sovittamaan ja ostin paidan ja mies oli kiltti. Myin 2000 ekun autoani. Renkaanpotkijoita riitti. Oli tulossa ei-suomeapuhuva mies. Jotenkin puhelimessa tuli häijy olo. Siskon mies tuli omalla autolla pihaan istumaan ja odottamaan. Tuli 3 miestä. Yrittivät vängätä. En myynyt heille.

Ehkä nyt alan varovaisemmaksi, etten päädy m_rhainfoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi