Israel on iskenyt Iraniin
Kommentit (788)
Vierailija kirjoitti:
Muslimeja se 2 miljardia,joista osa kiivaita semmoisia. Varmaan tekee hyvää Usan iskut jatkoa ajatellen.
Tiesitkö että niistä Irania ympäröivistä muslimimaista on uhattu koskaa Iranin ohjustenräiskimiset. Että se siitä sinun harhastasi että kaikki muslimit olisivat nyt kauhean vihaisia Iranin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on muslimivaltio vuoteen 2035 mennessä, inshallah.
Mashallah.
Mä olen vasemmistolainen nainen ja olen 100% teidän muslimien puolella, vaikka olenkin itse ateisti. Free Palestine! Älä välitä näiden persujen islamofoobiasta ja rasismista. Niitä vain suututtaa, kun ne ei saa naista.
Nainen48
Muista lääkkeet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaita nuo hypersooniset ohjukset.
Hyper on muinaiskreikkaa ja tarkoittaa "yli-". Super on latinaa ja tarkoittaa "yli-". Eli hypersooninen on sama kuin supersooninen, yliääninen, äänen ylittävä, ääntä nopeampi.
Ballistiset ohjukset, mitä Iran Israeliin ampuu, ovat ballistisia ohjuksia. Ne ovat ääntä nopeampia, eli hyper- tai supersoonisia.
Ballistinen ohjus ammutaan tuonne yli 100km korkeuteen ilmakehän yläpuolelle, jolloin sen nopeus on väistämättä aivan valtava, jopa useita (3-5) kilometrejä sekunnissa.
Saksalaisten V-2 ohjus toisessa maailmansodassa oli ballistinen ohjus ja kaikilla mittareilla siten "hypersooninen ohjus". Se lensi viisinkertaista äänennopeutta.
Huipputekniikkaa tuo hypersoonisuus, meinaan.
Mutku jankjank.
Ne hypersiiniset on varsin hypersoonisia loppuun asti, joten torjuntajärjestelmät on täysin hyödyttömiä niitä vastaan.
No niitähän nyt sitten on aivan valtavasti näillä kamelimiehillä. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mashallah.
Mä olen vasemmistolainen nainen ja olen 100% teidän muslimien puolella, vaikka olenkin itse ateisti. Free Palestine! Älä välitä näiden persujen islamofoobiasta ja rasismista. Niitä vain suututtaa, kun ne ei saa naista.
Nainen48
Olen persumies ja meinasin ruveta muslimiksi, koska silloin saan olla persu ihan luvalla ja kunnolla. Persut ajaa samoja arvoja kuin muslimit, mutta ovat muslimien rinnalla kuin eunukkeja.
Nainen sinä olet. Vasemmistolainen nainen.
Onko Ajatollo Homonaama kuollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mashallah.
Nainen48
Lepyttäkää niitä konsteillanne!
Vierailija kirjoitti:
Paedonald Trumpille Nobelin rauhanpalkinta ja muutama 13-vuotias raiskattavaksi kiitokseksi rauhan työstä lähi-idässä.
Saihan se Paedonald jo 40 tyttöä tapettua tyttökoulussa, vai pitääkö heidän olla elossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvallat ja Israel myllyttää Putinin ja vasemmiston liittolaista 😄
Odotako jo kovasti 200000-400000 pákolaísta Suomeen?
Tämä on jo kulunut argumentti Iranin diktatuurin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mashallah.
Nainen48
P e r s k u t a r a l l a a . . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persialaiset jäävät kotimaahansa rakentamaan maataan uusiksi prinssi Reza Pahlavin johdolla. Kansa ottaa hänet hurraten vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuluneisuudestaan huolimatta kuitenkin vaan niin totta. :D
Persut musuttaa Suomea öhkäämisellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muslimeja se 2 miljardia,joista osa kiivaita semmoisia. Varmaan tekee hyvää Usan iskut jatkoa ajatellen.
suurin osa heistä on sunneja.
Jotka taputtavat karvaisia käsiään ja hurraavat kun USA tekee Iranista raunioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persialaiset jäävät kotimaahansa rakentamaan maataan uusiksi prinssi Reza Pahlavin johdolla. Kansa ottaa hänet hurraten vastaan.
Lisäksi diasporassa elävät palaavat takaisin kotimaahansa.
Khamenei ilmeisesti kuoli tämän päivän iskuissa.
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan näin ja kaikki muut vanhat hallinnon paskiaiset.
Ajatollo on joko kuollut tai rotan lailla piilossa jossakin bunkkerissa tai viemäriputkessa kuten Saddam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuluneisuudestaan huolimatta kuitenkin vaan niin totta. :D
Persut musuttaa Suomea öhkäämisellään.
Pettymyksesi lienee kova kun näin ei tapahdukaan, ja Iranista paenneet päinvastoin palaavat kotimaahansa.
Koskas ne turbaanipäät upottaa sen lentotukialuksen kuten palstavassari on päivätolkulla täällä uhonnut?
Vierailija kirjoitti:
🥳
Olen persumies ja meinasin ruveta muslimiksi, koska silloin saan olla persu ihan luvalla ja kunnolla. Persut ajaa samoja arvoja kuin muslimit, mutta ovat muslimien rinnalla kuin eunukkeja.