Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta on pilattu öyhötyksellä

Vierailija
28.02.2026 |

Ei huvita käydä täällä kuin kerran viikossa tai harvemmin. Onko joku muu huomannut saman? Että täällä on myrkyllinen ilmapiiri nykyisin.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut. Mistä tämä johtuu?

Tämä olisi ihan hauska ajanvietepalsta, ellei täällä olisi niin paljon tämän ketjun avaajan kaltaisia karmeita tosikkoja. Tosin tuollaiset tosikotkin tuovat tahtomattaankin eräänlaista huumoria palstan ns. keskusteluihin. Huumori on parasta huumetta.

Vierailija
82/96 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuista ja KD:n ääriporukasta.

Vassarit syyttömiä?

Öyhötykseen? Kyllä, suurimmassa osassa tapauksia.

Onhan niiden narkkaireinki huumeiden käyttö jonku muun vika. Jos vassari öyhöttää 24/7 niin se on peesujen syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse mielistellä eikä esittää, täällä saa olla aito oma itsensä, päin vastoin kuin vaikkapa työpaikkojen kahvihuoneissa, jossa kaikki vain myöntelee toisensa puheita.

Vierailija
84/96 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilaudan työttömät löytäneet tänne. MT ongelmaisia ja päihderiippuvaisia. trollaavat mammoja. Säälittävää porukkaa :D  sanoisin että suurimmalla osalla nyt täällä käyvistä ei ole vauvaa, puolisoa tai perhettä. 

Vierailija
85/96 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kylläkin 50 vuotias, iso tehdastyöläis mies. Olen vasemmistolainen, koska oikea laita inhoaa työläisiä ja vasemmisto on aina ajanut duunarin asiaa.

Persut on sotkenut todellisuuden ja omat harhaiset mutunsa puoluekentällä. Vihaiset nuoret pojat uskovat niitä. Onhan niillä tärkein uutiskanava/tietolähdekin TIK TOK.

Mitään parannusta ei ole odotettavissa, koska 15-vuotiaista pojista vain 33,3% suostuu lukemaan yhtään mitään vapaaehtoisesti. Nämä nykyiset TikTok-aivot on sentään yritetty opettaa lukemaan. 10 vuoden päästä homma on sula mahdottomuus. 

Vierailija
86/96 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse mielistellä eikä esittää, täällä saa olla aito oma itsensä, päin vastoin kuin vaikkapa työpaikkojen kahvihuoneissa, jossa kaikki vain myöntelee toisensa puheita.

Jotkut kuitenkin osaavat olla omia itsiään ilman muiden herjaamista ja vassareiden/persujen joka väliin kiskomista. Samaten heillä on omat mielipiteet ilman että mielistelevät muita, he kuitenkin osaavat kuunnella muitakin ja ovat kyvykkäitä ajattelemaan asioita useista näkökulmista. Alatyylinen kielenkäyttö. "ite oot"argumentointi yms ei ole mitään aitoa keskustelukulttuuria eikä -taitoa. Miksi niin moni pitää synonyymina aitoutta ja huonoa käytöstä?

Vierailija
87/96 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi ihan hauska ajanvietepalsta, ellei täällä olisi niin paljon tämän ketjun avaajan kaltaisia karmeita tosikkoja. Tosin tuollaiset tosikotkin tuovat tahtomattaankin eräänlaista huumoria palstan ns. keskusteluihin. Huumori on parasta huumetta.

No, minä kuulun niihin joiden mielestä ap ja ap:n kaltaiset "tosikot" ovat paljon kiinnostavampia ihmisiä ja mielekkäämpää sekä antoisampaa keskusteluseuraa kuin sinunlaisesi aidot huumoriveikot.

Vierailija
88/96 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en ole persu tai sinimusta, kirjoitan asiallisia kommentteja ja tosi usein mulle kommentoidaan noin ilman minkäänlaista argumenttia.

Oletko nyt täysin varma, että ne ovat myös muiden mielestä asiallisia kommentteja? Esimerkiksi "Menkää töihin!" voi kuulostaa itsestä aivan loistavalle elämänohjeelle, mutta käytännössä asia ei ole välttämättä niin yksinkertainen.

Vierailija
89/96 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan oli yksi suhteellisen isokin keskustelufoorumi, jossa tuli jäähyä jos oli liian monta peräkkäistä varoitusta kirjoitusvirheistä. Oi niitä aikoja.

Vierailija
90/96 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa pystyy viisaampi nykyään käyttämään hyväkseen. Helppoa saada suomalaiset vastakkain ja sitten ruokkia sitä pikku syötteillä. On siis liian helppoa trollata välillä oikeaa ja välillä vasenta laitaa. Muutama sana ja ihmiset on kiihkoissaan tyrmäämässä ja haukkumassa koko maailman. Sitä mä välillä mietin, että onko ihmiset oikeasti näin hölmöjä vai mikä homma.

Vierailija
91/96 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä palstaa pystyy viisaampi nykyään käyttämään hyväkseen. Helppoa saada suomalaiset vastakkain ja sitten ruokkia sitä pikku syötteillä. On siis liian helppoa trollata välillä oikeaa ja välillä vasenta laitaa. Muutama sana ja ihmiset on kiihkoissaan tyrmäämässä ja haukkumassa koko maailman. Sitä mä välillä mietin, että onko ihmiset oikeasti näin hölmöjä vai mikä homma.

On huomattu. En vastaa niille.

Vierailija
92/96 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa yhteistä hyvää, palsta tekee tärkeää mielenterveystyötä toimiessaan ulostulona monelle mt-ongelmaiselle ja heidän ajatuksilleen mille haluavat muiden huomiota. Pitää ymmärtää, ja suhtautua avoimesti erilaisuuteen. Maailmaa parannetaan rakkaudella, ei vihalla.

Onko se nyt varsinaisesti hyväksi mt-ongelmaisille jos he saavat vapaasti mellastaa palstalla eli käytännössä saavat tukea ongelmilleen ja harhoilleen?

Keskusteluavun piiriin ohjataan kyllä usein, mutta avointa keskustelua monimuotoisella palstalla pidetään hyvänä vaihtoehtona sen sosiaalisuuden ja osallistavuuden vuoksi.

Eihän se toimi kun mt riekkuu ja poistaa kaikki kommentit joista ei tykkää. Ei ne mitään keskustele, ei ota kuuleviin korviin maltillisia ja järkeviä puheita vaan menevät ihan pyörälle päästä kun saavat avautua ja jopa hallita ketjuja. Ei tuossa ole mitään aitoa sosiaalisuutta eikä tervehtyvättävyyttä.

Vierailija
93/96 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneälykäs ei viljele huumoria: läppää, joka loukkaa muita, siinä ei ole mitään hauskaa, se on ihan jotain muuta, heijastusta omasta olosta.

Vierailija
94/96 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin kunnioittavat ilmapiiri täällä on. Empatian ja humanismin kehto.

Vierailija
95/96 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuista ja KD:n ääriporukasta.

Vassarit syyttömiä?

Öyhötykseen? Kyllä, suurimmassa osassa tapauksia.

Persutko täällä sinun mielestäsi jankuttaa joka päivä aamusta iltaan persuista?

Vierailija
96/96 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet myöhässä. Samaa on valitettu vähintään viimeiset viisi vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi