Tori huijarit torissa
"Samuel" torissa kiinnostunut imuristani, haluaa tulla kotiini testaamaan sitä.
Kieltäydyin myymästä.
Laittoi eilen että on kiinnostunut edelleen ostamaan täydellä hinnalla ja voi tulla hakemaan minulle sopivana aikana ja päivänä.
Emme sopineet aikaa emmekä paikkaa eikä kauppoja.
Nyt laittoi torissa viestin "Olen matkalla" eli kalastelee osoitetta.
Profiili luotu sillä tänä vuonna ja 0 arvostelua ja 0 myytävää tuotetta.
Kommentit (23)
Juu ei.
Ei kotiin saa päästää ketään ventovierasta.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän nykyään myymiseen mieheni profiilia, kummasti ei kukaan enää halua tulla kotiini katselemaan ja testailemaan ja mittailemaan vaan kaupat voidaan sopia julkiselle paikalle.
Suosittelen.
Olen ajatellut samaa että pitäisi esiintyä miehenä turvallisuussyistä. Miten toimitte ostaessa?
Itse laitan hakupaikaksi aina Suokatu 44 ( poliisilaitos) kummasti karsii hakijoita.
Oho ajattelin tulla sanomaan tänne että teen kaupat aina livenä niin ei ole huijareita, mutta että jotkut huijaa sitten näinkin päästäkseen naisen kotiin. Ei olisi tullut mieleenkään😳 Itse yleensä olen ostava osapuoli ja kerran ollut tilanne, että mietin jossain perähikiän metsätiellä ajaessa että jos jonnekin niin tänne mut murhataan. Mutta ei murhattu, asui vain syrjässä tämä kaveri. Puhui leveää savoa ja oikein mukava eläkeläismies. Mutta pippurisumute on nykyään mukana sekä otan pihalla autossa kuvan paikasta ja lähetän tiedot aina kaverille ennen kuin menen autosta ulos viestillä jos musta ei kuulu varttiin enkä vastaa puheluun, soita Poliisit tähän osoitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Oho ajattelin tulla sanomaan tänne että teen kaupat aina livenä niin ei ole huijareita, mutta että jotkut huijaa sitten näinkin päästäkseen naisen kotiin. Ei olisi tullut mieleenkään😳 Itse yleensä olen ostava osapuoli ja kerran ollut tilanne, että mietin jossain perähikiän metsätiellä ajaessa että jos jonnekin niin tänne mut murhataan. Mutta ei murhattu, asui vain syrjässä tämä kaveri. Puhui leveää savoa ja oikein mukava eläkeläismies. Mutta pippurisumute on nykyään mukana sekä otan pihalla autossa kuvan paikasta ja lähetän tiedot aina kaverille ennen kuin menen autosta ulos viestillä jos musta ei kuulu varttiin enkä vastaa puheluun, soita Poliisit tähän osoitteeseen.
Ei poliisit lähde johonkin osoitteeseen jos et ole 15 min vastannut puhelimeen :D Ne ei lähde etsimään vaikka oisit pari päivää poissa, sen jälkeen vasta aletaan harkitsemaan. Mut muuten hyviä neuvoja kyllä
Vaikka käytätte profiilissa miehen nimeä, niin miehet on silti kiinnostuneita naisten vaatteista.
Kuvianne kopioidaan ja levitellään muualle nimestäsi huolimatta.
Ilmoitukset kannattaa poistaa myynnin jälkeen, koska ne on edelleen jaettavissa ja löydettävissä, kun joku on sen lisännyt suosikiksi.
Usein ei ole edes tarpeellista kuvata vaatteita päällä. Vartalotkin on kaikilla niin erilaisia.
Näitä esiintyy paljon ja mukamas ihan hupi mielessä myöskin. Eräs laittoi myynti ilmoitukseeni puh. numeron, vaikka se numero oli täysin väärä ja erään leipomo yrittäjän numero ja esitteli itsensä miehenä nimeltään ja kun katsoin nimeä, niin on arkkitehti? Eli ei mitään yhteistä leipomo yrityksellä ja arkkitehdillä. Näitä jotkut varmasti väärentävät nimensä toiseksi, mitä todellisuudessa ovat. En toki vastannut tälle urpolle, kun viesti oli suurin piirtein kännissä lähetetty. tulisssi katshomaan ja olen kiinssohtunut?
