En tajua nykyaikaista sisustamista
Asiat, joita todellisuudessa tehdään ja käytetään, pidetään piilossa. Esim. harrastusvälineet, vaatteet, ruuat, jne. Esille asetetaan jotain tyhjiä vaaseja, kukkia, sisustusesineitä, mitä ei käytetä ja jotka eivät liity millään tavalla elämään. Selittäkääpä
Kommentit (57)
En kutsu ketään kylään ap:n kaltaisten takia vaikka pidänkin sistutamisesta.
Älä katsele sisustuksia jotka ei miellytä sun silmää. Netistä kyllä löytää valtavasti vaikka minkälaisia eri tyylisiä sisustuksia.
"En ole somessa :)"
Vauvapalsta on some. Samoin sisustusblogit.
Mulla on likapyykit aina keittiön ruokapöydällä. Tuutko kahville?
Vierailija kirjoitti:
Minä käsitän someksi facet jne, en koko nettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että sinä käsität asian väärin ei muuta sitä että olet somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten olen somessa. Käsitetään nyt kaikki sitten kaikki väärin kun ollaan väärällä jalalla sängystä noustu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten olen somessa. Käsitetään nyt kaikki sitten kaikki väärin kun ollaan väärällä jalalla sängystä noustu :D
Niin olet. Ei tässä nyt ole kukaan muu väärällä jalalla noussut kuin sinä, varmaan siksi kun kävit somessa kurkistelemassa koteja joiden sisustus ei ole sinulle mieleinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, kodeista ei näe ihmisen harrastuksia, mielenkiinnon kohteita. On vain persoonaton tila vaikka voihan se olla hieno sinällään mutta tylsiähän ne on.
En kutsu ihmisiä kylään, jotka kyylää jokapaikan. Availet kaapitkin?
En todellakaan mene toisten kaapeille, mistä tuollaisen keksit? Minä tarkoitan näitä sisustusblogien koteja joissa on kyllä hienot kalusteet mutta ei mitään merkkiä ihmisen persoonasta. Jos ovat oikein uskaltaneet on seinällä julistetaulu. Ehkä ihmiset elää niin somen kautta että kaikki visuaalinen on luurissa ja koti on vain neutraali kuutio.
Tää on nyt niin kaukana aloituksesta että. Ensin märiset että on vaaleja esillä ja sitten onkin liian vähän kun on vain juliste? Mitä sun seinällä on. Kyllä tyhjä seinä on melkoisen karu.
Mahtaa sun kämppä olla yks kaatopaikka. Kaikki tavarat pitkin lattioita ja tasoja.
Käyttötavarat pöydillä luo vaan sotkuisen vaikutelman. Inhoan keittiöitä, joissa tasot on täytetty kipoilla, kupeilla, öljypulloilla ja ruoanlaittovälineillä. En itse koe mitenkään työlääksi ottaa niitä laatikoista ja kaapeista kerran päivässä, kun teen ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli aloittajan ongelma on se, että asunnoissa on kaappeja ja että kaapeissa säilytetään tavaroita.
Ihan saakelin typerä aloitus.
Minullakin on kaappeja ja vaatehuone, mutta ihan yhtä lailla näissä olevat asiat voisivat olla esillä
Niin? Laita esille. Epäkäytännöllistä ja pöljäähän se on, mutta mikäs siinä. Likapyykit kylppärin lattialle, liinavaatteet makuuhuoneen lattialle, pyyhkeet kylpyhuoneen lattialle, kuiva kaapin ruuat keittiön pöydälle ja tuoleille jne.
Ihan helvetin typerä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Joo, en minäkään tajua. Ihminen on sisustanut asumustaan suunnilleen luolamiesajoista mutta kyllä sitä kaipaa maakuoppaan aika ajoin jokainen :D
En minä ainakaan. Tykkään omasta kodistani. Siistiä, kaunista ja käytännöllistä. Mutta minä typerys säilytäkin tavaroita kaapeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, en minäkään tajua. Ihminen on sisustanut asumustaan suunnilleen luolamiesajoista mutta kyllä sitä kaipaa maakuoppaan aika ajoin jokainen :D
En minä ainakaan. Tykkään omasta kodistani. Siistiä, kaunista ja käytännöllistä. Mutta minä typerys säilytäkin tavaroita kaapeissa.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, kodeista ei näe ihmisen harrastuksia, mielenkiinnon kohteita. On vain persoonaton tila vaikka voihan se olla hieno sinällään mutta tylsiähän ne on.
En kutsu ihmisiä kylään, jotka kyylää jokapaikan. Availet kaapitkin?
En todellakaan mene toisten kaapeille, mistä tuollaisen keksit? Minä tarkoitan näitä sisustusblogien koteja joissa on kyllä hienot kalusteet mutta ei mitään merkkiä ihmisen persoonasta. Jos ovat oikein uskaltaneet on seinällä julistetaulu. Ehkä ihmiset elää niin somen kautta että kaikki visuaalinen on luurissa ja koti on vain neutraali kuutio.
Tää on nyt niin kaukana aloituksesta että. Ensin märiset että on vaaleja esillä ja sitten onkin liian vähän
Siis häh, en ole märissyt vaaseista(?). En ole ap. Tämä on keskustelupalsta, anteeksi jos osallistuin keskusteluun.
Nykyaikaista? Jo muinaiset roomalaiset sotilaat käyttivät kaappeja, ja keskiajalla säilytys tapahtui pääosin kirstuissa.
En ole somessa :)