Mielenkiinnosta olen seurannut Torista pienirotuisten koiranpentujen myynti-ilmoituksia. Osa aika epämääräisiä, olen miettinyt että onko pentua edes olemassa kuin vaan varausmaksuun asti.
Laitoin viestiä tyypille, joka kauppasi isoa ryijyjä. Hän oli samantien tulossa näyttämään sitä kotiini, kysyi osoitetta. No en antanut, sanoin että mietin. Vaikutti sen verran epämääräiseltä, ettei kiinnostanut enää kaupanteko.
Katsoin sitten ilmoitusta tarkemmin uudelleen, niin huomasin, että siinä oli kahdesta eri ryijystä kuvia, sama malli, mutta eroja kuvioissa ja väreissä. Kiinnostavaa, että kumman ryijyistä myyjä olisi tuonut näytille.
Vierailija kirjoitti:
Toriostaja murhasi pari vuotta sitten myyjänaisen. Päästi kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei.
Ei kotiin saa päästää ketään ventovierasta.
No jos myy vaikka sohvaa tms niin pakkohan se on. Silloin ehkä tukihenkilö paikalle. Ja mitä kalliimpi tuote on kyseessä , sitä enemmän se houkuttelee huijareita
Miten niitä arvosteluja ja myytyjä kohteita saa, jos kukaan ei suostu nollakerholaisen kanssa kauppaa tekemään?
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän nykyään myymiseen mieheni profiilia, kummasti ei kukaan enää halua tulla kotiini katselemaan ja testailemaan ja mittailemaan vaan kaupat voidaan sopia julkiselle paikalle.
Suosittelen.
Ostin viime vuonna yhdet överithyyning vanteet autooni, hintaa noin tonnin.
Vähän ihmetytti kun myyjänä oli nainen, nimeltään tyyliin Linda Virtanen tms. Noh, ei siinä mitään, kyllähän naisetkin autoja harrastaa.
Noh, ei tullut Lindaa paikalle ABC:n parkkikselle, vaan irakilainen Herra jonka nimi oli about hassalaim Al sugahuha ezetkliazan tai jotain sinnepäin.
Ei siinä mitään, kaveri puhui selvää suomea ja kaupat tehtiin. Heppu sanoi että Linda on hänen tyttöystävä, mutta epäilen että hän käytti suomalaista nimeä vain siksi että kauppa kävisi paremmin kantisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
_Oho ajattelin tulla sanomaan tänne että teen kaupat aina livenä niin ei ole huijareita, mutta että jotkut huijaa sitten näinkin päästäkseen naisen kotiin. Ei olisi tullut mieleenkään😳 Itse yleensä olen ostava osapuoli ja kerran ollut tilanne, että mietin jossain perähikiän metsätiellä ajaessa että jos jonnekin niin tänne mut murhataan. Mutta ei murhattu, asui vain syrjässä tämä kaveri. Puhui leveää savoa ja oikein mukava eläkeläismies. Mutta pippurisumute on nykyään mukana sekä otan pihalla autossa kuvan paikasta ja lähetän tiedot aina kaverille ennen kuin menen autosta ulos viestillä jos musta ei kuulu varttiin enkä vastaa puheluun, soita Poliisit tähän osoitteeseen._
Nyt on varautuminen vedetty äärimmäisyyksiin ja siitä yli!
No, harvasen päivähän nuo sarjamurhaajat houkuttelee viattomia uhreja tori ilmoituksilla kotiinsa.
Tosin jos minulta tulisi ostamaan reititintä hyypiö joka ensin kuvaisi taloni, sitten tekstailisi jollekkin ja sen jälkeen hiippailisi korvat luimussa pippurisumuttimen kanssa terassille, niin se saattaisikin joutua murhatuksi 😂
Sovin tapaamiset lähikauppaan, vaikka sinne on kilsa. Käyn samalla ruokaostoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toriostaja murhasi pari vuotta sitten myyjänaisen. Päästi kotiinsa.
Linkki? Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Sovin tapaamiset lähikauppaan, vaikka sinne on kilsa. Käyn samalla ruokaostoksilla.
Minä joudun sopimaan noudot 25 km:n päähän, koska kukaan ei halua tänne syrjään tulla, ja poloisilla ei ole rahaa maksaa postikuluja. Menen tuon matkan kävellen mennen tullen, jos ei ole kovaa pakkasta.
Suosittelen.